2022-05-23, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Arvingarna var ju på tv igår. Inget bra.
Oerhört dåligt t.o.m.
Vem orkar ens lyssna på dem?

Och han sångaren skriker som om hans snopp har fastnat i gylfen.

Bäst före datum för länge sedan!!!! Bättre dem skaffar sig ett vanligt jobb istället för att fortsätta uppträda med gammal skåpmat!
Citera
2022-05-24, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MotleyCrew
Bäst före datum för länge sedan!!!! Bättre dem skaffar sig ett vanligt jobb istället för att fortsätta uppträda med gammal skåpmat!
Ja hur tv 4 kan visa detta B program är jäklar en gåta. Ingen röd tråd alls i programmet. Känns som de försökte kopiera allsång på skansen och Renes brygga. Hela programmet hade filmats så oproffsigt och sedan skulle det supas och käkas ostron. Publiken var ju mestadels deras egna familjer. Hur pengakåta får man bli egentligen. Nu skall de tydligen sadla om till programledare alla 4a men de klarar ju inte ens av det!!! Snälla tv 4 ta bort denna skit från tablån!!!!
Citera
2022-05-24, 14:33
Medlem
Programledare!!!!! OMG 😱 Casper lär väl bli det för dem döva då med tanke på hur han skriker! Pinsamt är vad det är 😩
Citera
2022-05-24, 23:57
Moderator
Parongatans avatar
Det rejält trista är att Casper och Helena har två unga, men vuxna, barn tillsammans. Och att det knappast kan vara så särskilt kul eftersom att snedsteget skedde så osnyggt. Det hade varit mer stil att avsluta relationen hemmavid, och sedan gå vidare med sin nya tjej.

Men, Helena har också tagit snedsteg genom åren. Jag vet att hon sagt "bara vi ligger lika", med avseende på antalet snedsteg för de båda på varsitt håll. Ingen annan än Casper och Helena har koll på vilken sorts äktenskap de haft. Vad de har accepterat socialt och sexuellt. Det är helt deras ensak.

Dock avundas jag inte henne eller barnen, att få reda på Caspers senaste otrohet genom synkroniserade kalendrar. Att han skulle följa med sin nya tjej på ultraljud - för deras gemensamma barn. Det här kunde uppenbarligen ha skett betydligt bättre och snyggare.

Casper är en supersnäll och go kille. Och med tonvis av ADD i bagaget. Han vill alla väl, är extremt närvarande när han väl står och pratar med dem han möter. Men han är alltid sig själv och sina egna demoner närmast.

Är man på resande fot större delen av året och bor borta, har tillfälliga band och relationer (med avseende på människor han träffar ute på gigen och vägarna), så behöver han också kunna skaka av sig separationer, stora som små.

En slags överlevnadsstrategi för att orka leva som den högpresterande artist och mediapersonlighet han är, alldeles oaktat vad man tycker om musiken och hans framträdanden. Att köra på och inte titta bakåt. Att gå vidare och att gasa sig ur en uppförsbacke.

Jag har själv träffat Casper och han är unik vad gäller absolut närvaro när man står framför honom i ett samtal. Och jag gillar honom. Men vore jag kvinna, skulle jag aldrig lägga alla ägg i samma korg med risken att bli sårad och såsmåningom övergiven.

Casper har många likheter med en annan lite äldre göteborgsprofil. Nämligen Glenn Hysén. Också en genomsnäll, lättsam och urgo människa. Men även extremt rastlös och en klassisk - i alla fall tidigare innan Camilla Lendott - kvinnojägare.
Citera
2022-05-25, 08:51
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Casper är en supersnäll och go kille. Och med tonvis av ADD i bagaget.

Konsekvenstänk är tydligen inte Caspers starka sida.

Som sagt så har nog Casper en släng av ADD/ADHD, han är framgångsrik inom sitt gebit men nu har han sparkat undan benen på sig själv och gjort älskarinnan gravid. Ingen rolig sits.

Casper verkar dock hålla masken utåt och menar att alla är glada och nöjda. Casper erkänner inga misstag, det är ögonbindeln på.

Exfrun Helena beskriver sveket som "en kniv i hjärtat" medan Casper tar det hela med en klackspark.

