2022-05-29, 05:32
Avslutad
Citat:
En kvinna i 20-årsåldern överfölls av flera män utomhus i centrala Luleå, under natten mot söndag, enligt Per Rönngren, befäl vid polisens regionledningscentral Nord. Initiala uppgifter talar för att det var fyra män inblandade.

https://www.gp.se/nyheter/sverige/ung-kvinna-överfallen-av-flera-män-i-luleå-1.73698555

Våra kära kulturberikare igen?
Citera
2022-05-29, 06:04
Medlem
Ung kvinna överfallen av flera män i Luleå

Kuriren hade denna bild på sin sida, tyvärr kan jag inte läsa då man måste vara prenumerant.

Känner någon igen stället kanske?
Citera
2022-05-29, 06:04
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Eller så har det inte hänt? Att fyra (4) män inte skulle kunna hålla i en (1) kvinna känns föga sannolikt, åtminstone om de verkligen ville. Men, vi får se...
Citera
2022-05-29, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Eller så har det inte hänt? Att fyra (4) män inte skulle kunna hålla i en (1) kvinna känns föga sannolikt, åtminstone om de verkligen ville. Men, vi får se...

Jaha, du menar att dom kanske bara ville tafsa på henne lite?

En liten lek? Ett dra av henne alla kläder skämt?
Citera
2022-05-29, 06:18
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Jaha, du menar att dom kanske bara ville tafsa på henne lite?

En liten lek? Ett dra av henne alla kläder skämt?
Nej, jag menar att de hade lyckats. Fyra personer är det snudd på omöjligt att komma loss ifrån. Men, som sagt, vi får väl se om vi får reda på mer. Det är såklart möjligt att det är precis som hon säger, och då lär hon aldrig känna sig trygg igen
Citera
2022-05-29, 06:23
Medlem
Citat:
Nej, jag menar att de hade lyckats. Fyra personer är det snudd på omöjligt att komma loss ifrån.

Jo det är sant. Vi får nog utgå ifrån att 4 främlingar bara slet i hennes kläder lite mera som ett skämt. Det blev ju trotts allt inte någon fullbordad våldtäkt på riktigt än.

Du vet sånt där som normala killar brukar göra bara för det är lite skojigt.?
Senast redigerad av momsloveme 2022-05-29 kl. 06:28.
Citera
2022-05-29, 06:28
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Jo det är sant. Vi får nog utgå ifrån att 4 främlingar bara slet i hennes kläder lite mera som ett skämt. Det blev ju trotts allt inte någon fullbordad våldtäkt på riktigt än.

Du vet sånt där som normala killar brukar göra bara för det är lite skojigt.?
Suck...
Citera
2022-05-29, 06:34
Medlem
Citat:

Jag tänkte också så, att det borde vara svårt att ta sig från fyra män. Utan att misstro henne.
Det kan ju vara så att de blev rädda för något och valde att avvika.
Citera
2022-05-29, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag tänkte också så, att det borde vara svårt att ta sig från fyra män. Utan att misstro henne.
Det kan ju vara så att de blev rädda för något och valde att avvika.

Ja, det kan ju ha kommit fram något som störde deras uppsåt så att dom själva valde att avsluta.
Citera
2022-05-29, 06:40
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:

Mmm jag fick den vibben också. Lite oklart är det. Men i dagens samhälle är fasen inget omöjligt..
Citera
2022-05-29, 06:46
Medlem
Starkt av tjejen att lyckas fly, skönt att hon klarade sig.
Citera
2022-05-29, 06:54
Medlem
jag hatar invandrare men att komma loss från 4 snubbar känns smått otroligt.
Vore inte första gången en tjej hittat på sånt här.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in