2022-06-02, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askeladd1
Det er noe jeg ikke forstår med baderomsuhellet. Fra TV2-dokumentaren:

“Glasskår treffer sønnen i ryggen som begynner å blø. Han bruker 1,5 time på rydde opp, men reiser hjem før det er ferdig. At det har skjedd blodvask i huset bare noen timer før AEH skaper støy i etterforskningen...”

Hva skal til for at et sår på ryggen blør på en sånn måte at man må vaske opp blod?
Dersom man får overfladisk kutt fra glasskår i øvre del av rygg vil vel blodet renne nedover ryggen og det vil ta mye tid før blodet faktisk når gulvet? Og man vil vel innen den tid finne et håndkle eller annet for å stoppe blødningen fra kutt?

I det scenario at blodet ikke renner, men spruter fra ryggen, hva slags kutt snakker vi om da? Det må være ganske dypt og alvorlig kutt i så fall, noe som gjør at man må på legevakten? Er det derfor han reiser fra stedet midt i vasken av sitt eget blod? Et besøk på legevakten den kvelden ville styrket troverdigheten til historien, så rart at dette ikke blir nevnt av TV2 dersom det var tilfelle.

Uansett scenario må det ha vært vanskelig å sove med slik skade på rygg. Kan det være forklaringen på at han angivelig har sovet dårlig den natten, noe han forklarer er grunnen til at han avslutter samtalen med AEH raskt? Om det er grunnen til den dårlige søvnen har han vel også fortalt dette til sin mor? Dette mangler vi også opplysninger om i så fall, og er også noe som vil styrke troverdigheten til hans forklaringer.
enig og lampen har ikke tunge nok glasskår til å kutte ryggen. Selve enheten faller ikke ned samtidig. Stanga vil ikke gi tyngdekraft mot ryggen. Da må han sklidd og falt med ryggen oppå glasskårene på badegulvet. Historien er ikke spesielt troverdig nei. Har politiet funnet blodspor i hans seng.
Citera
2022-06-02, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
ja tror inte på historien med TEH och badrummet i andra våningen och på toppen ska TH ha uppgett att polisen inte behövde utreda andra våningen...
tror att den historien bara fanns i tv2-programmet och boken...
Han ble også påført hukommelsestap i tillegg til blodørn.
Citera
2022-06-02, 23:53
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Han ble også påført hukommelsestap i tillegg til blodørn.

ja inte illa på grund av en lampkupol
Citera
2022-06-03, 01:21
Medlem
mister007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
ja inte illa på grund av en lampkupol
Jeg tror AEH har "truet" TH med at hun veit hva hun har av rettigheter over lengre tid. Og det har gnagd han så j;vlig at han tenkte i fylle (nok engang) NÅ skal det gamle skinnet få vite hvem hu kødder med. HVEITR du for f;aen ikke hvem jeg er? Jeg eier verden...De gamle alkoholi:serte Hu.rpe
Citera
2022-06-03, 01:50
Medlem
mister007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mister007
Jeg tror AEH har "truet" TH med at hun veit hva hun har av rettigheter over lengre tid. Og det har gnagd han så j;vlig at han tenkte i fylle (nok engang) NÅ skal det gamle skinnet få vite hvem hu kødder med. HVEITR du for f;aen ikke hvem jeg er? Jeg eier verden...De gamle alkoholi:serte Hu.rpe
Og jeg tror mille_gen veit om 10 mill_ehugen i tips hvor kjerringa er . True han til å inrømme draspet og innkasser kroner
Citera
2022-06-03, 02:18
Medlem
mister007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mister007
Og jeg tror mille_gen veit om 10 mill_ehugen i tips hvor kjerringa er . True han til å inrømme draspet og innkasser kroner
Tisa til der også; jeg Er dømt før å ha utøvd ting vanlige folk ikke gjør, kjenner ikke mill personlig;men har møtt han når han var ca 20 år"arogant klyse" mot meg, helt til jeg fortalte hvem jeg skulle møte "t;;y" Dere som veit skjønner hvem jeg er. Har vært kriminell i 30 år, sona mange dommer men har kutta ut fordi. nå blitt for gammel
Citera
2022-06-03, 07:43
Medlem
Citat:
enig og lampen har ikke tunge nok glasskår til å kutte ryggen. Selve enheten faller ikke ned samtidig. Stanga vil ikke gi tyngdekraft mot ryggen. Da må han sklidd og falt med ryggen oppå glasskårene på badegulvet. Historien er ikke spesielt troverdig nei. Har politiet funnet blodspor i hans seng.

Enig, men formuleringen til TV2 tyder ikke på at han har fått kuttene ved å falle på gulvet som har glasskår?

«Glasskår treffer sønnen i ryggen»

Det tyder på at forklaringen er at glasset har falt mot ryggen og så treffer ham slik jeg tolker det.
Citera
2022-06-03, 08:40
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askeladd1
«Glasskår treffer sønnen i ryggen»

Det tyder på at forklaringen er at glasset har falt mot ryggen og så treffer ham slik jeg tolker det.

Man kan si hva man vil om den forklaringen. Sannheten er at TV2-journalistene har
gjort et elendig arbeid når de skrev den boken. Dessverre. Man kan ikke skrive en redaksjonell
bok om en uoppklart sak, og så gjengi avhør av hovedsiktede som om det var en slags ukebladnovelle.
Citera
2022-06-03, 09:14
Medlem
Citat:
Kan du fortelle oss hva slags lampe det er snakk om - du som påstår du vet?
Hvilken stang? - Har de stålampe på badet?
Citera
2022-06-03, 09:32
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Kan du fortelle oss hva slags lampe det er snakk om - du som påstår du vet?
Hvilken stang? - Har de stålampe på badet?

En bruker som ikke er aktiv lenger hadde vært i huset og beskrev belysningen
på badet som veggmonterte kupler.
Citera
2022-06-03, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
En bruker som ikke er aktiv lenger hadde vært i huset og beskrev belysningen
på badet som veggmonterte kupler.
Hva er stang?
Citera
2022-06-03, 09:36
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Hva er stang?

En sånn avlang greie, tror jeg. Brukes til mye rart.
Vet ikke hva det har med denne saken å gjøre, dog.
Kan kanskje være moppeskaftet det siktes til?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in