Citat:
Ursprungligen postat av
User1945
Ja man kan ju faktiskt undra om det är så att grupperingen splittrades pga att g20 inte var lika ”kapabel” som g10?
Inte för att jag tycker om varken g10 eller g20. Men tänk själv om du blir skjuten och din ”ledare” som vet vem som skjutit dig osv ändå träffar på dom skyldiga och pratar, jag vet att jag hade blivit riktigt less om jag var den skjutne.
Undra hur g20 ser ut idag, är dom fortfarande aktiva eller har dom gömt sig, och vem är den nya ledaren ? Eller har dom kanske gått till g10 pga att dom inte har någon produkt för det var b@rans kontakter ?
Splittringen började successivt brytas när BO insåg att musköterna som numera är G10 var mycket omognare än honom. Deras personligheter skiljer sig som dag och natt. De tre musketörerna skulle alltid vara i centrum av rampljuset och clowna sig och spela häftiga på andras bekostnad medans BO ville hålla låg profil. Han var definitivt mer artig som visade respekt för de som respektera han. Grabben hade helt klart mer hjärna än de tre andra.
Så japp.. bollarna är totalt för små för större handlingar såsom att trycka av i någons huvud. Slåss kan dom inte heller utan har alltid åkt ut för en massa jävla stryk av många personer som jag dessutom känner till. De enda dom verkar vara kapabla till är att ruffa åt sig fullt med pengar bakom ryggen på BO. Vad allt bottnade i från första början mina vänner, det är med största sannolikhet svartsjuka som totalt spårade ur. Så din teori måste vi vända på för att det ska bli rätt här…
OBS (blandat med mina egna uplevelser samt rykten som tros ha hög sanning i).