Citat:
Du tror det er snakk om store blodmengder fordi politiet(?) har funnet TEHs blod på badet I 2. etasje... Men slik trenger det ikke være. TEHs blod kan ha blitt funnet på håndkleet, veggen, moppestativet m.m.. Vi vet ikke om det er funnet spor etter blodvask på badet I 2. etasje. Kanskje er det bare TEHs og THs forklaringer i avhør som gir oss disse opplysningene.Ja, det blir vist vaskebøtte.
Jeg kunne kanskje forstått blodmengden på gulvet om han falt eller ble dyttet inn i den veggmonterte glasskuppelen med stor kraft, men selv da skjønner jeg ikke. Har han da blitt stående på baderomsgulvet og moppe mens blodet har strømmet ned fra ryggen til gulvet?
Han må vel umiddelbart ha fullt fokus på sårskadene inkludert stoppe blødning. Hvordan håndterer man selv en stor sårskade på rygg egentlig? Man klarer kanskje stoppe blødning vha f.eks. et håndkle, men man må vel ha hjelp av noen til å håndtere såret mtp. glasskår i såret, evt vurdering av noe må syes, bandasjering osv. Han kan ikke ha håndtert skaden på rygg selv.
Det er derfor jeg lurer på om han kan ha dratt fra stedet for å komme seg til legevakten.
Jeg kunne kanskje forstått blodmengden på gulvet om han falt eller ble dyttet inn i den veggmonterte glasskuppelen med stor kraft, men selv da skjønner jeg ikke. Har han da blitt stående på baderomsgulvet og moppe mens blodet har strømmet ned fra ryggen til gulvet?
Han må vel umiddelbart ha fullt fokus på sårskadene inkludert stoppe blødning. Hvordan håndterer man selv en stor sårskade på rygg egentlig? Man klarer kanskje stoppe blødning vha f.eks. et håndkle, men man må vel ha hjelp av noen til å håndtere såret mtp. glasskår i såret, evt vurdering av noe må syes, bandasjering osv. Han kan ikke ha håndtert skaden på rygg selv.
Det er derfor jeg lurer på om han kan ha dratt fra stedet for å komme seg til legevakten.
Eller har politiet opplyst at de har funnet TEHs DNA (blod) på badet I 2. etasje.
Jeg tror du har misforstått TV2-dokumentaren. På samme måte som du misforsto meg. Når jeg skrev at TH muligens "hilste på" hunden for å roe den ned, før han lette videre i huset etter AEH, så trodde du at jeg mente at TH la seg ned på gulvet og lekte med hunden.
Det som menes "å hilse på hunden", betyr å sette seg på huk/ansikt til ansikt med hunden, ellers vil valpen forsøke å hoppe opp til ansiktet ditt.
Skjønner du forskjellen?
I tilegg knuser han lampa, å blør på ryggen. Hva er takhøyden på badet i S4, en skulle tro det var 180cm med tanke på at han knuste lampa med svaberen. Men hvis en legger disse kuttskadene til grunn, så skulle en tro takhøyden var 4 meter. Det kan vel ikke være noen verken i div forum eller i etterforskingen som "kjøper" denne sinnsyke historien. Til alt overmål, er heller ikke noe av dette tema i den 90 sek lange samtalen med sin mor neste morgen. Nej, for da snakker de om helloween og lønninger.. HoHo, særlig