Citat:
Ursprungligen postat av
knackligt
Abbe har ju lagt upp på story på instagram för någon månad sedan, att en snubbe hoppat på han men abbe hade slagit sönder han, han var lite blodig och trasig på videon i bilen, polisen letade efter han då med och han snackade om mordförsök.
När la Abbe upp story sist? Nån som vet/minns.
EDIT: Han hade flyttat till marbella och försörjde sig på aktier som jag fattade det som?
Var nog mer än ett år sedan han flyttade hem igen illa kvickt.
Han försökte leva livet där nere, men åkte på strul och gick förmodligen ingen vidare med hans bluffaffärer. Han började sälja Melonotan igen, likt innan mordet på sitt ex, fast marknadsfört som "Solbrännenässpray". En spray man körde upp i näsan som han sålde via en skum sida med hittepånamn som "anställda".
Marknadsförde detta hårt ett tag och ville ständigt bevisa hur mycket det genererat honom, så alla "hatare" skulle vara tysta.
Sen började han skapa någon tradinggrupp, likt alla andra scharlataner som startar upp discordgrupper som kostar pengar att gå med i för att få tips om hausade pissaktier för att ägarna av discen ska kunna utnyttja de outbildade investerarna.
Vips befann han sig i Sverige igen och alla hans instas stängdes mer eller mindre mer så som jag minns det. Han bodde väl i Spanien max 3-4 månader tror jag.
Flyttade till någon liten pisshåla där hans familj även bor.
Sen dess har jag personligen inte hört något om honom. Följde tråden om honom febrilt förut men den dog snabbt ut när hans insta och snap försvann helt efter idogt arbete i att försöka sänka den sopan.
Mycket möjligt att han gått under radarn och sysslar med kurirjobb i Spanien nu och att han inte alls befinner sig i Sverige. Vetifan - men det verkar onekligen vara han som är misstänkt och då bör han befinna sig i Spanien då och då, förmodligen är han som sagt kurir.
I Sverige var han "decoy". Fraktade som jag förstått det droger mellan orter i Sverige genom att ha en tjej som stashar allt i sin bil. De kör själva i bilen bakom och ser de snutar drar de igång en idiotkörning för att ta ifrån uppmärksamheten från tjejen med produkterna.
Har svårt att tro att han gör särskilt mycket tuffare jobb där nere. Hamnat i skuld förmodligen och mördad fel snubbe. Hoppas han spärras in länge i spanskt fängelse och att mordoffret är någon vars död folk vill hämnas på plats.