2022-05-28, 11:13
Medlem
Att inte folk har räknat ut följande kan jag tycka är lite märkligt:

Hassan ÄR en vinst för Sverige med sina 9 BARN. "Svenska" (läs: vita kvinnor och män) prioriterar och har prioriterat annat framför familj och barn. Sen att Hassan har sina rötter någon annanstans på jordklotet där solen är märkbart starkare och det i sin tur får sina följder för Hassan och tidigare generationer är väl inte så jävla intressant kan jag då tycka. Hoppas bara Hassan är nogrann med att få i sig tillräckligt med D-vitamin och även hans barn. Det anses ju även det vara rasistiskt att påpeka då det skulle kunna visa på att något skulle vara annorlunda.

Göran Persson gick ut i media under 90-talet och var väldigt tydlig med att det behövs en jävla massa barn till och det fort. Höjde barnbidraget och jag tror även att flerbarnstillägget fick sig en rejäl skjuts.

Det är vad allt handlar om i slutändan. "Folkutbytet" är vårt eget fel, det kostar att ligga i framkanten när det kommer till jämlikhet och allt vad feminism innebär. Jag säger inte att feminismen är nödvändigtvis något dåligt då jag som man faktiskt föredrar kvinnor före andra män och det ter sig konstigt hos mig att kvinnor skulle vara "sämre" än män. Snarare det motsatta.

Men tro mig... Misogyn skitstövel har även jag fått höra emellanåt att jag är bara för att jag kallar en spade för "en spade".

Population. Invandring, "öppna gränser" etc... Allt handlar om att vi är fast med att en stor del av den ursprungliga svenska populationen består av en åldrande befolkning.

Sen att man har skött allt det här förjävla dåligt är inget man ska sticka under stolen. Jag som "ursvensk" och blond med blåa ögon förstår ju att om du talar om för människor att "det är fult att råna/våldta" samtidigt som man klappar lilla Muhammed på huvudet och menar på att en fantastisk karriär på donken eller varför inte göra karriär att torka arslen på "överheten" som är för gamla nu och kan inte sköta detta själva längre inte kan sluta väl oavsett ursprung eller utseende.

Hänger ni med? Att invandrare, framförallt 2a och 3dje generation invandrare föraktar Svensson blir ju inte så jävla konstigt då eller hur?

"Du får ett val Muhammed! Svensson hatar dig egentligen, där du bor flyttar Svensson ifrån samtidigt som Svensson klappar varandra på axeln över hur toleranta och fantastiska människor dom är. Sen att inte sticka under stolen att du som invandrare med ett annorlunda utseende kommer alltid att bli behandlad som ett litet barn och andra regler i samhället gäller för dig. När du våldtar Muhammed så lovar vi dig att kärringarna kommer stå på led och tävla i godhet om hur synd det är om dig som helt enkelt inte begriper bättre".

edit: Hassan med sina NIO barn har gjort mer för Sverige än vad dom flesta ursvenskar bara kan drömma om. Men förstår att det kan vara lite svårt det där med faktisk statistik och hur man ska tolka siffror. Det föds mellan 125 000 - 130 000 barn per år i Sverige idag på en befolkning som ligger på 10.4 miljoner. Förstår ni hur illa ställt det är med den svenska "moderna" vita kvinnan i dagens Sverige? Hur många av dessa barn som föds varje år tror ni skulle platsa i Astrid Lindgrens värld?

Året 1900 levde det 5.1 miljoner svenskar i Sverige och då föddes det över 140 000 barn/år.

Ska det ske någon förändring så måste det bli fint och kulturellt eftersträvansvärt för svenska kvinnor, vita som mörka att bilda familj. Helst ska familjen vara klar innan 25 fyllda om ungarna ska vara som friskast och föräldrarna ska orka med vad allt föräldraskapet faktiskt innebär.

Sug på den!
Senast redigerad av System76 2022-05-28 kl. 11:34.
Citera
2022-05-28, 11:15
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Snart tar pengarna slut så att de inte kan få bidrag längre. Hoppas de snällt lägger sig i sängen de själv har bäddat och svälter ihjäl, och att de inte försöker ta andra människors saker med våld...

Detta är allvar gott folk, fundera på om ni kan försvara det som är "ert". Snart sätts teorierna på prov.

Tyvärr så kommer politikerna mjölka ut den vita befolkningen till döds innan de en överväger att dra in bidragen för den invandrar relaterade delen av befolkningen. Fler invandrare kommer tillsättas i olika myndigheter och se till att deras folk får ta del av det som finns först. Lagar skrivs om lite i taget för att missgynna vita. knapt 10% av jordens befolkning är vit och inom 20 år lär de vita vara några enstaka procent för att inom kort upphöra att existera helt.
Citera
2022-05-28, 11:28
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Ryssarna är betydligt mer rasister än vi 🤣
Fri jakt på negrer i detta land, medans mammorna hejar på sönerna när dom misshandlar invandrare (de få som finns där)

Inte min ord från en rysk mamma som jag kändes för x antal år sen.
Ryssarna hade gett dom två krav. Ett militären att gå med i eller två jobba eller nåt eller få på huvudet.
Citera
2022-05-28, 11:29
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
Tyvärr så kommer politikerna mjölka ut den vita befolkningen till döds innan de en överväger att dra in bidragen för den invandrar relaterade delen av befolkningen. Fler invandrare kommer tillsättas i olika myndigheter och se till att deras folk får ta del av det som finns först. Lagar skrivs om lite i taget för att missgynna vita. knapt 10% av jordens befolkning är vit och inom 20 år lär de vita vara några enstaka procent för att inom kort upphöra att existera helt.
Den vita befolkningen är fega om alla gick ut och gjorde det invandrarna gör hade regeringen varit tvungen att agera men vi kommer gnälla till slutet.
Citera
2022-05-28, 11:35
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av System76
Att inte folk har räknat ut följande kan jag tycka är lite märkligt:

