Citat:
Ursprungligen postat av
TheGoldBug
Jopp, 90 830 ägare på svenska sidan:
https://www.avanza.se/aktier/om-aktien.html/5535/sas
...men bara 292 i Norge och 451 i Danmark. Våra grannar har lite mer bakom pannbenet än vad vi svenskar har

Vi rediga svenskar står och faller med flaggskeppet!
Dock tycker jag att SAS borde kicka all personal och då i första hand piloter och kabinpersonal och låta dem söka om sina jobb.
Tror att det finns gott om sparmöjligheter inom tjänstesektorn oxå.
Jag minns en resa med SAS då jag manade på flygvärdinnan om service och hon svarade, "Har du bråttom att kliva av eller...."? Då var det nära att jag gjort mig omöjlig som framtida sasresenär.