2022-05-29, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Har TEH tatt noen utdannelse? Evt hva, hvor og når?
livets skole?
Citera
2022-05-29, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Du tenker nok på OHG, som studerte i Oslo på samme tid som RU og MPU.
kan mpu krypto?
Citera
2022-05-29, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Spør du meg, har hele saken endt ut i kaos, først villedninger og nå mediestrategier. På tide å begynne på nytt helt forfra.
Du tar feil. Flere er avhørt og tampen brenner snart opp for gm og ikke politiet. En advarsel til kriminelle. Politiet har store ressurser tilgjengelig og gir aldri opp. Ei maskin som går uavbrutt
Citera
2022-05-29, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Forstår ikke hvorfor smartmåler innlegget mitt er sauset inn i dette?
må ha svart på feil innlegg.
Citera
2022-05-29, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Har ikke TH sagt at døren var åpen da han kom hjem?

Sa TH at døren var åpen (altså ikke helt lukket) eller ulåst?
mente nok ulåst
Citera
2022-05-29, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Aner vi at det er medhjelpere som innhentes. Golf kan være nøkkelen. Stolleken er i gang

Golf er en vi med stor sikkerhet kan si er uskyldig i denne saken. Men identiteten hans er kanskje ikke helt tilfeldig valgt.
Citera
2022-05-29, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mister007
Han fikk iallefall 350 av 350 mulige poeng
Mesterskytter mao.uslepen diamant i krypto
Citera
2022-05-29, 23:12
Medlem
Theforeigners avatar
SNÄLLA vissa FB medlemmar kan ni inte ta och SLUTA att dränka ner denna tråd med alla dessa många många dagliga ointressanta inlägg ??? PLEAAAASSSE!

Ta och tänk igenom, innan ni postar, om erat inlägg , på något sätt, verkligen för denna sak framåt eller om det bara är upprepningar eller likgiltiga tankar.

På förhand tack.
Citera
2022-05-29, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
SNÄLLA vissa FB medlemmar kan ni inte ta och SLUTA att dränka ner denna tråd med alla dessa många många dagliga ointressanta inlägg ??? PLEAAAASSSE!

Ta och tänk igenom, innan ni postar, om erat inlägg , på något sätt, verkligen för denna sak framåt eller om det bara är upprepningar eller likgiltiga tankar.

På förhand tack.
Enig med deg Hva tenker du om dette? (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Se gjerne det som nvaf skrev her: (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Jeg tenker at politiet må ha lagt merke til at noen ord og feilskrevne ord i trusselbrev + eposter fra Motparten, er typiske ord og skrivefeil som RU bruker. Og når politiet da mener at de ikke har rett forfatter å sammenligne trusselbrevet opp mot, så ser de bort fra at RU kan ha vært forfatteren og de ser også bort fra at TH kan ha vært forfatteren (selv om hvis TH hadde vært skyldig så kunne noen kanskje ha tenkt at TH teoretisk kunne ha skrevet trusselbrevet med hjelp fra noen og at TH plantet RUs ord og skrivefeil i trusselbrevet for å kaste mistanke mot RU). Jeg får som sagt inntrykk av at politiet tenker at TH og RU er uskyldige.

Et spørsmål til dere som tror at TH og/eller RU er skyldige: Hva tenker dere at er grunnen til at politiet tenker at hverken TH eller RU er forfatter av trusselbrevet?
Senast redigerad av z-z-z 2022-05-29 kl. 23:57.
Citera
2022-05-29, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Det var jo denne brukeren med ett innlegg som lanserte TB i sin tid.
Så "noen" ønsker nok at han skal være et samtaleemne.
skadehensikt eller faktaopplysning. Best å spørre tt.
Citera
2022-05-29, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Trolig ikke så mange som 50. Men det er bedre å ha 1000 hypoteser enn å låse seg til en hypotese som kan være feil. Som sagt, så tenker jeg at politiet er på rett vei nå.
bør du ikke begynne å sortere ut noen hypoteser snart. Dukker opp nye stadig vekk
Citera
2022-05-30, 02:46
Medlem
Jeg setter pris på alle innleggene fra LH07, Kokadu og Nøtteliten, m fl.☀️ Plager ikke meg at de slår på stortromma en sjelden gang, bare trivelig det.
Senast redigerad av Ittno 2022-05-30 kl. 02:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in