2022-06-02, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersTengil
Är de inte baran som var kusin med hon horan "ZOZY" på TikTok???? Haha hennes bror e gay, förklarar varför barans släkt inte hämnas dom är bara en bunt bögar och horor

Vart har du fått det ifrån ?😅 har väldigt svårt att tro dom är syskon, på sin höjd kanske han var hennes ”bror” om ens det,
Citera
2022-06-02, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Just ja A.A vart ju skickad från Uppsala 😅 jävla lirare varför ska dom plocka konkurrenterna sen dra från stan😂 hoppas någon får tag på dom 🙏

Ja det är så konstigt…. Avrätta sina konkurrent och sen dra? Till vilken nytta?….. 😂
Citera
2022-06-02, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barzanii7
Ja det är så konstigt…. Avrätta sina konkurrent och sen dra? Till vilken nytta?….. 😂

Eller hur 😂 trodde att man klippte bossen för att ta över marknaden, inte för att dra iväg och gömma sig😂 som någon skrev tidigare så är det ruggit pinsamt gjort. Men deras shooters är ju häktade och dom 3 i toppskiktet vågar väl inte trycka 😂
Citera
2022-06-02, 13:16
Medlem
Citat:
Ja man kan ju faktiskt undra om det är så att grupperingen splittrades pga att g20 inte var lika ”kapabel” som g10?

Inte för att jag tycker om varken g10 eller g20. Men tänk själv om du blir skjuten och din ”ledare” som vet vem som skjutit dig osv ändå träffar på dom skyldiga och pratar, jag vet att jag hade blivit riktigt less om jag var den skjutne.

Undra hur g20 ser ut idag, är dom fortfarande aktiva eller har dom gömt sig, och vem är den nya ledaren ? Eller har dom kanske gått till g10 pga att dom inte har någon produkt för det var b@rans kontakter ?

Splittringen började successivt brytas när BO insåg att musköterna som numera är G10 var mycket omognare än honom. Deras personligheter skiljer sig som dag och natt. De tre musketörerna skulle alltid vara i centrum av rampljuset och clowna sig och spela häftiga på andras bekostnad medans BO ville hålla låg profil. Han var definitivt mer artig som visade respekt för de som respektera han. Grabben hade helt klart mer hjärna än de tre andra.

Så japp.. bollarna är totalt för små för större handlingar såsom att trycka av i någons huvud. Slåss kan dom inte heller utan har alltid åkt ut för en massa jävla stryk av många personer som jag dessutom känner till. De enda dom verkar vara kapabla till är att ruffa åt sig fullt med pengar bakom ryggen på BO. Vad allt bottnade i från första början mina vänner, det är med största sannolikhet svartsjuka som totalt spårade ur. Så din teori måste vi vända på för att det ska bli rätt här…

OBS (blandat med mina egna uplevelser samt rykten som tros ha hög sanning i).
Senast redigerad av lemontree123 2022-06-02 kl. 13:24.
Citera
2022-06-02, 13:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lemontree123
Splittringen började successivt brytas när BO insåg att musköterna som numera är G10 var mycket omognare än honom. Deras personligheter skiljer sig som dag och natt. De tre musketörerna skulle alltid vara i centrum av rampljuset och clowna sig och spela häftiga på andras bekostnad medans BO ville hålla låg profil. Han var definitivt mer artig som visade respekt för de som respektera han. Grabben hade helt klart mer hjärna än de tre andra.

Så japp.. bollarna är totalt för små för större handlingar såsom att trycka av i någons huvud. Slåss kan dom inte heller utan har alltid åkt ut för en massa jävla stryk av många personer som jag dessutom känner till. De enda dom verkar vara kapabla till är att ruffa åt sig fullt med pengar bakom ryggen på BO. Vad allt bottnade i från första början mina vänner, det är med största sannolikhet svartsjuka som totalt spårade ur. Så din teori måste vi vända på för att det ska bli rätt här…
100 procent
Citera
2022-06-02, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemontree123

OBS (blandat med mina egna uplevelser samt rykten som tros ha hög sanning i).

Jag kan inte annat än att hålla med det du skriver, av all kontakt jag haft med BO och dom andra 3 drängarna så har du helt rätt! Dom 3 är allt annat än tuffa, vist dom kan leja nån annan att skjuta men kan inte ta konsekvenserna, hela deras rykte osv är bara luftslott. BO var bra mot folk som var det mot han medans dom andra blåser allt och all för pengar. Och dom älskar att ha ryktet som ”badboys” eller ”gangsters” vilket inte gör en till en lyckad kriminell!
Citera
2022-06-02, 14:00
Medlem
Citat:
Jag kan inte annat än att hålla med det du skriver, av all kontakt jag haft med BO och dom andra 3 drängarna så har du helt rätt! Dom 3 är allt annat än tuffa, vist dom kan leja nån annan att skjuta men kan inte ta konsekvenserna, hela deras rykte osv är bara luftslott. BO var bra mot folk som var det mot han medans dom andra blåser allt och all för pengar. Och dom älskar att ha ryktet som ”badboys” eller ”gangsters” vilket inte gör en till en lyckad kriminell!

Värst måste väl ändå den där @llan vara?… Med sina storys på instagram med citat och gangsterrap osv osv…. Verkar vara jordens största pajas. Ser ut som en streckgubbe med pubishår på hakan 😂😂

Något som förövrigt slog mig som var lite intressant ändå - M.Engl*und. *= u
Hon ska/har vittnat men har varje fall pratat en hel del i förhör vad det verkar… Hon är väl riktig knarkare som själv ofta förser folk med knark på fester och vad jag förstått är antingen syster eller kusin till Bandidossnubben Emil?.. Intressant att folk som själva är knutna till kriminella och själva är någorlunda kriminella och hotar folk med sin bröder/kusiner och pratar om Bandidos och själv går och vittnar?… Vill Bandidos ha såna släktingar/familj till sina medlemmar?…
Citera
2022-06-02, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barzanii7
Värst måste väl ändå den där @llan vara?… Med sina storys på instagram med citat och gangsterrap osv osv…. Verkar vara jordens största pajas. Ser ut som en streckgubbe med pubishår på hakan 😂😂

Något som förövrigt slog mig som var lite intressant ändå - M.Engl*und. *= u
Hon ska/har vittnat men har varje fall pratat en hel del i förhör vad det verkar… Hon är väl riktig knarkare som själv ofta förser folk med knark på fester och vad jag förstått är antingen syster eller kusin till Bandidossnubben Emil?.. Intressant att folk som själva är knutna till kriminella och själva är någorlunda kriminella och hotar folk med sin bröder/kusiner och pratar om Bandidos och själv går och vittnar?… Vill Bandidos ha såna släktingar/familj till sina medlemmar?…

Jadu @llan är en riktig karaktär, en liten springa som blev skjuten och huggen och efter det blev han riktig gangster 😂 the don 😂 troligtvis helt ned knarkad efter sjukhusvistelsen och fullproppad med benz eller tram och leker tuff och hävdar sig på Instagram 😂

Sen ang Bandidos så kan man ju tycka att dom borde inte uppskatta sånt beteende av folk i sin närhet. Men Bandidos är ju mer ett förortsgäng än mc-klubb numera.
Citera
2022-06-02, 14:33
Avslutad
Citat:
Jadu @llan är en riktig karaktär, en liten springa som blev skjuten och huggen och efter det blev han riktig gangster 😂 the don 😂 troligtvis helt ned knarkad efter sjukhusvistelsen och fullproppad med benz eller tram och leker tuff och hävdar sig på Instagram 😂

Sen ang Bandidos så kan man ju tycka att dom borde inte uppskatta sånt beteende av folk i sin närhet. Men Bandidos är ju mer ett förortsgäng än mc-klubb numera.
Vad heter han på insta?
Citera
2022-06-02, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insallad
Vad heter han på insta?

1.thedon

Han gjort den till privat nyligen vilket är lite synd ändå då det var lite kul att skratta åt honom ibland….
Citera
2022-06-02, 14:43
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:

Sitter AA av sitt straff nu eller är han fri? Fick 1 år något vad jag minns.
Citera
2022-06-02, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Sitter AA av sitt straff nu eller är han fri? Fick 1 år något vad jag minns.

Vet inte om han sitter, men det stämmer han fick 1år i rättegången där han och b@ran var åtalade tillsammans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in