2022-06-04, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
At sønnens telefon ligger på bordet i hans leilighet på Rasta, 1 km unna, betyr ikke at nødvendigvis at sønnen er der, selv om telefonen blir oppringt og besvart.
Du svarte ikke på det som jeg spurte om.
Citera
2022-06-04, 15:38
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Fordi AEH ringte til TEH og ikke motsatt, og fordi TEH mulig var trøtt. Virker sannsynlig og noe politiet tydelig vis også mener har skjedd.

Trøtt, bakskakk og gretten, jo skjønner. Men jeg syntes at det er rart at han liksom ikke husker noe som helst, men etter lang tid husker han plutselig mye mer.
Syntes uansett 92 sekunder er kort tid på de tre emnene til tross for at det evt skulle være enveis.
Citera
2022-06-04, 15:42
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Det må vaere fryktelig om han har havnet i en slags sjokk-situasjon. Om TH er en hard person kan det vaere så at TH har truet
sønnen til hva han skulle si i avhør.

Det må jo være et sjokk å se det badet med blod, og slepespor som leder ut av badet.
Truet/manipulert. Ser for meg at han har noe psykisk kontroll over han.
Jeg har tidligere skreve mye om TH og hvorfor jeg mener at han er psykopat.
Citera
2022-06-04, 15:44
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Du svarte ikke på det som jeg spurte om.

Okei, hva var det du spurte om?
Citera
2022-06-04, 15:46
Medlem
Citat:
Okei, hva var det du spurte om?
Dette:
Citat:
Forstår. Men hvis han hadde mobilen med så kunne jo politiet finne ut om mobilen bevegde seg mot S4 og ble i huset noen timer og deretter bevegde seg fra Sv4 før AE og TH kom hjem.
Hvis hans mobil var med til Sv4, og mobilen ble der i noen timer og deretter bevegde seg bort fra Sv4; hvem andre enn han skulle ha flyttet på hans mobil tenkte du og med hvilken hensikt?

Tenker noen av dere at han ikke var hundevakt i de timene den kvelden?

Hvis det skulle ha vært slik, kunne vel politiet ha funnet ut at han ikke var i Sv4, feks ved at et eller flere vitner kanskje hadde sett han et annet sted i løpet av de timene eller på andre måter.
Citera
2022-06-04, 15:47
Medlem
Citat:
Det må jo være et sjokk å se det badet med blod, og slepespor som leder ut av badet.
Truet/manipulert. Ser for meg at han har noe psykisk kontroll over han.
Jeg har tidligere skreve mye om TH og hvorfor jeg mener at han er psykopat.

På svenska är psykisk kontroll detsamma som kontrollbehov. TH måste lida på något sätt att vara en person som nog har ett mycket stort kontrollbehov. En slags psykisk sjukdom.
Citera
2022-06-04, 15:51
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Dette:

Men jeg tenker at det er et ledende spørsmål. Jeg har ikke antydet at noen andre enn sønnen har flyttet på sin egen mobil.
Citera
2022-06-04, 15:55
Medlem
Citat:
Men jeg tenker at det er et ledende spørsmål. Jeg har ikke antydet at noen andre enn sønnen har flyttet på sin egen mobil.
Men du skrev bl.a. dette (fetad) som svar på dette innlegget mitt:
Citat:
Politiet har vel sikkert også undersøkt hvor hans mobil-tlf befant seg i de timene, og mobilens bevegelser før og etter besøket i Sv4 i tilfelle han hadde med seg mobil-tlf da han var hundevakt.
Citat:
At mobilen befinner seg der eller der, betyr ikke at eieren befinner seg på samme sted.
Citera
2022-06-04, 15:56
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
På svenska är psykisk kontroll detsamma som kontrollbehov. TH måste lida på något sätt att vara en person som nog har ett mycket stort kontrollbehov. En slags psykisk sjukdom.

Ja, det er jeg ikke i tvil om. Mange andre her har oppdaget det samme.
Jeg merket egentlig fra første stund at noe ikke stemte.
Nesten 2 milliarder på konto, og så bor han i en brun gammel villa, og har en billig og bulkete Citroen stående på utsiden.
Citera
2022-06-04, 16:00
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:

Jeg tenkte ikke egentlig først og fremst på bevegelser, men mer en bestemt posisjon.
At TEHs telefon ligger hjemme, eller i S4, betyr ikke at han befinner seg på samme sted.
Samme med THs telefon. At den befinner seg på kontoret, betyr ikke at TH er på kontoret.
Citera
2022-06-04, 16:01
Medlem
Citat:

Hvor mange ganger skal Skaanseth svare deg på det samme spørsmålet? Ikke nok en gang?
Citera
2022-06-04, 16:04
Medlem
Citat:
Jeg tenkte ikke egentlig først og fremst på bevegelser, men mer en bestemt posisjon.
At TEHs telefon ligger hjemme, eller i S4, betyr ikke at han befinner seg på samme sted.
Samme med THs telefon. At den befinner seg på kontoret, betyr ikke at TH er på kontoret.

Man kan vidarekoppla telefonen heter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in