2022-06-06, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Alltså ingenting stämmer. Av deras insta-stories att döma så känns allting väldigt snurrigt. Alex som alltid ville ha kameran i högsta hugg i ansiktet, nu jiddrar han om att ”han hatar sin högra sida” (ansiktshalva), när Alva råkar filma och så håller han upp handen för att täcka ansiktet. Tycker det är bättre om dom inte lägger upp något alls och tar tag i sin skit istället för att skriva larviga bortförklaringar om att allting är bra. Det är som att dumförklara hela deras följarskara. Alex har förlorat massor i kroppsmassa på kåken, det ser man tydligt på stories dom lagt upp, vilket stärker min teori om att han gått på bola hela tiden när han hävdat att han varit helt clean. Vill inte kroppshetsa, hellre sund än att trycka i sig massa keffa hormoner. Summa sumarum, synd på två personer som hade allting i sin hand men inte tog vara på chansen.

Han har ju garanterat kört testo under tiden som YouTuber då han hela tiden sagt att han lagt av, men då är ändå testot ganska milt med skillnad på alla steroider han tröck i sig under tiden som han samtidigt var missbrukare

Vad är det för folk han la upp story med från Arlanda? Vilken stad / ort är dom ifrån?
Citera
2022-06-06, 11:46
Medlem
Killen ser ju fan sjuk ut 😅
https://delafil.se/fcfb6d1aa96f4daf/B44F3D97-13FC-454C-A732-39347D501C6F.jpeg
Citera
2022-06-06, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Killen ser ju fan sjuk ut 😅
https://delafil.se/fcfb6d1aa96f4daf/B44F3D97-13FC-454C-A732-39347D501C6F.jpeg

Vad menar du? 😃
Citera
2022-06-06, 14:00
Medlem
Fattar inte varför de ska ljuga om vad som sker. Uppenbarligen är det något som skett
Citera
2022-06-06, 19:08
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
Han har ju garanterat kört testo under tiden som YouTuber då han hela tiden sagt att han lagt av, men då är ändå testot ganska milt med skillnad på alla steroider han tröck i sig under tiden som han samtidigt var missbrukare

Vad är det för folk han la upp story med från Arlanda? Vilken stad / ort är dom ifrån?

Det är nog från Solna om det är Yonathan Hailus grabbar..Undra om det blir en video i dag?
Citera
2022-06-06, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Det är nog från Solna om det är Yonathan Hailus grabbar..Undra om det blir en video i dag?

Verkar som det bara är dom tre på samma hotell. Oklar trio måste man säga 😅
Citera
2022-06-06, 19:39
Medlem
Jag trodde Alex C var en populär,älskad vloggare och undrade vad han hade tagit vägen.
Tänkte för mig själv,kanske flashback har information vad som har hänt och det var rena atombomben att läsa allt negativt som har skrivits här.

Trodde inte han hade så många hatare och jätte-tragiskt om det är sant som ni skriver,att han är tillbaka på ruta 1.
Senast redigerad av redgunn 2022-06-06 kl. 19:53.
Citera
2022-06-06, 22:11
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Intressant att en person i tråden påstod sig veta till 100% att a&a befann sig utomlands och absolut inte knarkade som resten tror...

Någon dag senare ser man på deras storys hur dom plötsligt hoppar på ett plan till turkiet

Nu kan dom skylla sin frånvaro på att de varit utomlands och lägga upp lite turkey vloggar så att alla glömmer detta och låtsas som att inget hänt.
Citera
2022-06-06, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Intressant att en person i tråden påstod sig veta till 100% att a&a befann sig utomlands och absolut inte knarkade som resten tror...

Någon dag senare ser man på deras storys hur dom plötsligt hoppar på ett plan till turkiet

Nu kan dom skylla sin frånvaro på att de varit utomlands och lägga upp lite turkey vloggar så att alla glömmer detta och låtsas som att inget hänt.

Förstår inte riktigt din poängen, det bevisade ju bara att personen i tråden ljög? De var ju inte alls utomlands som personen påstod?

Om de inte berättar exakt vad som hänt slutar jag fan kolla direkt. Det är ju detta som är spännande och jag gillar med dem -att de delar med sig av allt som hänt på riktigt.
Citera
2022-06-06, 22:27
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redgunn
Jag trodde Alex C var en populär,älskad vloggare och undrade vad han hade tagit vägen.
Tänkte för mig själv,kanske flashback har information vad som har hänt och det var rena atombomben att läsa allt negativt som har skrivits här.

Trodde inte han hade så många hatare och jätte-tragiskt om det är sant som ni skriver,att han är tillbaka på ruta 1.

Tror inte att alla är hatare här, många här kollar ju uppenbarligen på hans kanal.
Dom flesta är nog bara besvikna över att han verkar ha fallit tillbaka i sitt drog/kriminella liv när han hade något bra på gång.

Nyfiken är man nog också, han har ju släppt in folk till att följa hans liv på en ganska nära nivå och då blir ju såklart en plötsligt frånvaro något som skapar stora frågor då alla undrar vad som händer.
Inga svar kommer och då börjar folk spekulera och lägga ihop ett plus ett..
Citera
2022-06-06, 22:29
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Förstår inte riktigt din poängen, det bevisade ju bara att personen i tråden ljög? De var ju inte alls utomlands som personen påstod?

Om de inte berättar exakt vad som hänt slutar jag fan kolla direkt. Det är ju detta som är spännande och jag gillar med dem -att de delar med sig av allt som hänt på riktigt.

Ja, men en dag senare så råkar som vara utomlands, personen kanske faktiskt visste att de hade tänkt åka utomlands på något sätt. Men det kanske är jag som överanalyserar..
Citera
2022-06-06, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Ja, men en dag senare så råkar som vara utomlands, personen kanske faktiskt visste att de hade tänkt åka utomlands på något sätt. Men det kanske är jag som överanalyserar..

Visst kan du ha rätt men jag tycker ändå det låter långsökt. Dels var de inte utomlands vid tillfället och dessutom förväntar jag mig en förklaring på YT till uppehållet.

Vi får se helt enkelt.

Fan vad de förlorar cash på detta… många uteblivna videos och säkert en hel del tittare som redan ledsnat. Så jävla synd när de hade något så bra på gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in