Jag tycker Vi har en bra kandidat till Försvarsmakten. Kan alltid användas för att göra rent hus 🏘 om ryssen får för sig något. Jag garvade nästan ihjäl mig när jag läste vad han gjort. Han är garanterat inte bög, så han är helt rätt material.
Jag menar på livstid utan några utsikter om utskrivning någonsin. Släpps han ut som 90-åring och fått haldol i hög dos i alla år så är han en söndermedicinerad grönsak utan någon mental förmåga över huvud taget.
Jag menar på livstid utan några utsikter om utskrivning någonsin. Släpps han ut som 90-åring och fått haldol i hög dos i alla år så är han en söndermedicinerad grönsak utan någon mental förmåga över huvud taget.
You wish. Förmodligen kommer han på sin första permis inom ngn månad om han fått rättspsyk. Inom lås och bom, i spjället, måste han också förr eller senare integreras i samhället. Ve och fasa. Hans sexualitet är förmodligen knappast slut vid 90... Bara att kapa allt där nere och en frontallobs lobotomi...
You wish. Förmodligen kommer han på sin första permis inom ngn månad om han fått rättspsyk. Inom lås och bom, i spjället, måste han också förr eller senare integreras i samhället. Ve och fasa. Hans sexualitet är förmodligen knappast slut vid 90... Bara att kapa allt där nere och en frontallobs lobotomi...
Jo men har han fått en skyhög dos neuroleptika i 40 år så är han de facto en lobotomerad grönsak.
Används Siqualone fortf?
Det lär bota Jankens alla idéer om bajs och spermatömningar.
Han kommer inte kunna tänka. I värsta fall kommer han ut som en 90-årig grönsak som inte kan något alls. Wahlgren som dog på sin vårdinrättning hade inte blivit utskriven. Han dog där av ålder. Samma öde hade väntat detta geni. Permissioner? Glöm det!