Citat:
Ursprungligen postat av
Bollee
Ja jag har förlorat närmare 5000 euro på 18bet efter att jag spärrade mitt konto hos winbig. Och som du säger ser man ju på transaktionerna från zimpler att insättningarna jag gjort på winbig gått till 18bet. Dem har fortfarande inte svarat mig på några mail dock, gått 2 veckor sen jag sa till dem att jag ville ha en refund. Blir att kontakta MGA snart med bevis på transaktioner och på när jag stängde av mig hos winbig.
Kontakta MGA direkt! Detta jävla företag ska bli av med både sin licens och zimpler som betalningsmedel! Du kommer inte få pengarna genom tjat, helt omöjligt , de stänger ditt konto låtsar att de utreder ngt skit, ändrar i regler och villkor till deras fördel, för att hitta ett kryphål för att slippa betala. Det enda som kan rädda oss är att tredje part går in som hjälp! Har jag inte fått mina pengar innan 1 juni går jurister in. Vänta inte med att agera, och ge dig aldrig! Hur jobbigt det än är att hålla på med dem varje dag! Dem är kriminella som driver dessa två sidor, de gynnar bara dem kriminella med vinster, gåvor och resor! Oss vanliga hederliga spelare pissar de på, och stjäl ifrån!