2022-06-01, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devlindiablo
http://www.expressen.se/noje/bianca-ingrossos-sex-avslojande-i-hemmet-/

vad är hennes talang ens? Sjunger hon? Dansar hon lr är hon känd för hennes mamma varit känd? Och försvarade hennes pappas misshandel och hot mot hennes mamma. Medans hennes mamma skrev en bok om det och grät ut i media under 2 års tid!

Att hennes mamma grät ut i två år fullt normalt och supermodigt att hon vågade dela med sig kan ha hjälp många kvinnor. Och hon hjälpte i vetskapen om att det finns mansgrisar som dig som inte tar mäns våld mot kvinnor på stort allvar. Svar på din fråga ingen aning om varför Bianca är känd.
Citera
2022-06-01, 18:14
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autistfeminist
Att hennes mamma grät ut i två år fullt normalt och supermodigt att hon vågade dela med sig kan ha hjälp många kvinnor. Och hon hjälpte i vetskapen om att det finns mansgrisar som dig som inte tar mäns våld mot kvinnor på stort allvar. Svar på din fråga ingen aning om varför Bianca är känd.

Isf konstigt att Bianca ändå ”godkänner” våldet mot sin mamma. Det har varit uppe många ggr. Det är en skum familj och inte konstigt att de alla söker ytlig bekräftelse.

Självklart är det skit att som barn hamna mitt emellan sina föräldrar…. men vad dras de med?
Citera
2022-06-01, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Isf konstigt att Bianca ändå ”godkänner” våldet mot sin mamma. Det har varit uppe många ggr. Det är en skum familj och inte konstigt att de alla söker ytlig bekräftelse.

Självklart är det skit att som barn hamna mitt emellan sina föräldrar…. men vad dras de med?

När man växt upp i trasig familj blir det det nya normala. Va härligt att du skuldbelägger dottern som var ett barn och inte mannen som slog. Varför är män så sjuka i huvudet på detta forum drar till familjeliv snart.
Citera
2022-06-01, 18:31
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
När man växt upp i trasig familj blir det det nya normala. Va härligt att du skuldbelägger dottern som var ett barn och inte mannen som slog. Varför är män så sjuka i huvudet på detta forum drar till familjeliv snart.

Skuldbelägger det inte. Jag skuldbelägger familjedynamiken och att de vill nagelfaras i offentligheten. Det var ett stort sår när Wahlgrens värld började sändas. Knappast terapi för Bianca då hon då var ett barn.

P.s Dra till familjeliv om du mår bättre där…. skiter i vilket
Citera
2022-06-01, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Skuldbelägger det inte. Jag skuldbelägger familjedynamiken och att de vill nagelfaras i offentligheten. Det var ett stort sår när Wahlgrens värld började sändas. Knappast terapi för Bianca då hon då var ett barn.

P.s Dra till familjeliv om du mår bättre där…. skiter i vilket

Nej klart att barn inte mår bra av det berätta hur en flicka ska stoppa sin pappa från att slå? Du verkar inte ha hört om så många kvinnor berätta om deras relation till deras misshandlare. om du hade det hade du aldrig uttryckligt dig så.
Citera
2022-06-01, 18:41
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Nej klart att barn inte mår bra av det berätta hur en flicka ska stoppa sin pappa från att slå? Du verkar inte ha hört om så många kvinnor berätta om deras relation till deras misshandlare. om du hade det hade du aldrig uttryckligt dig så.

Håll dig till ämnet. Mina erfarenheter har du ingen aning om och de behandlas inte i den här tråden

Jag skrev om Bianca
Citera
2022-06-02, 00:07
Medlem
JymdKjams avatar
https://www.expressen.se/noje/forsta-bilderna-pa-bianca-ingrossos-enorma-lagenhet-pa-ostermalm/

Citat:
– Jag kommer renovera mycket mer än vad jag trodde från början, för jag är så peppad, har Ingrosso tidigare berättat i en vlogg.

Citat:
”Livet kommer bli otroligt här”, skriver Ingrosso.
Och influencervännerna verkar inte kunna tro sina ögon.

”Sjukaste jag sett”, skriver Kenza Zouiten, 31.

”Absolut sjukaste”, kommenterar Alice Stenlöf, 25.

Gissar att Bianca går in med ytterligare ca 10-12 MSEK i det här projektet. Flytta kök osv drar iväg och det är stora ytor här. Men det kommer bli najjst till slut!

Får hon igen pengarna? Kanske. Kanske inte. Läget är inte helt 100. Valhallavägen nära korsningen Artillerigatan är livlig. Husets gula oputsade tegelfasad ter sig lite udda. Takhöjden är inte tillräcklig för tidsepoken och våningen har ett norrläge.

Samtidigt är det hon som ska bo där - och förmodligen väldigt länge med - så då spelar det ingen roll hur mycket hon betalar. Väldigt imponerande att hon så ung kan kan köpa in sig i en sådan bostad! Hatten av!
Citera
2022-06-02, 00:44
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benjilover
Menar du att Benjamin Ingrosso kommer dö av missbruk. Det finns ingen chans för det eftersom han har aldrig rökt, han hatar droger och dricker inte mycket alkohol.

Tro mig. Folk dör av en massa orsaker. Man kan ha oturen att få pastan i vrångstrupen och kvävas. Man kan oxå halka på dansgolvet å bryta nacken. Det sägs till och med att man kan bli så jävla korkad så man dör - det du.
Citera
2022-06-02, 01:00
Medlem
JagMatarHuslimers avatar
Hon är jordnära innerst inne, men tyvärr just nu ganska så löjligt snobbig. En vacker dag mognar hon.
Citera
2022-06-02, 01:03
Medlem
Väldans synd med alla ingrepp hon har gjort senaste året/åren. "förr" var hon faktiskt rätt fin med jävligt fin kropp. Nu? Nej tack!
Citera
2022-06-02, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Väldans synd med alla ingrepp hon har gjort senaste året/åren. "förr" var hon faktiskt rätt fin med jävligt fin kropp. Nu? Nej tack!

håller med
Citera
2022-06-02, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagMatarHuslimer
Hon är jordnära innerst inne, men tyvärr just nu ganska så löjligt snobbig. En vacker dag mognar hon.

Tyckte hon var snobbig innan men inte längre. Bianca är ganska ödmjuk som person!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in