2022-05-29, 14:06
Medlem
Stantormans avatar
Hade Hassan kommit till Sverige för 150 år sedan då hade det inte varit några större problem för honom att få ett jobb. Han säger ju själv att han är stark och på den tiden räckte det för att kunna jobba i skogen, gruvan, med vägbyggen, som järnvägsrallare osv.
Citera
2022-05-29, 14:34
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stantorman
Hade Hassan kommit till Sverige för 150 år sedan då hade det inte varit några större problem för honom att få ett jobb. Han säger ju själv att han är stark och på den tiden räckte det för att kunna jobba i skogen, gruvan, med vägbyggen, som järnvägsrallare osv.

Men sluta.

Negrer i Sverige för 150 år sedan, hade inneburit total utplåning långt tidigare.

Förhoppningsvis hade negrer då jagats ut DIREKT alternativt skändats så fort det typiska negerbeteendet börjat.
Citera
2022-05-29, 14:38
Medlem
CockWitchs avatar
Jag tror inte på Hassan. Jag tror han är lat och att han knappt ansträngt sig. Antagligen tror han att han får ett jobb bara han skriker tillräckligt högt på socialsekreteraren. Jag tror Hassan inte lyft ett finger på 11 år. Ganska uppenbart.
Citera
2022-05-29, 15:07
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Jag tror inte på Hassan. Jag tror han är lat och att han knappt ansträngt sig. Antagligen tror han att han får ett jobb bara han skriker tillräckligt högt på socialsekreteraren. Jag tror Hassan inte lyft ett finger på 11 år. Ganska uppenbart.

Ja, men att ha nio barn är ju ett heltidsjobb ock andra sidan.
Citera
2022-05-29, 15:09
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Ja, men att ha nio barn är ju ett heltidsjobb ock andra sidan.
Varför skaffade sig idioten så många barn?
Citera
2022-05-29, 15:14
Medlem
526s avatar
Citat:
Det är där problemet ligger. Det lönar sig bättre att avla fram kriminella islamister än att jobba.

Bidrag för mer än två barn borde tas bort helt.
Citera
2022-05-29, 15:19
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Det är där problemet ligger. Det lönar sig bättre att avla fram kriminella islamister än att jobba.

Ja i alla fall om man är invandrad parasit.
Citera
2022-05-29, 15:20
Medlem
Stantormans avatar
Citat:

Nu pratar sossarna om att ta bort flerbarnstilläggen, på sikt. Problemet är att det kommer att ta alldeles för lång tid. Flerbarnstilläggen är dysfunktionella både på individ och samhällsnivå. Dessa och andra passiviserande bidrag som möjliggör ett liv i utanförskap måste avvecklas omgående. Endast så kan utvecklingen vändas, enligt mig.
Citera
2022-05-29, 16:17
Medlem
swebarbs avatar
Citat:

barnbidrag hallå ? dom är ju rika som troll när dom har så många barn, behöver inte jobba eller bidra ett skit bara lyfta feta bidrag utan motprestation.
Citera
2022-05-29, 16:19
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
barnbidrag hallå ? dom är ju rika som troll när dom har så många barn, behöver inte jobba eller bidra ett skit bara lyfta feta bidrag utan motprestation.

Nej det är pga. att denne är muslim. Att den jävla pedofet dyrkare dessutom får Yazzia eller vad det heter på köpet är bara en bonus.
Citera
2022-05-29, 16:22
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Nej det är pga. att denne är muslim. Att den jävla pedofet dyrkare dessutom får Yazzia eller vad det heter på köpet är bara en bonus.

ja men fakta kvarstår dom vill inte jobba för det behöver dom inte eller ens lära sig språket, dom flesta kvinnorna föder barn och inget annat dom lever helt i sin egen kultur bara någon annan betalar för deras barn.
Citera
2022-05-29, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBarrel
Börjar man rota i det kommer det dyka upp att han är "ensamstående" eftersom det på något sätt ger mer bidrag.

Förbryllande att en muslimsk grannkvinna har en man, min man kallar hon honom, men de bor inte ihop utan han bor i närheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in