2022-06-03, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrillBitTTT
har du någon källa på att dessa 2500 har med artilleri bombat 16 000? förutom någon rysk propagandakanal då. vill gärna ha källa att de är 2500 nazister. källa som inte är ägd av ryska staten, tack.

Det kommer att hållas rättegångar och du får vänta och höra vad nazisterna erkänner, i en intervju erkände nazistledaren att de falskt och mot krigets lagar målat Z på sina uniformer fordon för att få ett övertag vid strid.
Citera
2022-06-03, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NatoKiller
Det kommer att hållas rättegångar och du får vänta och höra vad nazisterna erkänner, i en intervju erkände nazistledaren att de falskt och mot krigets lagar målat Z på sina uniformer fordon för att få ett övertag vid strid.
eh? så du har ingen källa alls utan på påstår alltså massa skit som vanligt.
Citera
2022-06-03, 13:47
Medlem
oyinbozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige-NazyLand
The unpalatable truth in Ukraine
https://thehill.com/opinion/international/3509458-the-unpalatable-truth-in-ukraine/
And the truth is, once we have eliminated all the impossible scenarios, the least improbable outcome of the war in Ukraine is a Russian victory.
Hur beskrivs den "vinsten"?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shimona
Ja självklart är nazister problemet, var det en fråga? Wagner är ju i Ukraina och krigar mot dessa nazzister och var bla de som fångade in nazzisterna i Azovstal för några veckor sedan.
War in Ukraine: Azov battalion tries to resist Wagner regiment in Mariupol
https://www.spamchronicles.com/war-in-ukraine-azov-battalion-tries-to-resist-wagner-regiment-in-mariupol/

WAGNER GROUP in Azovstal
https://www.youtube.com/watch?v=RErgvCMC0SM

Trodde du Wagner och Azov samarbetade?

Men wagner gruppens führer, dmitry utkin, som även är bästa kompis med den psykotiske dvärgen i kreml, synes ju vara "nazist", eller hur?
https://informnapalm.org/en/neo-nazi-ideology-amongst-russian-mercenaries/

Är nazisterna i wagner gruppen "bra" nazister då de understödjer den psykotiske dvärgen i kreml?
Citera
Medlem
Citat:
Det är nazisterna som mördat civila, nu är de fångna och förhörs på ett humant sätt tilla de erkänner alla brott de gjort sen 2014. Sen vet jag inget om Donesk grundlagar, om det blir döden.

Hur får du ihop det där? "Förhörs på ett humant sätt tills de erkänner"? Men om man är oskyldig och inte har nåt att erkänna så pågår alltså förhöret på livstid? Och det kallar du humant?
Senast redigerad av Auric 2022-06-03 kl. 13:50.
Citera
2022-06-03, 13:50
Medlem
Citat:
Det är nazisterna som mördat civila, nu är de fångna och förhörs på ett humant sätt tilla de erkänner alla brott de gjort sen 2014. Sen vet jag inget om Donesk grundlagar, om det blir döden.

Om nu "nazister" är problemet så undrar jag varför den psykotiske dvärgen i kreml INTE har "avnazifierat" wagner gruppen? wagner gruppens führer, dmitry utkin, tillika bästa kompis med den psykotiske dvärgen i kreml, synes ju vara "nazist", eller hur?
https://informnapalm.org/en/neo-nazi-ideology-amongst-russian-mercenaries/

Är nazisterna i wagner gruppen "bra" nazister då de understödjer den psykotiske dvärgen i kreml?
Citera
2022-06-03, 13:51
Medlem
OtherBarrys avatar
Citat:

Putin please, ryska rättegångar. Speciellt rättegångar mot fiendens kombattanter har inte hög tillgänglighet. Om någon ukrainsk soldat mot förmodan erkänner något liknande det du påstår så kan man utan tvekan förutsätta att det har framkommit efter en rejäl dos tortyr.

