Citat:
Ursprungligen postat av
UtanLeg
det kan ju knappast varit planerat med tanke på att mordet skedde ett stenkast från hans hem. är det otänkbart att han fick ett "anfall" just då när han var ute och promenerade?
dessutom är det få som diskuterar hur fan (med tanke på att det rör sig om ett sexualmord) han fick ståkuk utomhus, i en skogsglänta, i 20 minus, mitt i vintern
I detta fallet tror jag inte det bara var ett ”anfall” utan mamman triggar OH när hon (igen) avbryter han mitt i datorn och slänger ut honom. (Hur mycket frustration ligger och pyr i honom?)
Han blir avvisad (igen) av Malin som säkert upplever honom som gåpåig och obehaglig och därefter rinner bägaren över för honom.
Hon blir ett lätt offer-skärrad, rädd, personlighet underlägsen honom.
I detta tror jag han fick utlösning av makten att hävda sin dominans genom att kontrollera, tortera och döda henne. Tvivlar på att det överhuvudtaget var någon penetrerande sexakt.
Inte helt otänkbart att han får okontrollerad utlösning i byxorna i sin maktfullkomlighet och därefter hamnar spermier på handen/fingrarna, om han kliar eller torkar sig typ, som han sen avsätter i mindre mängd på byxknappen.
Nu är det bara mina spekulationer kring det hela men många känner säkert igen MO från andra fall.