Flashback bygger pepparkakshus!
2022-06-04, 20:00
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Lite mer komplext än så, ett dåligt skämt kan ju bara vara ett dåligt skämt. Det är nog mer lilla prinsessnerven man vill åt och se om någon eventuell kränkthet bubblar upp. Jag vidhåller att det är tämligen lätt att veta var hon står. Varför du fått för dig att ni konstant andfådda kvinnor är hemliga eller sneaky eller vad nu fått för dig vet jag inte och du vägrar ju att svara på varför du tror så.

Kan inte ens minnas när jag hade fel sist, typ 1998. Nu vet jag ju förvisso inte om någon feminist back in the days totalt mörkade bort sin feminism men det kan ju inte förhålla mig till i vilket fall. Vad är din poäng valpen? Du har alltjämt väldigt svårt för att komma loss märker jag.
Så du drar ett skämt och kommer fram till vilken politisk uppfattning personen har. När börjar du prata politik då? Efter ligget?
Citera
2022-06-04, 20:29
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så du drar ett skämt och kommer fram till vilken politisk uppfattning personen har. När börjar du prata politik då? Efter ligget?

Det verkar väl inte så logiskt om jag vet om hon är feminist innan ligget? Först prata vi bara politik tydligen sen är det bara skämt....tänk så mycket enklare allt blivit om du bara erkänner att du är aspie? Eller hora. Skillnaden när man drar ett skämt med någon som säger och tycker "guuuuuuud vad dåligt" och himlar med ögonen och någon som rynkar på näsan och därefter blir förbannad är ju enorm?
Citera
2022-06-04, 21:51
Citat:
Det verkar väl inte så logiskt om jag vet om hon är feminist innan ligget? Först prata vi bara politik tydligen sen är det bara skämt....tänk så mycket enklare allt blivit om du bara erkänner att du är aspie? Eller hora. Skillnaden när man drar ett skämt med någon som säger och tycker "guuuuuuud vad dåligt" och himlar med ögonen och någon som rynkar på näsan och därefter blir förbannad är ju enorm?
De kan ju skratta åt dina töntiga skämt och ändå rösta på Fi?
Citera
2022-06-04, 21:56
Medlem
Citat:
Jag upphör aldrig att förvånas över grabbar här på Flashback som hävdar att de brukar prata politik innan de ligger.

Feminism är en oerhört destruktiv sinnessjukdom så givetvis kan man läsa av det. Det verkar som att i din värld så pratar du knappt med personen förrän du särar på benen?
Citera
2022-06-04, 22:04
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Feminism är en oerhört destruktiv sinnessjukdom så givetvis kan man läsa av det. Det verkar som att i din värld så pratar du knappt med personen förrän du särar på benen?
Jaha, ytterligare en som ska prata politik före han ska ligga.
Citera
2022-06-04, 22:13
Medlem
Citat:
Jaha, ytterligare en som ska prata politik före han ska ligga.

Ja, jag har pratat med kvinnorna innan, det stämmer. Att du är ett luder som särar utan att utbyta ett ord säger mer om dig än mig.
Citera
2022-06-04, 22:15
Citat:
Ja, jag har pratat med kvinnorna innan, det stämmer. Att du är ett luder som särar utan att utbyta ett ord säger mer om dig än mig.
Och med ”utbyta ett ord” menar du ”delge sin politiska uppfattning”?
Citera
2022-06-04, 22:17
Medlem
Citat:
Och med ”utbyta ett ord” menar du delge sin politiska uppfattning?

Att märka av om någon är feminist tar inte lång tid, man behöver inte ens prata politik. Och nej, jag utbytte inte "ett ord".

Du ligger runt med främlingar som du träffat samma kväll, det gör inte jag och har aldrig gjort.
Citera
2022-06-04, 22:19
Medlem
Citat:
Jaaaa? Hänger ihop med mycket annat? Jag sa fräck som i fräcka skämt som i en feminists ögon sexistiska skämt? Så igen varför tror du att ni är hemliga?

Min slutledningsförmåga är så pass bra att jag inom 10 minuter allt som oftast vet var folk står. Du verkar efter timmar, dagar, veckor fortfarande vara ett totalt blankt blad? Då är du antagligen tämligen autistisk.

Så om en kvinna inte gillar din sorts humor så tänker du att hon är en "feminazi"? Märkligt resonemang. Hon kanske bara har mer sofistikerad humor än du, men är totalt ointresserad av feminism. Eller så har hon samma sorts humor som du, men är radikalfeminist. Vilken sorts humor en person har säger ingenting om dennes politiska åskådning.

En del är rätt slutna med sin politiska åskådning, utan att vara autistiska. Förr var det något folk verkligen höll för sig själva. Det var då tom. "fult" att fråga om vad folk röstade på.
Citera
2022-06-04, 22:19
Citat:
Att märka av om någon är feminist tar inte lång tid, man behöver inte ens prata politik. Och nej, jag utbytte inte "ett ord".

Du ligger runt med främlingar som du träffat samma kväll, det gör inte jag och har aldrig gjort.
Du drar ett skämt och märker om hon skrattar eller inte va?
Citera
2022-06-04, 22:20
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Så om en kvinna inte gillar din sorts humor så tänker du att hon är en "feminazi"? Märkligt resonemang. Hon kanske bara har mer sofistikerad humor än du, men är totalt ointresserad av feminism. Eller så har hon samma sorts humor som du, men är radikalfeminist. Vilken sorts humor en person har säger ingenting om dennes politiska åskådning.

En del är rätt slutna med sin politiska åskådning, utan att vara autistiska. Förr var det något folk verkligen höll för sig själva. Det var då tom. "fult" att fråga om vad folk röstade på.
Eller så är hon artig och skrattar oavsett.
Citera
2022-06-04, 22:22
Medlem
Citat:
Du drar ett skämt och märker om hon skrattar eller inte va?

Om du lär dig att läsa så blir det enklare för dig och så slipper du skämma ut dig med halmgubbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in