Hassan ÄR en vinst för Sverige med sina 9 BARN. "Svenska" (läs: vita kvinnor och män) prioriterar och har prioriterat annat framför familj och barn. Sen att Hassan har sina rötter någon annanstans på jordklotet där solen är märkbart starkare och det i sin tur får sina följder för Hassan och tidigare generationer är väl inte så jävla intressant kan jag då tycka. Hoppas bara Hassan är nogrann med att få i sig tillräckligt med D-vitamin och även hans barn. Det anses ju även det vara rasistiskt att påpeka då det skulle kunna visa på att något skulle vara annorlunda.

Göran Persson gick ut i media under 90-talet och var väldigt tydlig med att det behövs en jävla massa barn till och det fort. Höjde barnbidraget och jag tror även att flerbarnstillägget fick sig en rejäl skjuts.

Det är vad allt handlar om i slutändan. "Folkutbytet" är vårt eget fel, det kostar att ligga i framkanten när det kommer till jämlikhet och allt vad feminism innebär. Jag säger inte att feminismen är nödvändigtvis något dåligt då jag som man faktiskt föredrar kvinnor före andra män och det ter sig konstigt hos mig att kvinnor skulle vara "sämre" än män. Snarare det motsatta.

Men tro mig... Misogyn skitstövel har även jag fått höra emellanåt att jag är bara för att jag kallar en spade för "en spade".

Population. Invandring, "öppna gränser" etc... Allt handlar om att vi är fast med att en stor del av den ursprungliga svenska populationen består av en åldrande befolkning.

Sen att man har skött allt det här förjävla dåligt är inget man ska sticka under stolen. Jag som "ursvensk" och blond med blåa ögon förstår ju att om du talar om för människor att "det är fult att råna/våldta" samtidigt som man klappar lilla Muhammed på huvudet och menar på att en fantastisk karriär på donken eller varför inte göra karriär att torka arslen på "överheten" som är för gamla nu och kan inte sköta detta själva längre inte kan sluta väl oavsett ursprung eller utseende.

Hänger ni med? Att invandrare, framförallt 2a och 3dje generation invandrare föraktar Svensson blir ju inte så jävla konstigt då eller hur?

"Du får ett val Muhammed! Svensson hatar dig egentligen, där du bor flyttar Svensson ifrån samtidigt som Svensson klappar varandra på axeln över hur toleranta och fantastiska människor dom är. Sen att inte sticka under stolen att du som invandrare med ett annorlunda utseende kommer alltid att bli behandlad som ett litet barn och andra regler i samhället gäller för dig. När du våldtar Muhammed så lovar vi dig att kärringarna kommer stå på led och tävla i godhet om hur synd det är om dig som helt enkelt inte begriper bättre".

edit: Hassan med sina NIO barn har gjort mer för Sverige än vad dom flesta ursvenskar bara kan drömma om. Men förstår att det kan vara lite svårt det där med faktisk statistik och hur man ska tolka siffror. Det föds mellan 125 000 - 130 000 barn per år i Sverige idag på en befolkning som ligger på 10.4 miljoner.

Året 1900 levde det 5.1 miljoner svenskar i Sverige och då föddes det över 140 000 barn/år.

Sug på den!

Rekordåren med 140000 födslar var under krigsåren därefter sjönk det rejält. Vi kommer inte ens idag upp till rekordåret 1944.
Det var billigare o leva då, man överlevde på en inkomst, offentlig sektor var liten, totala skattetrycke var 12% under per albin.
Det är den massiva offentliga sektorn som ska födas med andras slit så båda måste jobba i varje hem.
Citera
2022-05-28, 11:41
Medlem
Kleo95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Nej invandrare gör allt skitjobb i Sverige!!

Städa, köra buss, taxi, lager, soppa gator, äldreboende, restaurang, foodora osv 👍

och hur många av dem just muslimer?
Citera
2022-05-28, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Såg nån somalisk kärring som bara satt & vilade i ikeas städrum. Hon var så tjock så hon inte orkade göra ett handtag.
Ser svenskar som bara går runt snusa, dricka kaffe i stället för att jobba 😀
Citera
2022-05-28, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleo95
och hur många av dem just muslimer?
Har jobbat med massor från Iran, Irak, Balkan, turkar osv 😀
Citera
2022-05-28, 13:34
Avslutad
Tack för att du valde Sverige, Hassan. Roligare än såhär blev det inte, men den här mannen är däremot ansvarig. https://www.youtube.com/watch?v=ZQVYbHFpbKk
Citera
2022-05-28, 13:48
Medlem
SwizzerNöts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngieD
Han har pumpat bra Hassan, han måste ha utseendet med sig för att få till elva graviditeter.

Är alla barn hans egna, eller samlade han ihop byns barn och drog hit?
Citera
2022-05-28, 13:56
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwizzerNöt
Är alla barn hans egna, eller samlade han ihop byns barn och drog hit?
Det var "kränkande" att ifrågasätta eller kräva DNA test så jättefamiljerna bara välde in utan någon kontroll. Männen i min signatur går till historien som våra två värsta Quislingar!
Citera
2022-05-28, 15:00
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Är det fel att vara ensamstående pappa till nio barn? Vart i ligger problemet enligt dig?
Problemet uppstår när man skaffar ännu fler barn när man inte kan försöja dem man redan har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in