"Sånt är livet" menar Casper utan att tänka på att han har sårat andra.
Citera
2022-05-25, 09:17
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Konsekvenstänk är tydligen inte Caspers starka sida.

Som sagt så har nog Casper en släng av ADD/ADHD, han är framgångsrik inom sitt gebit men nu har han sparkat undan benen på sig själv och gjort älskarinnan gravid. Ingen rolig sits.

Casper verkar dock hålla masken utåt och menar att alla är glada och nöjda. Casper erkänner inga misstag, det är ögonbindeln på.

Exfrun Helena beskriver sveket som "en kniv i hjärtat" medan Casper tar det hela med en klackspark.

"Sånt är livet" menar Casper utan att tänka på att han har sårat andra.

Nej, konsekvenstänk är inte alls Caspers starka sida.

Han gör saker omedelbart och helt utan fruktan. Men även sånt som kan ge en rejäl baksmälla senare. Han är den första att själv bli knäckt och ledsen, när han sårat någon.

Men det är Caspers personlighet, att leva helt utan filter och tänk på morgondagen när han där och då är jätteglad och hyper-hyper. Det är min egen hobbyanalys av det hela.
Citera
2022-05-28, 16:56
Medlem
Som ett gammalt Arvinge fan så vill jag minnas, jag kan ha helt fel nu.
Att Helena har en (tvilling?) syster som har varit gift med Tommy i Arvingarna.
Kan någon bekräfta eller dementera det?
Har googlat men inte kunnat hittat något om det.
Jag var ett stort fan av Arvingarna redan innan dom slog igenom med Eloise.
Och flera år efter det också.
Men nu vet jag inte vad det var jag en gång gillade med dom.
Casper har i varje fall ändrat sig enormt. Gillar inte alls hans personlighet numera.
Och det har inte med otrohets skandalen att göra. Han är så överdrivet klämkäck.
Ska synas och höras överallt. Man kunde nästan tro att han är solo artist man märker knappt av dom andra i bandet.
Citera
2022-05-28, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10686
Som ett gammalt Arvinge fan så vill jag minnas, jag kan ha helt fel nu.
Att Helena har en (tvilling?) syster som har varit gift med Tommy i Arvingarna.
Kan någon bekräfta eller dementera det?
Har googlat men inte kunnat hittat något om det.
Jag var ett stort fan av Arvingarna redan innan dom slog igenom med Eloise.
Och flera år efter det också.
Men nu vet jag inte vad det var jag en gång gillade med dom.
Casper har i varje fall ändrat sig enormt. Gillar inte alls hans personlighet numera.
Och det har inte med otrohets skandalen att göra. Han är så överdrivet klämkäck.
Ska synas och höras överallt. Man kunde nästan tro att han är solo artist man märker knappt av dom andra i bandet.
Casper var ihop med en tjej som heter Helen Benjaminsson och hennes syster Susanne var gift med Tommy och de har sonen Calle ihop.
Citera
2022-05-28, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpani
Casper var ihop med en tjej som heter Helen Benjaminsson och hennes syster Susanne var gift med Tommy och de har sonen Calle ihop.
De är tvillingar
Citera
2022-06-04, 10:39
Medlem
Nu har de splittat. Hon har flyttat till nybyggda gräsliga kåkar i Gamlestaden med dottern och han står skriven på en kåk ett par stenkast från förra huset med sonen.

Jag hoppas verkligen att han är nöjd med sina val som hela familjen får betala för.
Citera
2022-06-05, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yadiya
Nu har de splittat. Hon har flyttat till nybyggda gräsliga kåkar i Gamlestaden med dottern och han står skriven på en kåk ett par stenkast från förra huset med sonen.

Jag hoppas verkligen att han är nöjd med sina val som hela familjen får betala för.
Tror knappast Casper är nöjd med detta men han har inget val. Han gillar läget och ler inför media allt för att rädda sin egen plånbok.
Citera
2022-06-05, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpani
Tror knappast Casper är nöjd med detta men han har inget val. Han gillar läget och ler inför media allt för att rädda sin egen plånbok.
Såg honom i Nordstan med kvinna i 30-årsåldern. Han såg mycket nöjd ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in