Citat:
Ursprungligen postat av
slö
påängen är att du resonerar som en postmodernist, dvs dina känslor ska respresentera verkligheten, men varje dag så konstarer du att det inte stämde, varje dag kommer du hit med en önskan att någon ska trösta dig.....
Jo krig har en negativ effekt på utvecklingsländer, det som är förvånande är att putinryssland inte valde vägen att gå till ett utvecklat land, utan avbröt landets utveckling och nu siktar på att göra kongo sällskap (igen.....)
hahahah. du är så efterbliven..... vad säger ens dina känslor dig att självförsörjande är, inte att ha varmvatten och en toalett som spolar antar jag....
är det inte bättre att du flyttar till ryssland och blir självförsörjande, jag tror att dina känslor spelar dig i spratt,
Gör såhär i ditt hushåll, lås badrumet och superlimma låset,
frånochmed nu så bajsar du i skogen (eller valfritt kreativ plats som inte är en WC) och använder enbart kallt vatten (som du hämtar minst 50meter från din bostad).
Så pratar vi lite om respekt om för ryssland när du "upplevt" det dina känslor uppenbart förvillat dig att tro....
Vad du skriver ofta om känslor, obegripligt då det är du och andra som är känslosam. För mig handlar det enbart om sunda beslut och ekonomi då det gäller Ryssland och omvärlden. Vad det gäller konflikten i Ukraina så är det lika tragiskt som krigen i Somalia, Jemen, Syrien mfl och som vår statsmedia skiter i. Vi kan skicka humanitär hjälp till dom alla men vi bör inte skicka vapen som dödar fler och drar ut krigen i åratal.
Resten du skriver orkar jag inte bry mig om. Låt oss säga att Ryssland kommer att gå under ekonomiskt och förlora kriget samt att Ukraina blir nästa stormakt ... somna om nu.