2022-05-29, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
mulig derfor teh ikke er siktet

Kan være.
Citera
2022-05-29, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
det är så alldeles för mycket i det här fallet som inte stämmer med externa GM...

Helt enig i det. Jeg koblet bare ikke svaret jeg fikk til det jeg var ute etter. Men ikke første gang det skjer. Tenker det til tider kan være litt vanskelig å oppfatte hva jeg er ute etter. Tar helt og holdent på med skylda for at det kan skje. I og med at det skjer støtt og stadig.

Skal forsøke å uttrykke meg klarere. Forsøke, humrer.
Senast redigerad av Kokadu 2022-05-29 kl. 16:04. Anledning: Rette
Citera
2022-05-29, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Spør du meg, har hele saken endt ut i kaos, først villedninger og nå mediestrategier. På tide å begynne på nytt helt forfra.

Ikke enig. Det man burde ta seg an nå er «veiledninger» gitt. Kan føre dem til svaret på kanskje det viktigste av alt i saken.
Citera
2022-05-29, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Åpen dør i timer gir økt strømforbruk.

Badekar som flyter over tømmer en varmtvannstank = økt strømforbruk.

Dersom badekarhistorien ikke er sann, da ble aldri en varmtvannstank tømt. Dersom man da kan påvise eller kom til å påvise et økt strømforbruk i SV4 den dagen, hva ville forklaringen på det økte strømforbruket være når TH ikke har fortalt om åpne dører eller vinduer i boligen i sitt møte med politiet?

Ble det til et badekar som fløt over, mens Teddy alternativt sovna på sofaen?

Jeg tror «strømkongen» sitter på svaret. Teddyen også.
Har ikke TH sagt at døren var åpen da han kom hjem?

Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Endelig noe konkret om ytterdøren i Sloraveien 4.

Tom Hagen sier ytterdøren var ulåst da han kom hjem ca 13:30.

Han har plassert noe som kan avsløre med sikkerhet at ingen har vært på døren i S4 i løpet av de få timene etter at TH dro på jobb. Ca fire og en halv time.

TH lyver om at ytterdøren var åpen. Den var nok låst. Helt sikkert.

Nøkkelen som angivelig var forsvunnet fra garasjen. Det skulle se ut som om GM kjente til nøkkelen, hadde tatt den og låst seg inn. Og tatt med seg nøkkelen, sammen med AE og vaskebøtten, etter overfallet.

Hva bakhonet skal hinte til, er ikke godt å si.
Sa TH at døren var åpen (altså ikke helt lukket) eller ulåst?
Citera
2022-05-29, 16:06
Medlem
Det er det lett å finne ut av.
Citera
2022-05-29, 16:10
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Helt enig i det. Jeg koblet bare ikke svaret jeg fikk til det jeg var ute etter. Men ikke første gang det skjer. Tenker det til tider kan være litt vanskelig å oppfatte hva jeg er ute etter. Tar helt og holdent på med skylda for at det kan skje. I og med at det skjer støtt og stadig.

Skal forsøke å uttrykke meg klarere. Forsøke, humrer.

inte alltid lika lätt att se vad andra tänker här

Citat:
Ikke enig. Det man burde ta seg an nå er «veiledninger» gitt. Kan føre dem til svaret på kanskje det viktigste av alt i saken.

ja det är både bedrägerier och guider som kommer från TH...
Citera
2022-05-29, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Har ikke TH sagt at døren var åpen da han kom hjem?

Jeg snakker om åpen dør som i på vid gap holdt åpen med et bakhon. TH snakket vel om åpen dør som da ikke i låst? Bakhonet har han sagt, om jeg ikke husker feil, at var plassert sånn diagonalt foran døra.
Citera
2022-05-29, 16:11
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det er det lett å finne ut av.

ja polisen vet detta sedan länge...
Citera
2022-05-29, 16:14
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Jeg snakker om åpen dør som i på vid gap holdt åpen med et bakhon. TH snakket vel om åpen dør som da ikke i låst? Bakhonet har han sagt, om jeg ikke husker feil, at var plassert sånn diagonalt foran døra.

ja vi ska lita på TH var dörren inte låst utan loket att då bakhonan låg framför dörren, men det har visat sig många gånger att det inte går att lita på honom då så...
Citera
2022-05-29, 16:15
Medlem
Citat:
inte alltid lika lätt att se vad andra tänker här

Sant det.

ja det är både bedrägerier och guider som kommer från TH...

Det tror jeg også. Tunga rett i munnen hos politiet, litt våge tenke utenfor boksen og agere på det så kan dette gå veien.
Citera
2022-05-29, 16:17
Medlem
Citat:
ja vi ska lita på TH var dörren inte låst utan loket att då bakhonan låg framför dörren, men det har visat sig många gånger att det inte går att lita på honom då så...

Jeg tror man gjør lurt i å alltid tenke at bak hvert ord/hele setning han slipper ut så er det en klar hensikt med det.
Citera
2022-05-29, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Du tar feil. Det var bare S4 som var felleseie i 1987. Glem det!

Det er det eneste vi har fått opplyst, at kun S4 var felleseie I 1987.

Du fantaserer!

Skal ta en oppklaring på ektepaktene, så vi kan si oss ferdige med de en gang for alle.

AE har rett på halvparten av fellesboet.

Verdiene ektefellene erverver i ekteskapet er felleseie.

Hva som skal til for å gjøre en ektepakt ugyldig. AE ble både satt på bar bakke, og lurt.

AE ble lurt. Det har Tom Hagen selv sørget for å dokumentere i ektepakten av 1987.

Kilder og daterte lenker ligger i spoilerne. Så innlegget ikke skal bli for langt.

Det finnes ikke tvil om at AE har rett til halvparten av felleseiet ved en skilsmisse.

I 2018 hadde AE rett til halvparten av formuen, 850 millioner NOK.
Senast redigerad av kornblomst 2022-05-29 kl. 16:28. Anledning: glemte en link
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in