2022-05-29, 22:42
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Ja.

Det var snabbt. Knull Anders är väl ute ur bilden.
2022-05-29, 22:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ska bli helt klart intressant att se Nya Robinson i höst med Petra Malm som programledare. De borde väl också ha lite fler nya tävlingar då hoppas jag.
Det tror jag kan bli bra så det ser jag fram emot

Om PM får vara med och styra upplägget så blir det nog fler krävande tävlingar. Det skulle för övrigt räcka alldeles utmärkt med de moment de kör i militärprogrammet ... men det kan man nog inte hoppas på ...
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Det spoilades att Jessica skulle vinna, inte Hanna om det nu är hon du kallar vårtan.

Jag menade Jessica. Har Hanna också en vårta i plytet?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Det var snabbt. Knull Anders är väl ute ur bilden.
Däremot vet jag inte om tiden för ansökan passerat eller ej.
2022-05-29, 22:44
Medlem
De visade lite av deras nakenhet i slutet, men det var bara deras magar som syntes, och man fick inte se framsidan av tjejernas kroppar så man kunde se brösten.
2022-05-29, 22:44
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Däremot vet jag inte om tiden för ansökan passerat eller ej.

Okej. Kommer säkert att spelas in sommar då. Kommer att bli sjukt varmt och fuktigt.
2022-05-29, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är Mattias som tycker produktionen borde får sparken.

Så detta var en budgetvariant av ”Robinson”?
– Jag tycker att det känns som det, om jag ska vara ärlig. Jag tycker också att det märks på klippningen. Jag tycker de har klippt ihop allt för jävla dåligt. Jag tycker hela bunten ska få sparken. Det är skitdåligt.

Mattias ältar också fortfarande hoten från Hayes
Vad hotade han med?

– Han har sagt flera gånger att han ska krossa mig, vrida armen av mig. Det sa han även här. Han skrek ju, med en mördares ansikte, att ”jag ska krossa dig. Jag ska slita dig i stycken. Jag ska göra allt i min makt för att göra dig illa, fattar du det?”.
Och då blev du rädd?
– Det ska mycket till för att skrämma mig, men med en kille på 136 kilo som är med i landslaget i fighting, när han går på så blir du rädd, det kan jag tala om för dig.

Shevin har bytt jobb och blir idrottslärare till hösten - samt gnäller om rasism

Bella trodde hon skulle dö när hon vårdades för Corona på sjukhuset.

Det är mest babbel, några har skilt sig, bytt jobb, flyttat -- det som framkommer om tiden där att de inte kunde söka mat själva utan fick ta mat från produktionen. Peter kallar det svältläger, att det finns kritik mot hur det var ordnat ..

Hayes är arg på Aftonbladet
Aftonbladet har pratat med Hayes Jemide, 48, som vänligt men väldigt bestämt säger att han inte vill intervjuas. Han säger att han inte litar på medier, i synnerhet inte Aftonbladet, och hänvisar bland annat till ett reportage som skrivits om honom och Mattias. Han vill dock inte klargöra vad det är i artikeln som han reagerar på.

Alltså denna säsong, hahaha. Vilket elände.
2022-05-29, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Okej. Kommer säkert att spelas in sommar då. Kommer att bli sjukt varmt och fuktigt.
Förresten

https://www.tv4.se/artikel/58fe30cdfca38f959500027e/sok-till-robinson

Man har till och med 30 juni på sig att söka till programmet.
2022-05-29, 22:46
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:

Det är mest babbel, några har skilt sig, bytt jobb, flyttat -- det som framkommer om tiden där att de inte kunde söka mat själva utan fick ta mat från produktionen. Peter kallar det svältläger, att det finns kritik mot hur det var ordnat ..

Vad förväntade han sig egentligen? Typiskt Peter att inte begripa att det kommer vara ont om mat.
2022-05-29, 22:46
Medlem
Citat:
Det är Mattias som tycker produktionen borde får sparken.

Så detta var en budgetvariant av ”Robinson”?
– Jag tycker att det känns som det, om jag ska vara ärlig. Jag tycker också att det märks på klippningen. Jag tycker de har klippt ihop allt för jävla dåligt. Jag tycker hela bunten ska få sparken. Det är skitdåligt.

Mattias ältar också fortfarande hoten från Hayes
Vad hotade han med?

– Han har sagt flera gånger att han ska krossa mig, vrida armen av mig. Det sa han även här. Han skrek ju, med en mördares ansikte, att ”jag ska krossa dig. Jag ska slita dig i stycken. Jag ska göra allt i min makt för att göra dig illa, fattar du det?”.
Och då blev du rädd?
– Det ska mycket till för att skrämma mig, men med en kille på 136 kilo som är med i landslaget i fighting, när han går på så blir du rädd, det kan jag tala om för dig.

Shevin har bytt jobb och blir idrottslärare till hösten - samt gnäller om rasism

Bella trodde hon skulle dö när hon vårdades för Corona på sjukhuset.

Hayes är arg på Aftonbladet
Aftonbladet har pratat med Hayes Jemide, 48, som vänligt men väldigt bestämt säger att han inte vill intervjuas. Han säger att han inte litar på medier, i synnerhet inte Aftonbladet, och hänvisar bland annat till ett reportage som skrivits om honom och Mattias. Han vill dock inte klargöra vad det är i artikeln som han reagerar på.

Tack som fan! Att ”Bror” skulle gnälla om rasism var ju inte så oväntat :P
2022-05-29, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unicornlife97
Alltså denna säsong, hahaha. Vilket elände.
Hot om att skada andra borde leda till diskning.
2022-05-29, 22:47
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Förresten

https://www.tv4.se/artikel/58fe30cdfca38f959500027e/sok-till-robinson

Man har till och med 30 juni på sig att söka till programmet.

Tack. Men nej tack. Du borde söka. Ha på dig en tröja med FB tryck om du kommer med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in