2022-05-27, 00:02
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Det diskuteras lite Roy Keane i tråden ser jag, vi kan ju alltid hoppas att Salah råkar ut för en sådan tackling. 🙏😈

YOU SCOUSE BASTARDS!
Citera
2022-05-27, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Det är historien mellan dem.

En klassiker inom PL-fotbollen.

Ingreppet från Keane var högst medvetet efter att Håland Sr. anklagat honom för att fejka en skada något år tidigare.

Du tror att det blir lättare att komma tillbaka med andra knäet/benet förstört?

Du leker viktig av ingen anledning.

Förstört?, verkligen?, han spelade för bövelen klart matchen och körde sedan en landskamp veckan efter, sedan ännu en match som han ej fullgjorde och efter det opererade han vänstra knät, var väl knappt någon nämnvärd skada på högerknät?

Eller har du redan bestämt dig att oavsett vad folk skriver till dig samt vad som står på diverse databaser så förstörde Keane Hålands karriär?
Citera
2022-05-27, 03:50
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santicazorla92
Men du din körk, du är den största anledningen till att jag nästan aldrig kommenterar här utan blir en slötitt då och då. Lär dig lite jävla ödmjukhet istället, vår klubb har slutat sämre än Tottenham flera år irad, fem eller sex orkar inte kolla upp men oavsett vilket så ska du inse att inte ens denna säsong när United är i sin största kris så kan vi ta en topp 4 plats som bara ska in, vi behövde inte ens vinna mot Tottenham utan det räckte med Newcastle (!) Även om de vart bra under Howe så är det en match man ska ta om man ska spela i CL. Nu blir det EL och där kanske vi inte blir utskämda på samma vis som vi antagligen blivit i CL. Hoppas vi behåller våra unga talanger så kan det bli spännande i framtiden men du tjänar ingenting på och hålla på och dryga dig sådär, du ställer oss andra som fattar vad ödmjukhet är i dålig sits. Man ska kunna driva med varandra och retas det hör till jargongen men du är totalt jävla efterbliven och det menar jag att du är även om du trollar för vem fan orkar sitta och jiddra med folk sådär?? Ha en bra sommar alla andra i tråden jag kollar ibland, kanske kommer in igen i framtiden 😊
Vadå då? Jag är alltid ödmjuk. Men jag har för det mesta rätt i allt av det som jag skriver, och vissa användare här inne gillar tydligen inte det. Men det får vara ditt/deras problem, och det intresserar inte mig ett enda sekund.

Hursomhelst, jag nekar inte för att vi har hamnat bakom Tottenham i ligan under de sista åren, eller att Tottenham har presterat bättre än vad Arsenal har gjort på senare år. Men enda skälet till att varför de hamnade före oss denna säsong, var p g a skadorna på Tierney och Partey. Vi hade garanterat säkrat oss 4:e platsen redan innan NLD om vi hade haft Tierney & Partey friska o klara.
Citera
2022-05-27, 03:55
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Förstört?, verkligen?, han spelade för bövelen klart matchen och körde sedan en landskamp veckan efter, sedan ännu en match som han ej fullgjorde och efter det opererade han vänstra knät, var väl knappt någon nämnvärd skada på högerknät?

Eller har du redan bestämt dig att oavsett vad folk skriver till dig samt vad som står på diverse databaser så förstörde Keane Hålands karriär?
Precis. Det var p g a en skada i det andra knät som gjorde att Alfie Haaland var tvungen att lägga skorna på hyllan.

Annars så ser jag inte vilka problem som Roy Keane skulle ha med Erling Haaland. Keane har ju pratat högt om Haaland, och uttalat att Man Utd borde ha köpt honom.
Citera
2022-05-27, 05:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Det diskuteras lite Roy Keane i tråden ser jag, vi kan ju alltid hoppas att Salah råkar ut för en sådan tackling. 🙏😈

YOU SCOUSE BASTARDS!
Hur kan du önska att en spelare ska få sin karriär dvs förstört på det viset? Jösses..
Citera
2022-05-27, 07:05
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vadå då? Jag är alltid ödmjuk. Men jag har för det mesta rätt i allt av det som jag skriver, och vissa användare här inne gillar tydligen inte det. Men det får vara ditt/deras problem, och det intresserar inte mig ett enda sekund.

Hursomhelst, jag nekar inte för att vi har hamnat bakom Tottenham i ligan under de sista åren, eller att Tottenham har presterat bättre än vad Arsenal har gjort på senare år. Men enda skälet till att varför de hamnade före oss denna säsong, var p g a skadorna på Tierney och Partey. Vi hade garanterat säkrat oss 4:e platsen redan innan NLD om vi hade haft Tierney & Partey friska o klara.

