2022-06-02, 23:46
Medlem
Men seriöst .. har tindra blöja än?🙊
Citera
2022-06-02, 23:47
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja jag såg också dessa ”tips” i kommentarerna. Höll på att tappa hakan när jag läste dom. Är folk på riktigt?

Exakt, man börjar ju undra.
Citera
2022-06-03, 00:01
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
😁. Hela frågeställningen är ju helt bisarr. Sen att över 100 pers kommenterat och gett tips är också sjukt. Nån tyckte att hon skulle spruta bröstmjölk på en handduk och lägga jämte ungen så den känner hennes doft. Wtf liksom.
Hade sån lust att tipsa om kateter men då blir man väl blockad.

Herregud vilket bisarrt tips, inte som att hon ska vara borta flera dagar. Lägg som sagt bara ner ungen och gå på toaletten, inte som att ungen tar någon skada av det. Hon har ju själv den som orsakat att ungen nu "aldrig vill lämna" mammas famn eftersom hon verkar bära runt på henne 24/7. Hon lär väl dessutom göra andra sysslor i hemmet med, hur gör hon då? Nä lägg bara ner den lille och vänj henne med att få vara "själv" lite, man behöver inte bära och ge dem närhet 24/7.
Citera
2022-06-03, 10:26
Medlem
Har simon gått och blivit hardcore influencer nu? Han lägger ju ut mer på sin instagram story än vad tiingelinn gör?! Man undrar ju hur han kan ta ledigt från jobbet för att gå på event hit och dit, kanske tar föräldraledigt då...
Citera
2022-06-03, 10:52
Medlem
"Ge mig tips på hur man kan gå på toa när man har en bebis som måste ligga på mig 24/7!!"

*Tingelinnan lägger upp en bild till texten där Belle ligger själv*

Nej, jag tror inte det är något problem att hon inte hinner kissa faktiskt. Jag tror det är nåt mindfuck hon spelar mot Simon så han inte ska dumpa henne som hennes andra killar gjort. Hörru älskling, Belle vill bara vara med mig så vill du vara med henne så gör du bäst i att inte göra slut. Med tanke på vilken enorm mängd bilder det finns på den stackars ungen där inte Linnpan är med i bilden så finns det tid för henne till att kissa de få sekunderna det tar, garanti.
Citera
2022-06-03, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Localime
Har simon gått och blivit hardcore influencer nu? Han lägger ju ut mer på sin instagram story än vad tiingelinn gör?! Man undrar ju hur han kan ta ledigt från jobbet för att gå på event hit och dit, kanske tar föräldraledigt då...

Har han blivit av med jobbet tro?
Citera
2022-06-03, 11:19
Medlem
På Simons senaste IG story ser Linn ut som en riktig kärring. Tantblommig klänning och allt bara hänger som en stor säck på henne. Och för att inte nämna hennes fruktansvärda hår.. om man inte har tid att ta hand om
förlängningen kanske man ska ta bort den.. och vi ska inte ens börja med hennes äckligt långa klor till naglar.
Citera
2022-06-03, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Localime

Tänk om han kan försörja sig på eländet och i slutändan lämnar Linn 🤣
Citera
2022-06-03, 13:29
Medlem
Det är hennes tredje unge.
Att man ens ber om ett sånt tips då är bara pinsamt.
Lägg ner henne i babynestet på golvet framför toaletten. Kissa och tvätta händerna. Ta upp ungen. Herrgud. Hon har totalt tappat hjärnkapaciteten?
Senast redigerad av K3tch 2022-06-03 kl. 14:13.
Citera
2022-06-03, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussematte
"Ge mig tips på hur man kan gå på toa när man har en bebis som måste ligga på mig 24/7!!"

Nej, jag tror inte det är något problem att hon inte hinner kissa faktiskt. Jag tror det är nåt mindfuck hon spelar mot Simon så han inte ska dumpa henne som hennes andra killar gjort. Hörru älskling, Belle vill bara vara med mig så vill du vara med henne så gör du bäst i att inte göra slut. Med tanke på vilken enorm mängd bilder det finns på den stackars ungen där inte Linnpan är med i bilden så finns det tid för henne till att kissa de få sekunderna det tar, garanti.

Hon ligger själv eller sitter i babyskyddet på typ var tredje bild Linn lagt upp sen förlossningen, så det är nog verkligen inga problem haha!
Citera
2022-06-03, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Hon ligger själv eller sitter i babyskyddet på typ var tredje bild Linn lagt upp sen förlossningen, så det är nog verkligen inga problem haha!

Exakt. Hon är beyond patetisk.
Citera
2022-06-03, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussematte

Tror också att hon vill göra sig själv oumbärlig..lägg ner ungen och spring och kissa..tar typ 1 minut.. gråter barnet so what?..eller ta med dig flickan håll henne i ena armen och torka med den andra..lägg ner henne och tvätta händerna om ungen absolut inte kan gråta i nån minut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in