Ska ta en öl efter jobbet och roa mig med att kolla på ryska orcher som brinner upp i stridsvagnar och pansarskyttefordon. Undermänniskor är vad ni är.
Citera
2022-06-03, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige-NazyLand
Newsweek hänvisar till ryska sajten RBC. Jag gav direkt länk till RBC. Där talar om poliser som arbetade i olika regioner i Ryssland och till och med i Sibirien. Inte om militärgeneraler. Var inte dum, lyssna inte västerländsk propaganda.
dumhuvud.
RBC=rysk propagandakanal. länken jag skickade har givetvis tolkat informationen (de listade namnen) kritiskt genom att faktiskt kolla på vad för positioner dessa har haft. men det fattar väl inte du, dumhuvud.

ett citat från din länk "Källan förklarade avgången av högt uppsatta poliser med den vanliga personalrotationen i ministeriet." tror du verkligen detta är en vanlig personalrotation som bara råkade komma lämpligt i takt med att man redan sparkat massa andra högt uppsatta personer i mitten av en invasion? dumhuvud.

detta är från artikeln jag skickade, samma namn men där man kritiskt granskat deras positioner och inte dragit över en dimma av propaganda över det: "Those fired included Major General of Police Vasily Kukushkin, who was head of the Department of the Ministry of Internal Affairs for the Vladimir region; Major General Alexander Laas, deputy head of the Main Department of the Ministry of Internal Affairs for the Altai Territory and Major General Andrey Lipilin, head of the Department of the Ministry of Internal Affairs for the Yaroslavl Region.

Major General Alexander Udovenko of the Directorate of the Ministry of Internal Affairs and Major General Yuri Instrankin, deputy head of the Department for Logistics and Medical Support of the Ministry of Internal Affairs, were also reportedly dismissed."
Citera
2022-06-03, 13:56
Medlem
oyinbozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Dessa ryssar, serber, kommunister och nazister (Och en och annan flat-earthare) som stöttar Putins folkmord här i tråden vågar ju inte säga det IRL. De skulle bli socialt utfrysta och kanske få stryk.
Jag har också tänkt på det. Vilken ensamhet. INGET av det man yppar här är socialt gångbart. Vi snackar fullständigt marginaliserade losers med bra batteritid på mobilen för INGEN ringer och undrar hur det är, ska du med på en öl eller vad gör du ikväll?

"Bjud gärna in den där killen som snackade om att civila inte alls dör i ryska bombmattor och att Ukraina är till bredden fyllt med nazister. Han blir nog inte alls obehaglig efter ett par öl."
Citera
2022-06-03, 13:58
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Dessa ryssar, serber, kommunister och nazister (Och en och annan flat-earthare) som stöttar Putins folkmord här i tråden vågar ju inte säga det IRL. De skulle bli socialt utfrysta och kanske få stryk.
Jag tillhör de som kallas för "stöttar Putins folkmord" här i tråden men IRL kallas jag det normalt inte mer än av de mest Aftonbladet och svt trogna. Jag vågar stå för min åsikt även IRL och skiter fullständigt i vad personer av din typ tycker. Ni saknar fullständigt förmågan till kritiskt tänkande och är redan påverkade av propagandan. Jag har aldrig förstått hur tredje riket lyckades få med sig folket i Tyskland men nu förstår.
Citera
2022-06-03, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrillBitTTT
eh? så du har ingen källa alls utan på påstår alltså massa skit som vanligt.

Din nazistidol är källan

We got ready, we put “Z” signs on the equipment to confuse the forces who might accidentally meet us on the way.

Här erkände han ett grovt krigsbrott

https://southfront.org/in-video-first-interview-of-volyna-leader-of-mariupol-garrison-in-azovstal/
Citera
2022-06-03, 14:00
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Din nazistidol är källan

We got ready, we put “Z” signs on the equipment to confuse the forces who might accidentally meet us on the way.

Här erkände han ett grovt krigsbrott

https://southfront.org/in-video-first-interview-of-volyna-leader-of-mariupol-garrison-in-azovstal/
Southfront är styrt från Kreml men det vet du redan din lilla mongoljävel...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in