Citat:
Ursprungligen postat av
Xenonen
I alla fall traditionen kring dem. Vi är inte helt säkra på att Buddha eller Jesus ens är verkliga personer.
Det är personerna i sig som är problemet, problemet är att människor inte kan acceptera att det finns människor som på fullaste allvar predikar kärlek och levt hela liv efter den doktrinen. Det är ingen som tvivlar på att Aristoteles existerade och det förknippar jag med att han var helt okej med slaveri, alltså motsatsen till att predika kärlek.
Jag har själv inte sett starkare bevis på att en människa har existerat som det här beviset på att
Aristoteles faktiskt existerade.
Citat:
Newspapers, social media and international news agencies transmitted the news, along with the reservations of archaeologist Constantine Sismanidis, who said he had “no proof but strong indications” and was “as certain as one can be.”
Om jag får höra nån från FHM säga det ovannämnda om vacciner, hade jag tagit fyra doser redan vintern 1999.
Slutsats: Ingen historisk person kan ha existerat som sagt nåt jag ogillar och alla bevis är en enkel sökning bort.
Min kandidat för hela världshistoriens bästa människa är Constantine Sismanidis som med bevis av den bästa sorten, näst bäst efter kvinnliga tårar och hörsägenbevisning, starka indikationer. Jag var på toa nyss och har starka indikationer att jag aldrig nånsin kommer behöva bajsa. Jag är så säker som man kan vara på att aldrig behöva bajsa igen.
Jag vill tacka alla clownworld-deltagare som genom sina genuint sjuka inbillningar bidrar till att mina sjuka påhitt kommer närmare och närmare det officiella narrativet, från andra hållet. Hur kan vi ens veta att Aristotelse ens var en en vit cis-heteronoramtiv kvinnohatare? Han kanske identifierade sig som en könlös "form".