2022-05-27, 21:06
Medlem
Dere som tenker at TH er skyldig, tenker dere at RU er medskyldig?

At to skyldige skulle ha pekt på seg selv som mistenkelige og skyldige ved å ha disse kryptoforretningsmøtene på Futurum, høres veldig usannsynlig og ulogisk og direkte uintelligent ut Hvis de begge hadde vært skyldige hadde det vært naturlig å fortsette å møtes også etter den 31.10.2018 og spilt skuespill om at de diskuterte RUs forretningside.

Det finnes hypoteser som høres mye mer sannsynlig ut enn dette, der TH og RU ikke er skyldige.
Senast redigerad av z-z-z 2022-05-27 kl. 21:32.
Citera
2022-05-27, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
ja det är nog så här, skammen ledde till en tragedi för AEF bara för att en fick skadad sitt ego...

Hva tror vi da medhjelper/e er motivert av?
Citera
2022-05-27, 21:09
Medlem
Enneagrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Journal9
AE betalte på denne gjelden i alle år, men mot normalt, ble dessverre hennes gjeld større og større.

Og om det er slik, ja da er det av største viktighet at politiet klarer å finne bevis for at det er dette som har skjedd. Tror politiet gjør alt i deres makt for å løse saken, og at rett person blir dømt.
Senast redigerad av Enneagram 2022-05-27 kl. 21:12.
Citera
2022-05-27, 21:13
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Hva tror vi da medhjelper/e er motivert av?

det finns människor som TH har gjort mycket för att de ska lyckas, kan vara något som TH har mycket makt över...
Citera
2022-05-27, 21:28
Medlem
Citat:
det finns människor som TH har gjort mycket för att de ska lyckas, kan vara något som TH har mycket makt över...

Jeg er usikker på om noen ville klare å utøve en makt over noen i den grad at de ville få de til å bli med på disse grusomhetene. Jeg tror derfor mer på en som frivillig stilte opp på dette av andre grunner.
Citera
2022-05-27, 21:32
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Jeg er usikker på om noen ville klare å utøve en makt over noen i den grad at de ville få de til å bli med på disse grusomhetene. Jeg tror derfor mer på en som frivillig stilte opp på dette av andre grunner.

det har visat sig tidigare att det bara är fantasin som sätter gränser för vad makthavare över någon faktiskt kan få dem att göra...
men det enklaste är såklart om någon av någon anledning gör det frivilligt, men då är pengar en naturlig tanke om varför man gör det här frivilligt...
Citera
2022-05-27, 21:37
Medlem
Citat:
det har visat sig tidigare att det bara är fantasin som sätter gränser för vad makthavare över någon faktiskt kan få dem att göra...
men det enklaste är såklart om någon av någon anledning gör det frivilligt, men då är pengar en naturlig tanke om varför man gör det här frivilligt...

Ikke hos meg. Men ser ikke bort fra at noen kan være motivert av penger selv om jeg tenker at i realiteten behøver det ikke være slik.
Citera
2022-05-27, 21:37
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest

Det finnes altså IKKE bevis for at AEH døde I S4.

Har du innsyn i etterforskningen? Lyver RMI?
Citera
2022-05-27, 21:41
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ikke hos meg. Men ser ikke bort fra at noen kan være motivert av penger selv om jeg tenker at i realiteten behøver det ikke være slik.

där är vi två, men det finns många andra som ser pengar som lösningen på allt och inte har empati...
Citera
2022-05-27, 22:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Har du innsyn i etterforskningen? Lyver RMI?
Nei, på begge spørsmål. Jeg kan bare forholde meg til det som er offentliggjort, og da foreligger det ikke bevis, som vi vet om. Jeg har aldri gitt uttrykk for at jeg vet mer enn det.
Det er ikke jeg som har konkludert med hvem som er GM(ene) i saken.
Citera
2022-05-27, 23:35
Medlem
Citat:
Nei, på begge spørsmål. Jeg kan bare forholde meg til det som er offentliggjort, og da foreligger det ikke bevis, som vi vet om. Jeg har aldri gitt uttrykk for at jeg vet mer enn det.
Det er ikke jeg som har konkludert med hvem som er GM(ene) i saken.

Indiser er også bevis.
Citera
2022-05-27, 23:44
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Jeg skrev dette også;

"Man antar at hun er død, men ingen vet hvor og når hun evt døde. Det er derfor oppsiktsvekkende at du påstår at du har faktaopplysninger om at AEH døde i S4."

Og det tilhørte diskusjonen ovenfor.

Det finnes altså IKKE bevis for at AEH døde I S4.

Hvorfor er det så viktig hvor hun døde eller ikke døde? Annet en at flasketuten peker i retning Tom, hvis hun ble drept i Sloraveien?
Holden var visst også veldig uenig i at hun hadde blitt drept i Sloraveien. Så uenig at han sa: "jeg skal dra dit og ta meg en prat med dem". Men han har tydeligvis ingen bevis for at hun har blitt drept noen andre steder. Når det ikke engang finnes noen bevis som peker i andre retninger, så er vel det mest sannsynlige at hun ble drept i Sloraveien. Rettsm.Inst. støtter politiet i teorien om at hun ble drept i Sloraveien, og da er det basert på tekniske funn gjort på åstedet. Hvilke spesifikke funn, holdes inntil videre hemmelig, og da blir det litt dumt å si at det ikke finnes bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in