Jösses hur kan du kalla dig ödmjuk?

Har du någonsin funderat på varför många i trådarna är emot dig?

Lycka till i ECL.
Citera
2022-05-27, 07:07
Medlem
Citat:

YOU SCOUSE BASTARDS!
Finns absolut inget värre än önska nån en allvarlig skada,den va långt under bältet
Citera
2022-05-27, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Lycka till i ECL.

Arsenal spelar inte i ECL.
Citera
2022-05-27, 07:52
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Finns absolut inget värre än önska nån en allvarlig skada,den va långt under bältet

Han behöver nödvändigtvis inte dra korsbandet eller liknande men gärna så han inte kan spela klart matchen.

Benbrott och korsbandsskador, det är Sp*rs som jag önskar det på.
Citera
2022-05-27, 07:55
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hur kan
du önska att en spelare ska få sin karriär dvs förstört på det viset? Jösses..

Helt ärligt ser jag ej problemet med detta. Man ska hata sina rivaler och önska dem inget gott.

Att det sen är över gränsen vilket skitsnack, detta är flashback långt värre saker har skrivits både i denna tråd och på hela forumet.
Citera
2022-05-27, 08:48
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Villa har nu fixat in Coutinho permanent samt Kamara från Marseille och Diego Carlos från Sevilla. Helt ok förstärkningar för ett lag som Villa som borde ha slutat högre upp än på en 14e plats om man ser till mängden pengar de spenderade. Får se hur nästa säsong blir om de kan nå högre upp än denna säsong, annars borde man fråga sig om Gerrard är rätt man för jobbet.

Coutinho ska ha gått ner i lön, från ca 475k£ per vecka till 125k£ per vecka. Men signon + 4-årskontrakt lär väl väga upp för det. Coutinho slipper ett år i Barcelonas frysbox, han flyttar till Premier League där han haft mest impact i sin karriär med en manager som tror på honom (Gerrard), och han säkrar sin framtid tills han är 33.

Säg att han dragit korsbandet i Barca på träning, så hade plötsligt nästa klubb hetat.. typ Genoa eller Alaves, 2-årskontrakt med betydligt lägre summor.

Snackas om att Coutinho gör en paycut på 70%, men han vinner ju på det i långa loppet. Aldrig att han flyttat om det varit 3 år kvar på det kontraktet med den lönen, då hade det blivit en lånedeal.

Är inte Villa för övrigt ett mindre fiasko i år? Det är ju tajt där i mitten så 14e-plats kanske ser värre ut på papper än det egentligen är... men borde inte Villa med de investeringar man gjort slåss om plats 7-8 i alla fall?

Det blir upp till bevis för Gerrard nästa säsong. Med Kamara, Carlos och Coutinho i truppen ska man upp där och nosa.

Till sist: Att önska allvarliga skador på motspelare för att man är så förblindad av hat, då är man inget annat än en liten lort.

Kanske borde den energin spenderas på vad som händer i ens egen klubb. Men det är väl ett för stort mörker, så man lägger kraften på att önska olycka åt andra?

Dessutom, vore det inte "bättre" om man nu önskar en klubb olycka, att de inte har något att skylla på? De mönstrar sin starkaste elva och får dyngstryk 4-0, värdelös insats och absolut ingenting att skylla på utom sig själva?
Senast redigerad av EnLitenFrys 2022-05-27 kl. 08:50.
Citera
2022-05-27, 08:51
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Lycka till i ECL.
Jag förhåller mig alltid ödmjuk till saker och ting i livet, det samma gör jag här på Flashback. Men jag har väldigt sällant fel i ngt av det som jag skriver, och p g a att jag alltid har rätt, så finns det vissa enstaka individer här inne som ej tacklar det. Därför så har jag fullt av gnälliga småtroll hängandes efter mig - men ärligt talat, så bryr jag mig inte.

BTW, så kommer Arsenal inte att spela i ECL nästa säsong.
Citat:
Helt ärligt ser jag ej problemet med detta. Man ska hata sina rivaler och önska dem inget gott.

Att det sen är över gränsen vilket skitsnack, detta är flashback långt värre saker har skrivits både i denna tråd och på hela forumet.
Nej, man ska aldrig önska att motståndarlagens spelare åker ut för skador, och speciellt inte karriärhotande skador. Skärp dig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in