2022-05-30, 21:30
Medlem
Märta och Axel slapp gifta sig! Visste vi det innan? Det har i alla fall jag missat. Det måste vara en lättnad att de slapp den juridiska biten med skilsmässa. Det är det jag ogillar med programmet:

https://www.expressen.se/noje/bluffen-i-gift-vid-forsta-ogonkastet-det-fick-tittarna-inte-se/
Citera
2022-05-30, 21:43
Medlem
SkogsKonungs avatar
Jonas dumpade Louise. Brutalt väntat tyvärr. Fy fasen. Han kändes ju genomfalsk från början. Fick aldrig något ordentligt och bra intryck av honom någon gång tyvärr.

Gay-Jonas verkade ju må riktigt bra iaf. Kul!
Citera
2022-05-30, 21:47
Medlem
kulturstrategs avatar
Bodil fortsätter ljuga för sig själv och andra, för att framstå i bättre dager. Pinsamt. Hon verkar lura en del, men lika många verkar se igenom hennes lögner.

Vad hände sen-avsnittet var ett väntat lågvattenmärke. Det enda man tar med sig är att det är mannens fel att en relation inte fungerar, alltid och oavsett.
Citera
2022-05-30, 21:51
Medlem
J.Goodsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Tittar på extraprogrammet nu, och jag förstår inte riktigt Jonas argument med "escape-knapp". Vill han inte ha en relation för att han föredrar att vara ensam, eller vad handlar det om? Eller är han för kräsen?

Ja, jag tror att han är för kräsen och när han inte kände hundra med Louise ville han köra "escape-knappen", lite som ett skyltfönster att visa upp att han är svår och vem vill inte ha någon man inte kan få (tror han tänker så) - som ska attrahera tjejer efter programmet men det kanske är långsökt. Dock, att han provar igen och gör slut några dagar innan sista programmet är bara BS, han visste att det inte skulle funka men ser ändå bra ut i tv att ändå försöka en sista gång. Jaja, blir inte förvånad om han hittar någon snygg blondin 5-6 år yngre än honom själv om någon månad eller två efter att precis ha skaffat ett guldkonto på Tinder...

Är det bara jag som är nyfiken på hur hans tidigare tjejer ser ut och är det ingen som har lyckats få tag i bilder på någon av dem?
Citera
2022-05-30, 21:52
Medlem
Durochmolls avatar
Sämsta vad-hände-sen-avsnittet någonsin, så dåligt upplagt.

Och angående sista avsnittet. Inte ens chans att Hans somnade och sov så pass djupt att han inte hörde telefonen. Där tyckte jag faktiskt lite synd om Bodil, även om hon är en person som inte borde sökt sig till programmet från början.
Citera
2022-05-30, 21:56
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Hans:
- Ser på barnprogram
- Använder ordet fett
- Har svanktatuering

- Har en "haxx0r-hörna" i lägenheten
Citera
2022-05-30, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ja, väldigt deppigt sken.
Jämför med hur glad han var i början/innan.
Så entusiastisk över att hon också var På spåret-frälst.
Inte en gång tittade de tillsammans.
Jag tycker de hade ett "bekymmersamt sken" hela tiden.

Jag tror att han inte hittat sig själv faktiskt. Han påminner om en vän till mig som är introvert men samtidigt intelligent och socialt begåvad. Fast social på ett i stor utsträckning inlärt sätt.

Jag tror att en del i problematiken kan vara att Jonas vill framställa sig som extrovert när han egentligen är rätt inåtvänd och trivs bäst själv. Så han är inte ärlig mot sig själv och av det följer dessa fraser som inte stämmer överens med hans kroppsspråk och ansiktsuttryck.

Om min analys stämmer skulle han må bäst med en mycket självständig kvinna som gav honom mycket utrymme.

...eller så är han bara en player som vill knulla runt?

Vad tror ni?
Senast redigerad av Keus 2022-05-30 kl. 22:00.
Citera
2022-05-30, 22:05
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-

- Har en "haxx0r-hörna" i lägenheten
Vad är det?
Citera
2022-05-30, 22:17
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Sämsta vad-hände-sen-avsnittet någonsin, så dåligt upplagt.

Och angående sista avsnittet. Inte ens chans att Hans somnade och sov så pass djupt att han inte hörde telefonen. Där tyckte jag faktiskt lite synd om Bodil, även om hon är en person som inte borde sökt sig till programmet från början.
Eller så kanske han hade den på ljudlöst...

Btw, varför tar alla för givet att det var Hans som ville se på en barnfilm? Kanske var Bodils förslag? Kan man se på Sällskapsresan 24/7 så är väl inte steget till barnfilm alltför långt? Det kanske var ett gemensamt beslut?

Såg ut som någon Disney/Pixar-film, va? Är ju inte heeelt ovanligt att även vuxna människor kan finna behållning i dylika filmer.

Chilla.
Citera
2022-05-30, 22:18
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vad är det?
En datorhörna.
Citera
2022-05-30, 22:27
Medlem
Tycker det är så oattraktivt när en 30 plussare inte kan stadga sig och pratar om någon jävla "escape knapp". Antingen gillar man någon eller så gör man inte det.
Citera
2022-05-30, 22:30
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Kan nämna att det går att dölja vem man är gift med..men inte ATT man är det.

Går inte dölja, det är offentliga uppgifter hos Skatteverket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in