2022-05-26, 22:31
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Synd om MAs fru vackra Natalia som har en man hon inte kan lita på. Spriten och pitten styr på fyllan. Dagen efter kommer ånger och vad fan gjorde jag.
Nej, det är inte speciellt "synd om" polskan, och särskilt vacker är hon inte heller, för det vana ögat.

Men de är lika usla båda två och bestraffningarna går, helt riktigt, åt bägge hållen.

Nu är det slut.
Citera
2022-05-26, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proxis
Imbeciller! ingen knullade, men M*rtin fingrade och L*sa tog emot upprörd eller kanske inte.
Jag har förstahandkällor och ingen verkar riktigt veta allt även om man var där. Att M*rtin däremot som har het fru har bajsat i det blå skåpet är väl outat!
L*sa har som sagt en del rykten som talar för att hon sannolikt gillade allt ändå.

Här kommer ExPeRtEn…
Undrar i vilken stad han bor och vilka han känner?
Citera
2022-05-26, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Finns det film på Aschberg?
Aschberg har nog varit mer försiktigt än helikopter-mannen Anders B*rg, men får se om det kommer fram bild.
Citera
2022-05-27, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Men du skriver BYXDRESS, det är alltså en onesie, ett helt plagg från kragen ner till anklarna, då finns ingen byxa som du kan knäppa upp och ta ner, då måste man först ta av byxdressen från "överdelen" av dressen/"onesien".

En byxdress har alltså ingen byxa att knäppa upp och bara dra ner då den hänger fast i överdelen.

Förstår du varför vi inte hänger med i det du skriver?!

Byxdress är kostym för damer, tvådelad. Kavajen kan ha olika längd.
Citera
2022-05-27, 10:21
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Fy fan så äckliga de är på aftonbladet

Vidrigt beteende, kan inte uppföra sig som folk. Ett tag trodde jag att anders lindberg var inblandad med aschberg som fluktat och runkat hej vilt
Citera
2022-05-27, 10:59
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Finns det film på Aschberg?
Nej det gör ju inte det, och inte på den påstådda händelsen heller.
Pga att ryktet har gått överstyr fullständigt.

När man läser inläggen här av män som är värre än de värsta skvallerkärringar får man mest intrycket av att de själva önskat vara den som satte på fotografen inför publik.
Citera
2022-05-27, 11:13
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeoFallmo

När man läser inläggen här av män som är värre än de värsta skvallerkärringar får man mest intrycket av att de själva önskat vara den som satte på fotografen inför publik.

Ja, varför inte. Har tänkt tanken att man borde se till att hamna på samma ställe det festas på efter den där kulturprisutdelningen.

Det som inte hänt har lett till att Aagård varit helt tyst på twitter i 17 dagar nu.
Citera
2022-05-27, 11:17
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Ja, varför inte. Har tänkt tanken att man borde se till att hamna på samma ställe det festas på efter den där kulturprisutdelningen.

Det som inte hänt har lett till att Aagård varit helt tyst på twitter i 17 dagar nu.

Vilket jag antar gläder många av trollen...
Citera
2022-05-27, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeoFallmo

Dina försök till damage control är minst sagt ganska usla.
Citera
2022-05-27, 14:01
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:

Det senaste jag hittar på Aftonhoran från M*rtin är från 5/5. Känns som en lång tystnad för en journalist.

https://www.aftonbladet.se/kultur/a/...r-fran-ukraina
Citera
2022-05-27, 14:13
Medlem
Feedback66s avatar
Citat:

Tänkte just fråga om han twittrat nåt på sistone ja det var lång tystnad.
Citera
2022-05-27, 15:21
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Dina försök till damage control är minst sagt ganska usla.

Jag skiter väl för fan i Aagård och Mattisson, har aldrig hört talas om henne tidigare, hade de velat knulla varandra offentligt hade jag brytt mej föga om det.

Problemet är vuxna? män som sitter drar sin jävla skit tillräckligt många gånger tills de tror på skiten själva.

Jag har info från en som jobbar där, de förnekar inte att AB var där, inte heller att något faktiskt hände, men inte alls på det urspårade sätt det skrivits om. Jag tror mer på det än den jävla skvallerkärringen Nyléns jävla dynga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in