Citat:
Ursprungligen postat av
katw
Jag vet inte om du avsiktligt missförstår. Det var jag som drog jämförelsen med Kalla, som hoppade av under en tid då hon var det största affischnamnet. Nu har vi betydligt fler som slåss om den just den titeln. Sponsoravtalen är ju redan skriva inför kommande säsong i vilket fall. Maja, Frida och Linn kanske dessutom är tillbaka igen till 2023-24. Däremot vore det givetvis inte fel med en stark huvudsponsor, i klass med Vattenfall eller liknande.
Du kommenterade det jag skrev med att fråga om det blev enklare när Kalla lämnade landslaget. Och jag kommenterade det en annan användare skrev att man borde försöka få fler sponsorer så att man kunde öka träningsbidraget för de aktiva i Team Bauhaus med att det inte blir enklare att göra just det när Frida och Maja hoppar av. Till dig skrev jag då att jag inte såg vad situationen med Kalla hade med detta att göra.
Så jag har inte avsiktligt missförstått något, däremot tyckte jag inte att Kalla-jämförelsen som du gjorde var så relevant för det jag kommenterade. Det är väl snarare du som inte såg kontexten för min kommentar.