2022-05-29, 06:57
Medlem
Var även crusing i Luleå igår så mycket folk i farten..
Citera
2022-05-29, 07:13
Medlem
Mailmanss avatar
Saxat från friatider:

” Larmet inkom till polisen klockan 00.25. Enligt uppgifter till Aftonbladet blev kvinnan neddragen i ett dike av de fyra männen.

Hon ska dock ha tagit sig därifrån innan männen lyckades slita av henne kläderna.

Polisen har inlett en förundersökning om försök till våldtäkt och brottsplatsen är avspärrad.”

Kan vara så att dom blev skrämda om de nu var något slags bilevent på stan. Annars är de svårt att se hur hon kom ut de där diket med 4 personer på sig!
Citera
2022-05-29, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillBeardo
Ung kvinna överfallen av flera män i Luleå

Kuriren hade denna bild på sin sida, tyvärr kan jag inte läsa då man måste vara prenumerant.

Känner någon igen stället kanske?

Det var längesedan jag var i de trakterna men kan det vara längst ut på Oskarsvarv? Tycker mig bakom buskaget ana en gul isbrytare vid gamla malmkajen och troligen Bergnäset på andra sidan älven.
Senast redigerad av Konrad 2022-05-29 kl. 07:32.
Citera
2022-05-29, 08:29
Medlem
Mr.Swedens avatar
Bianca Kronlöf bor väl i Stockholm.

Ok. Den här tråden blir svår för pk-tomtarna. Antingen handlar det om en påhittad våldtäkt eller också har Hassan, Ahmed, Ali och Hussein ställt till det igen. I vilket fall blir det syntax eror och gråtattacker hos de sköra.
Citera
2022-05-29, 08:54
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/ung-kvinna-overfallen-av-flera-man-i-lulea

Om det är där avspärrningar är så är det mjölkudden.. mjölkuddsbanken.
Citera
2022-05-29, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehehe1
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/ung-kvinna-overfallen-av-flera-man-i-lulea

Om det är där avspärrningar är så är det mjölkudden.. mjölkuddsbanken.

Absolut, så är det ser jag nu. Lite märkligt ställe kan man tycka. Bodenvägen har ganska mycket trafik dygnet om och nu är det dessutom ljust på nätterna. Nog är det ett minst sagt vågat ställe att försöka sig på en våldtäkt. Hur hade gärningsmännen tänkt att smita undan i så fall efter dådet? Mjölkuddsbanken är minst 1 km lång.
Citera
2022-05-29, 09:19
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
https://www.gp.se/nyheter/sverige/ung-kvinna-överfallen-av-flera-män-i-luleå-1.73698555

Våra kära kulturberikare igen?

Norrlänningar har ju alltid gillat månkultur (där nere i söder, långt från egna bakgården)
Nu blir det bakläxa i den egna byxan
Citera
2022-05-29, 09:22
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag tänkte också så, att det borde vara svårt att ta sig från fyra män. Utan att misstro henne.
Det kan ju vara så att de blev rädda för något och valde att avvika.

har du inte fattat varför mena alltid är i gäng?

Dom är svaga utan varann, knappt ens tillsammans är dom starka
Det är därför dom måste ha kalishnikovs mm
Citera
2022-05-29, 09:51
Medlem
nidbilds avatar
Att avfärda detta 2022 i det mångkulturella Sverige som att kvinnan skulle ljuga är extremt långsökt och korkat. Sverige har bjudit in kvinnohatande kultur.
Citera
2022-05-29, 10:16
Medlem
Ja ha kulturberikarna har varit i farten igen med lite överrasknings sex sent om sider
Citera
2022-05-29, 10:19
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Kvinnan ska ha lyckats ta sig loss och lämna platsen, och sedan larmat. Hon ska inte ha behövt uppsöka vård.

Vem brukar fotografera rodnader, skrapsår och liknande då?
Citera
2022-05-29, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
jag hatar invandrare men att komma loss från 4 snubbar känns smått otroligt.
Vore inte första gången en tjej hittat på sånt här.
"Vore ju inte första gången" med en gruppvåldtäkt heller i och för sig.. Det behöver inte heller vara en våldtäkt som är målet, utan "bara" trakasserier. Begreppet taharrush inbegriper sexuella trakasserier i stort, svårt för de flesta svenska att förstå, jag hade nog själv trott att det var ett våldtäktsförsök men som sagt, kanske "bara" tafsningar och någon slags sexistisk härskarteknik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in