2022-05-29, 16:11
Medlem
Bylwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles1.
Hon skrattar garanterat mer än dig när hon går till banken! 😏

Det skall alltid talas om pengarna som håvas in, eller avundsjuka pg a. Pengarna som håvas in.
Så fort någon kritik om Wahlgrens/Ingrosso, förs fram.
Varför? Kan jag undra..
Ja dom tjänar ofantliga summor pengar, men vadådå?
Hennes inkomst varken bevisar, eller motbevisar någonting gällande hennes bristande personlighetsdrag!
Det talar snarare om hur absurd verkligheten har blivit, när ett stolpskott som Bianca eller någon annan i hennes familj skördar enorma framgångar och förmåner.
Deras psykiska tillkortakommanden till trots!
Citera
2022-05-29, 21:34
Medlem
Man slutar aldrig förvånas över hur mycket hat och avundsjuka som sprutas ut. Tycker ingen i familjen förtjänar det.
Bianca är absolut en av Sveriges mest framgångsrika kvinnor, som dessutom är otroligt het.
Sköt er eget och lägg ner avundsjukan, det gynnar inte någon (mer än att det påvisar ert tragiska liv) :-)
Citera
2022-05-29, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B00ney
Man slutar aldrig förvånas över hur mycket hat och avundsjuka som sprutas ut. Tycker ingen i familjen förtjänar det.
Bianca är absolut en av Sveriges mest framgångsrika kvinnor, som dessutom är otroligt het.
Sköt er eget och lägg ner avundsjukan, det gynnar inte någon (mer än att det påvisar ert tragiska liv) :-)

En av Sverige mest framgångsrika kvinnor?? På vadå?? På att säga allt om hennes privatliv??
Att hon har tjänat så mycket på sitt smink säger en hel del om vad samhället är på väg. Utseende är inte så viktigt. Och nej jag är inte avundsjuk, bara ledsen över att vissa är så otroligt rika på att jobba i fyra år med ett sminkmärke medan till exempel en lärare som jobbar i 40 år inte tjänar ens en tiondel av vad hon tjänar på fyra år. Jag är inte bitter på Bianca men jag tycker inte hon är värd denna summan. Det tycker jag. Jag tycker faktiskt att det borde vara ett högre tak på vad man kan tjäna. Hon behöver inte 50 miljoner per år. Hon borde skänka iallafall en tredjedel av den summan. Hon har ju tjänat på fyra år totalt 200 miljoner. Fattar ni hur många svält barn hon kan rädda med att skänka bara 50 miljoner av den summan. Då har hon ju fortfarande 150 miljoner kvar. Bianca om du läser detta; Tänk inte bara på dig själv, det finns andra människor på denna jord som svälter. Vad spelar det för roll om du har 20 väskor eller 15 väskor. Skänk en summa till fattiga barn istället för att köpa den 16 väskan. Snälla Bianca! För de fattiga barnen!
Citera
2022-05-29, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bylwe
Det skall alltid talas om pengarna som håvas in, eller avundsjuka pg a. Pengarna som håvas in.
Så fort någon kritik om Wahlgrens/Ingrosso, förs fram.
Varför? Kan jag undra..
Ja dom tjänar ofantliga summor pengar, men vadådå?
Hennes inkomst varken bevisar, eller motbevisar någonting gällande hennes bristande personlighetsdrag!
Det talar snarare om hur absurd verkligheten har blivit, när ett stolpskott som Bianca eller någon annan i hennes familj skördar enorma framgångar och förmåner.
Deras psykiska tillkortakommanden till trots!

Ja, precis. Hennes inkomst bevisar ingenting mer att samhället är extremt orättvist.
Citera
2022-05-29, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benjilover
Ja, precis. Hennes inkomst bevisar ingenting mer att samhället är extremt orättvist.
BAM! gnäll om avundsjuka är vad denna tråd fylls med.
Citera
2022-05-29, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima

Jag är inte avundsjuk. Bara ledsen över hur samhället är uppbyggt, där en som jobbar med smink i fyra år kan tjäna 200 miljoner, medan en lärare som jobbar i 40 år tjänar 17 miljoner totalt.
Citera
2022-05-29, 23:05
Medlem
Citat:

Tycker du att Bianca är värd 200 miljoner medan undersköterskor har knappt råd att köpa bra mat till sina mat samt betala hyran?
Citera
2022-05-29, 23:07
Medlem
Citat:
Jag är inte avundsjuk. Bara ledsen över hur samhället är uppbyggt, där en som jobbar med smink i fyra år kan tjäna 200 miljoner, medan en lärare som jobbar i 40 år tjänar 17 miljoner totalt.
Vore det bättre om ingen hade möjligheten till att tjäna bra på sitt företag, eller vill du ha en kommuniststat? Retorisk fråga. Tänker inte diskutera mer om avundsjuka. En del föds med silversked i mun. En del föds med intelligens på Einstein-nivå. En del föds utan armar och ben.
Citera
2022-05-29, 23:11
Medlem
Citat:
Tycker du att Bianca är värd 200 miljoner medan undersköterskor har knappt råd att köpa bra mat till sina mat samt betala hyran?
Haltande jämförelse. Undersköterskor kan också starta egna företag.
Citera
2022-05-29, 23:53
Medlem
Citat:
Vore det bättre om ingen hade möjligheten till att tjäna bra på sitt företag, eller vill du ha en kommuniststat? Retorisk fråga. Tänker inte diskutera mer om avundsjuka. En del föds med silversked i mun. En del föds med intelligens på Einstein-nivå. En del föds utan armar och ben.

Nej, jag tycker att det ska finnas en gräns på vad man kan tjäna. Det hade räckt med 20 miljoner.
Citera
2022-05-29, 23:54
Medlem
Citat:
Nej, jag tycker att det ska finnas en gräns på vad man kan tjäna. Det hade räckt med 20 miljoner.
K. noterar i min lilla röda.
Citera
2022-05-29, 23:58
Medlem
Citat:

Jag tillhör inte Biancas fanclub, har väl inget emot henne, men har aldrig tyckt att hon verkat helt stabil, och får säga att det gäller fortfarande. Jämförelser som den du gör är dock direkt patetiska. Drar hon in så mycket pengar (ingen aning om det stämmer), så betalar hon ett antal undersköterskors löner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in