Citat:
Ursprungligen postat av
Kommer-vara-anon
Vilken miljöpartistisk idé. Så din lösning på alla krig är alltså att lägga ner Försvarsmakten i Sverige och andra länder??
Det jag skrev har väl inget med miljöpartiet att göra?
Miljöpartiet själva har väl till och med sagt att göra "kaos" med motståndaren är deras konfliktlösning?
Du misstolkar alltså mitt inlägg.
Poängen är att markstrid inte löser utan endast drar ut på konflikter och skapar lidande. Lösningen på alla krig i modern tid är diplomatisk och stavas fredssamtal. Att vägra att ens ha samtal kommer bibehåller givetvis bara status quo. Att vår vän Ryssen gick in i Ukraina var inte ett angrepp utan ett försök på att få slut på en långtgående konflikt mot det ryska folket i östra delarna av Ukraina.
Citat:
Ursprungligen postat av
absinten
Putin sa i sitt tal när han inledde invasionen att Ukraina är en del av Ryssland och inte har något berättigande som ett självständigt land. Det säger allt om Putins planer för Ukraina och Ryssland, tydligare kan det inte bli.
Jag hoppas att du får betalt för att skriva det du skriver så att du inte är så korkad att du tror att du kan övertyga någon om de där idiotierna, eller än värre - att du faktiskt själv tror på de där idiotierna du skriver.
Som denne användare redan skrivit:
Citat:
Ursprungligen postat av
TheOldOneKnows
Nej det sa han inte. Varför ljuger du?