2022-05-31, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Det är så kört för er vännen.. du ser inte ens det va? Att ni drunknar? NI är färdig, tomt och dött somf olk?

Nu blir ju kvinnor från MENA extremt fula och ser redan gamla ut vid en ålder av 20 så jag förstår att tvångsgifte av minderåriga och sedermera våldtäkt av barn är det enda som lockar.
Citera
2022-05-31, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Nogatco.
Nu blir ju kvinnor från MENA extremt fula och ser redan gamla ut vid en ålder av 20 så jag förstår att tvångsgifte av minderåriga och sedermera våldtäkt av barn är det enda som lockar.

Haah min kompis är en kirurg, han har sagt att vita kvinnor är ödelagda invärtes, rökning, kuksugning, sprit... ni lever dekaderat och ni inser det först när det för sent tyvärr... har hört att nästan alla svenskar går på tabletter för att ta sig igenom dagen. Inte särdeles "glatt" folk
Citera
2022-05-31, 20:24
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Haah min kompis är en kirurg, han har sagt att vita kvinnor är ödelagda invärtes, rökning, kuksugning, sprit... ni lever dekaderat och ni inser det först när det för sent tyvärr... har hört att nästan alla svenskar går på tabletter för att ta sig igenom dagen. Inte särdeles "glatt" folk

Och ni syr igen fittan på småbarn, ägnar er åt kusingiftemål, tillber en pedofil och blir kränkta när någon bränner er sagobok. Till råda på det så skapar ni misär i era egna länder så att ni måste "fly" till väst som har en livsstil ni hatar.
Citera
2022-05-31, 20:30
Medlem
Citat:

Ja det är ju även vanligt att det är kusiner som ingår i dom här tvångsäktenskapen från MENA och resultatet är inavel, som det verkar vara i ditt fall. Det verkar ju vara ett sunt och ett särdeles "glatt" folk.
Citera
2022-05-31, 21:43
Medlem
Citat:
Ja det är ju även vanligt att det är kusiner som ingår i dom här tvångsäktenskapen från MENA och resultatet är inavel, som det verkar vara i ditt fall. Det verkar ju vara ett sunt och ett särdeles "glatt" folk.

Svenskar är som utrotningshotade djur.. tyvärr måsta man bura in er och tvinga er att para. Ni är så dekaerade och fulla i sprit att ni glömt vad som krävs för överlevnad..
Citera
2022-06-01, 00:53
Avstängd
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Man kan undra vad det är för nationalitet på dom som jobbar på DO ?

Är inte alls lika nerlusat med nysvenskar som t ex Mig verket. Så svaret på din fråga är nog: Absurdistan, de flesta, regnbågsvänster. Mycket odugliga jurister, som inte får något annat/bättre jobb.
Citera
2022-06-01, 00:58
Avstängd
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
- - - kräva att få bära ett durkslag på huvudet - - -

Varför ens kräva att få? Det är bara att börja, sedan när man stoppas gå till DO?
Citera
2022-06-01, 01:00
Medlem
Enkelt att lösa. Man ringer inte in henne. Man väljer någon snabb istället. Klumpigt att trampa i rasistfällan.
Citera
2022-06-01, 19:54
Medlem
Citat:
Svenskar är som utrotningshotade djur.. tyvärr måsta man bura in er och tvinga er att para. Ni är så dekaerade och fulla i sprit att ni glömt vad som krävs för överlevnad..

Nu behöver man knappast bura in några svenskar för att få dom att "para" sig, speciellt inte om dom har lite sprit i sig. Hellre det än att tvinga flickor till samlag eller våldta dom eller helt enkelt döda dom om dom inte följer reglerna, allt enligt eran så kallade "hederskultur" och det kan man kalla dekadens.

Jag antar att du menar dekadent/dekadens när du skriver "dekaerade", men det kan ju inte vara så enkelt alla gånger med din inavlade låga intelligensnivå antar jag.
Citera
2022-06-01, 20:00
Medlem
Citat:
Nu behöver man knappast bura in några svenskar för att få dom att "para" sig, speciellt inte om dom har lite sprit i sig. Hellre det än att tvinga flickor till samlag eller våldta dom eller helt enkelt döda dom om dom inte följer reglerna, allt enligt eran så kallade "hederskultur" och det kan man kalla dekadens.

Jag antar att du menar dekadent/dekadens när du skriver "dekaerade", men det kan ju inte vara så enkelt alla gånger med din inavlade låga intelligensnivå antar jag.

Ni håller på för ut vännen, jag vet att det sticker, men måla en regnbåge på pannan nu sätt på dig latexdräkten och gå antasta några minderåriga som är så vanligt i er degenerade kultur. Förresten, har du nånsin träffat din far? Chansen är att den du kallar far inte är din far...
Citera
2022-06-01, 20:34
Medlem
Citat:
Ni håller på för ut vännen, jag vet att det sticker, men måla en regnbåge på pannan nu sätt på dig latexdräkten och gå antasta några minderåriga som är så vanligt i er degenerade kultur. Förresten, har du nånsin träffat din far? Chansen är att den du kallar far inte är din far...

Nu har jag varken någon regnbåge målad i pannan eller äger några latexkläder "vännen", och att antasta minderåriga är ett brott i Sverige och anses förkastligt av det svenska samhället och även av mig. Däremot sker det för jämnan och är kutym i er kultur...
Citera
2022-06-01, 21:33
Medlem
Citat:
Nu har jag varken någon regnbåge målad i pannan eller äger några latexkläder "vännen", och att antasta minderåriga är ett brott i Sverige och anses förkastligt av det svenska samhället och även av mig. Däremot sker det för jämnan och är kutym i er kultur...

Anses vara förkastligt? Haha jasså? Ändo turismar ni i Asien för att göra just detta? Förresten du är ju inte grudsfruktande, vart härleder du din moral från spritdryckadne degenerat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in