Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Reser du inte själv? Kanske du är arg och ledsen.
påängen är att du resonerar som en postmodernist, dvs dina känslor ska respresentera verkligheten, men varje dag så konstarer du att det inte stämde, varje dag kommer du hit med en önskan att någon ska trösta dig.....
Citat:
https://tradingeconomics.com/russia/gdp-per-capita
Sanktionerna 2014 satte stopp för utvecklingen men startade en ny ekonomisk utveckling och modell.
Jo krig har en negativ effekt på utvecklingsländer, det som är förvånande är att putinryssland inte valde vägen att gå till ett utvecklat land, utan avbröt landets utveckling och nu siktar på att göra kongo sällskap (igen.....)
Citat:
Inget annat land i världen är idag lika självförsörjande som Ryssland.
hahahah. du är så efterbliven..... vad säger ens dina känslor dig att självförsörjande är, inte att ha varmvatten och en toalett som spolar antar jag....
Citat:
Man behöver inte älska Ryssland för det men respektera att dom hanterat situation bra och inte att väst tvingat fram utvecklingen som egentligen är tillgodo för Ryssland. Jag önskar själv att Sverige också kunde gå mot mer självförsörjning så vi kan stå emot katastrofer eller krig i vår omvärld.
är det inte bättre att du flyttar till ryssland och blir självförsörjande, jag tror att dina känslor spelar dig i spratt,
Gör såhär i ditt hushåll, lås badrumet och superlimma låset,
frånochmed nu så bajsar du i skogen (eller valfritt kreativ plats som inte är en WC) och använder enbart kallt vatten (som du hämtar minst 50meter från din bostad).
Så pratar vi lite om respekt om för ryssland när du "upplevt" det dina känslor uppenbart förvillat dig att tro....