2022-05-29, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Journal9
Hvis vi tror at TH er hovedansvarlig for drapet/kidnappingen, er det helt usannsynlig at han har lagt sin videre skjebne i hendene på hvem som helst. Han kan helt sikkert ha skaffet nødvendig kunnskap fra en eller annen kryptogutt, men det stoppet nok der. De siste stegene er det kanskje bare to som kjenner. Økonomisk motiv - tvilsomt, i så fall bare som en bivirkning.

Jeg er helt enig med deg i at dersom TH er hovedansvarlig for dette, så er det ikke slik at han har lagt sin skjebne i hendene på hvem som helst. Og det er det viktig å reflektere rundt. Hvem og av hvilken grunn ville denne noen bistå TH i disse grusomhetene mot THs kone? Og fjerner vi et eventuelt økonomisk motiv hos denne for dette bidraget, kan det ikke være spesielt mange aktuelle kandidater til å ha bistått han. Kan det?
Citera
2022-05-29, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det er jo ganske alvorlige beskyldninger mot OHG som blir lagt ut på nett, det kommer garantert til å bli etterforsket.

Det håper jeg virkelig. For her er det noen det brenner under beina på som har vært i gang.
Citera
2022-05-29, 17:20
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Det håper jeg virkelig. For her er det noen det brenner under beina på som har vært i gang.

inte bara det utan det här är någon som har varit och är aktiv i den här tråden...
Citera
2022-05-29, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
ja visst är det så, men han är inte nödvändigtvis bra på att ljuga, han tänker nog bättre om sig själv än vad är fakta där också...

I stort sett så tänker väl TH bara på sig själv? Alltså att han är en stor egoist.
Citera
2022-05-29, 17:30
Medlem
Citat:
inte bara det utan det här är någon som har varit och är aktiv i den här tråden...

Enig i din vurdering.
Citera
2022-05-29, 17:31
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
I stort sett så tänker väl TH bara på sig själv? Alltså att han är en stor egoist.

ja och inte bara det utan han är van vid att umgås med folk som har lite för lätt att hålla med honom, det märks på vissa saker han gör och säger...
Citera
2022-05-29, 17:32
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Enig i din vurdering.

säger lite om hur ruttet TT framstår här...
Citera
2022-05-29, 17:36
Medlem
Citat:
säger lite om hur ruttet TT framstår här...

Man gjør seg automatisk opp tanker om litt ulike ting når man leser denne tråden. I hvertfall gjør jeg det.
Citera
2022-05-29, 17:38
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Man gjør seg automatisk opp tanker om litt ulike ting når man leser denne tråden. I hvertfall gjør jeg det.

ja vi är nog två där...
Citera
2022-05-29, 17:39
Medlem
Citat:
ja vi är nog två där...

Det er vi nog.
Citera
2022-05-29, 17:44
Medlem
Han har også opprettet en instagram og twitter konto

https://www.instagram.com/katiskaleaks/

https://twitter.com/katiskaleaks
Citera
2022-05-29, 17:46
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Det er vi nog.

hela upplevelserna kring detta med OHG är så typisk den här tråden och det här fallet på så många sätt, dimläggning har inga gränser...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in