Citat:
Ursprungligen postat av
MasterBait
Du har uppenbart problem med förståelsen. Nej, det har jag aldrig sagt. Putin har rätt att försvara länder som blir attackerade av ett annat land.
Men käre nån. Jag citerar text du har skrivit, och du bara blånekar.
Citat:
Ursprungligen postat av
MasterBait
Ryssland har också rätt enligt FNs egna stadgar att gå in och hjälpa dessa länder att försvara sig.
Vad är det för fel på dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
MasterBait
Ukrainas skuggregering som USA tog fram blev aldrig framröstade, det saknades val. Den hade ingen konstitutionell rätt att leda landet, den var olaglig.
Hej Masturbate, nu frågar jag om bevis för att USA har en skuggregering i Ukraina. Vänta med spänning på vad som komma ska. Kommer Victoria Nuland nämnas?
Citat:
Ursprungligen postat av
MasterBait
Donetsk hade alltså lika stor politisk rätt att diktera sitt eget öde som Ukrainas dåvarande fusk-regering. Donbas valde demokratiskt att vara ett eget land och de har fungerat som en enskild, separat republik sedan dess.
Så är Donetsk huvudstad i ett eget land? Regionen fungerar som eget land, det har den gjort länge.
Varför respekterar du inte demokrati och frihet att välja själv?
Bara för att en region uttrycker vilja att lösgöra sig från nationen den tillhör, betyder det inte att detta sker.
Citat:
Ursprungligen postat av
MasterBait
Jag har sagt att om du kollar videon så vet vilken paragraf det handlar om. Förstår inte varför du inte vill kolla det. Jag antar att du inte har lärt dig engelska? Översättning finns. Be din mamma översätta då.
Det är en video med ett tal av Putin. Varför ta omvägen via Putin? Stadgan är ju ett exosterande dokument. Du påstår att FN's stadgar ger Ryssland rätt att invadera. Du påstår dig känna till stadgan väl:
Citat:
Ursprungligen postat av
MasterBait
[…]Och jag vet exakt vad som står i stadgan. […]
Hur svårt ska det vara att bara presentera paragrafen som ger Ryssland denna rätt?