Hassan är en liten ansträngning just nu, men han kommer att bli en vinst lite längre fram...
Om ytterligare 11år kommer han att ha lärt sig att tala svenska hjälpligt, 11år efter det kommer han kanske att ha lärt sig att läsa ordet "Socialdemokraterna" så att han kan kryssa i valsedeln utan hjälp.
INRIKES. Niobarnspappan Hassan Dhgey Himiye i Filipstad lyckades ta sig från Somalia till Sverige för 11 år sedan. En riktig jackpot – skulle det visa sig – då han ännu 11 år senare inte har gjort ett handtag i det nya landet, rapporterar SVT.
Så synd om Hassan aldrig jobbat.
SVT har gjort ett snyftreportage som visar att Hassan ändå har sökt arbete de senaste 11 åren, men inte fått något arbete! Vad kan det handla om?
Har Hassan blivit ett offer för svenska rasister är min fråga? Är det detta Putin menar med att vi är rasister?
Niobarnspappan Hassan Dhgey Himiye i Filipstad lyckades ta sig från Somalia till Sverige för 11 år sedan. En riktig jackpot – skulle det visa sig – då han ännu 11 år senare inte har gjort ett handtag i det nya landet, rapporterar SVT.
Jag längtar till SVT skriver en sån rubrik. Lyft ett handtag i det nya landet. Heltunderbar och KORREKT beskrivning.
INRIKES. Niobarnspappan Hassan Dhgey Himiye i Filipstad lyckades ta sig från Somalia till Sverige för 11 år sedan. En riktig jackpot – skulle det visa sig – då han ännu 11 år senare inte har gjort ett handtag i det nya landet, rapporterar SVT.
Så synd om Hassan aldrig jobbat.
SVT har gjort ett snyftreportage som visar att Hassan ändå har sökt arbete de senaste 11 åren, men inte fått något arbete! Vad kan det handla om?
Har Hassan blivit ett offer för svenska rasister är min fråga? Är det detta Putin menar med att vi är rasister?
Ryssarna är betydligt mer rasister än vi 🤣
Fri jakt på negrer i detta land, medans mammorna hejar på sönerna när dom misshandlar invandrare (de få som finns där)
Inte min ord från en rysk mamma som jag kändes för x antal år sen.
Man hör ofta män och kvinnor på fb, konstatera att de som är värda att reproducera sig och har bra gener är de som får knulla många damer och är de som skaffar barn etc, en effekt av darwin.
Inte konstigt då att denna man har 9 ungar, mannen har så bra genpool att han inte har tid för annat än att reproducera och tugga cat, dessutom cuckar han ett annat folks män som tvingas finansiera hans ungar.
Darwin när det är som bäst, den svenska mannen har ingen chans
Snart tar pengarna slut så att de inte kan få bidrag längre. Hoppas de snällt lägger sig i sängen de själv har bäddat och svälter ihjäl, och att de inte försöker ta andra människors saker med våld...
Detta är allvar gott folk, fundera på om ni kan försvara det som är "ert". Snart sätts teorierna på prov.
Det här är Sverige när det är som sämst. En utifrånkommande person utan högre praktiskt/teknisk/teoretisk utbildning, utan arbete, helt bidragstagande, NIO barn varav de som är döttrar är beslöjade trots att de bara är mindre barn.
Framställer sig själv som ett offer.
Dessutom undermålig svenska.
Sverige borde aldrig ha tagit emot denna grupp (låg SES, kulturellt och religiöst gamnalmodiga, dyra i drift).
Ett skräckexempel till och givetvis även denna gång från Somalia.
Men ok om han varit laglydig så måste han väl få cred för detta. Men vad händer om några år när de eventuella sönerna blir tonåringar eller unga män...