2021-08-02, 10:27
Medlem
OlleVieros avatar
Aldrig ens hört namnet förut!?

Frågade farbror Google efter bilder, men hon var inte speciellt märkvärdig. Vanlig vänsterorienterad kulturbitch är ett hett tipps bara genom att titta på bilderna.
Citera
2021-12-30, 19:10
Medlem
ChiCoLas avatar
Fan man hade gärna knullat henne . Någon som knallat henne i sin ungdom? Skådespelerskor är väl lösa som fan? Tar hon den i tvåan ?
Citera
2022-05-29, 11:31
Medlem
ChiCoLas avatar
Bumpar tråden.
Den här drömkvinnan visas stup i ett på femman. Ingen här som satt på henne, sett henne i badet eller något liknande ?
Citera
2022-05-29, 20:42
Medlem
ChiCoLas avatar
Man kanske brösten i sista scenen i s6e6 . Ser väl tilltagna ut
Citera
2022-05-30, 09:02
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Jag har sett Rakel i "sommaren med släkten" och är helt kär i henne efter det. Rakel är jävligt rolig, snygg, har ett leende som lätt kan få en mumie i valfri pyramid att kvickna till. Hennes hår är underbart och därtill är Rakel innehavare av två stycken perfekta tuttar

Fin tjej som är ett typexempel på perfekt flickvänsmaterial.

Har hon barn? Är hon singel? Vad mer finns för oss vetgiriga?

Dela med dig du som vet nåt

https://www.moviezine.se/people/rakel-warmlander
Senast redigerad av WTFSTHLM 2022-05-30 kl. 09:08.
Citera
2022-05-30, 09:10
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Jag har sett Rakel i "sommaren med släkten" och är helt kär i henne efter det. Rakel är jävligt rolig, snygg, har ett leende som lätt kan få en mumie i valfri pyramid att kvickna till. Hennes hår är underbart och därtill är Rakel innehavare av två stycken perfekta tuttar

Fin tjej som är ett typexempel på perfekt flickvänsmaterial.

Har hon barn? Är hon singel? Vad mer finns för oss vetgiriga?

Dela med dig du som vet nåt

https://www.moviezine.se/people/rakel-warmlander

Hon har två döttrar tillsammans med skådespelaren Lars Bringås.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Rakel_...4rml%C3%A4nder

Håller med om att hon ser trevlig ut.
Citera
2022-05-30, 14:33
Medlem
ChiCoLas avatar
Håller helt med att hon är den perfekta flickvännen. Galet sexig men ändå typiskt sexig. Synd att man inte sett mer naket på henne. Undrar om hon var vild i sin ungdom
Citera
2022-05-30, 16:28
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Håller helt med att hon är den perfekta flickvännen. Galet sexig men ändå typiskt sexig. Synd att man inte sett mer naket på henne. Undrar om hon var vild i sin ungdom

Rakel var garanterat vild i sin ungdom men även nu i sin prime ser man tydligt i hennes ögon. Och hennes smile alltså jag tror seriöst att jag skulle svimma om jag mötte henne på gatan

Växte hon upp i wärmland och fick landskapet uppkallat med namnet? Som tuva novotny som lär ha framodlats grönt i kollektivet moder jord?
Citera
2022-05-30, 18:40
Medlem
ChiCoLas avatar
Det hade varit kul att veta om hon var en madrass i sin ungdom eller om det var en pojkvän hela skoltiden
Citera
2022-06-14, 20:30
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
Intressant. Det innebär att Rakel har judiskt påbrå. Zacharias är en känd svensk-judisk släkt.

Vore intressant att veta vad hon har för tankar om sin pappas ungdomssynder....

Minns att jag blev förtjust i Rakel i tonåren när hon medverkade i TV-serien Skilda världar. Hon var väldigt snygg i unga dagar.
Här berättar hon om sin pappa och sitt liv fram tills nu, och bjuder på några dråpliga historier. Kompis med Björn Dixgård i Mando Diao, och bra musiksmak har hon därtill:

https://sverigesradio.se/avsnitt/1479698
Citera
2022-06-15, 07:21
En ung Rakel syns också i Beckfilmen: Okänd avsändare
Citera
2022-06-15, 13:49
Medlem
ChiCoLas avatar
Den viktigaste frågan är ändå.
Tar hon den i tvåan ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera