2022-06-02, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-At-Arms
Ingen i Frankrike har blivit utsatt för sexuella övergrepp, men en blev rånad skriver Sydsvenskan. Edit: Det är främst kvinnor som blivit utsatta.

Även i Storbritannien anmäldes liknande fall i höstas, när smittskyddsrestriktionerna där lättades:
Även Belgien och Nederländerna utreder liknande fall.

Någon som vet mer? Är det här någon bisarr internettrend?
Eller clickbait?
Länk (säkert bakom betalvägg dock):https://www.sydsvenskan.se/2022-06-02/nalstick-pa-krogen-forbryllar-i-europa

fy fan, bland det otäckaste jag hört på länge. Kul att få nån jävla aids nål i sig på krogen
Citera
2022-06-02, 15:19
Medlem
hennevilljagknullas avatar
hur fan känner man INTE ett nålstick?
Citera
2022-06-02, 15:40
Medlem
Flusens avatar
Säkert en undanmanöver för att skapa en ny pandemi så man kan skylla ifrån sig alla bieffekter av vaccinet på denna ”terrorhandling”
Citera
2022-06-02, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
"Nu varnar experter,,,"

Hur blir man expert på att bedöma hurvida nålstick förekommit? Nålexpertsprogrammet på södertörn?

Eller var det någon "expert" från ekonomisk forum i davos?

Tror att någon som jobbar i medicinskt yrke kan se att hudens epidermis punkterats och det är smått inflammerat med blånad.
Citera
2022-06-02, 15:50
Medlem
Lillarapunzels avatar
Låter mest som masshysteri utan tydlig substans.
Citera
2022-06-02, 15:55
Medlem
skvallertackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inningboxer
En sådan person bör dömas för terrorism och lagföras därefter. Hängning vore väl det mest humana jag kan komma på.
Varför ska det alltid överdrivas så mycket?
Citera
2022-06-02, 16:15
Medlem
Masshysteri.

Men fick ändå en liten tanke på att det kan vara någonting liknande MK Ultra, som faktiskt har hänt.

Var det inte några fall inom MK Ultra där folk stacks med nålar publikt som var smorda med LSD eller annan sinnesförvirrande drog?
Kanske fått det om bakfoten och blandar ihop med någon gammal spionförgiftning, men har för mig att det var en del fall där folk blev drogade mitt på gatan av liknande stick eller andra tillvägagångsätt.
Citera
2022-06-02, 16:36
Medlem
TheGretaResets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeerDoe
Tror att någon som jobbar i medicinskt yrke kan se att hudens epidermis punkterats och det är smått inflammerat med blånad.
Jo, men jag undrar om det är dessa medicinska experterna som varnat eller några andra experter.

Men jag tror också att man skall minnas mass-svimnings-hysterin kring förra sekelskiftet och det är väl det som gjörs när man framhåller att det är mest kvinnor.

Tyckte bara expert var kul titel som säger nada.
Citera
2022-06-02, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
Jo, men jag undrar om det är dessa medicinska experterna som varnat eller några andra experter.

Men jag tror också att man skall minnas mass-svimnings-hysterin kring förra sekelskiftet och det är väl det som gjörs när man framhåller att det är mest kvinnor.

Tyckte bara expert var kul titel som säger nada.

Jo men helt klart, allt som pumpas via ljugmedia ska man vara försiktig med.
Sen med masspsykoser så behöver vi inte gå mer än ett år tillbaka. Folk blev hysteriska kring något som bara nämndes i tidningar men ingen upplevde det själva. Covid grejen var en masspsykos utan like på länge.
Så visst kan det röra sig om ngt sådant, däremot läste jag utländsk media om att många av fallen har bekräftats som sticksår på sjukhus, så troligen finns det någon sanning i detta.
Citera
2022-06-02, 16:40
Medlem
big pharma har hittat ett sätt att använda mänskliga försökskaniner gratis
Citera
2022-06-02, 17:02
Medlem
TheGretaResets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeerDoe
Jo men helt klart, allt som pumpas via ljugmedia ska man vara försiktig med.
Sen med masspsykoser så behöver vi inte gå mer än ett år tillbaka. Folk blev hysteriska kring något som bara nämndes i tidningar men ingen upplevde det själva. Covid grejen var en masspsykos utan like på länge.
Så visst kan det röra sig om ngt sådant, däremot läste jag utländsk media om att många av fallen har bekräftats som sticksår på sjukhus, så troligen finns det någon sanning i detta.
Men det där blir ju ännu mer absurt.

Om medicinsk personal konstaterat att stick förekommit (dvs de riktiga experterna på att bedöma om de förekommit nålstick), vilka är då "experterna" som tycker vi inte skall fokusera på det.
De riktiga experterna (medicinsk personal) kan väl inte ge annan rekomendation än försiktighet i folksamlingar om de verkligen konstaterat stick?
Citera
2022-06-02, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
big pharma har hittat ett sätt att använda mänskliga försökskaniner gratis

Förmodligen billigare och mindre riskfritt att bara casha några dollar var till ett gäng bergsfolk i Pakistan som kan prova diverse mediciner och vaccin - ifall man vill ha försökskaniner.

Ni vaccinkonspiratoriker kommer ju dock aldrig ge med er och allt som händer i världen kretsar tydligen kring big pharma och att de vill utrota oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in