2022-05-26, 22:48
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Ja, at han valgte å tegne en skisse av pingvinmannen og ikke sikre ferske ovrvåkingsbilder av det han så, sier jo sitt om troverdigheten...

ja påminner om en dålig tecknad serie eller ren skit, han har helt klart orimliga tankar om sin egen trovärdighet...
Citera
2022-05-26, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Ja, at han valgte å tegne en skisse av pingvinmannen og ikke sikre ferske ovrvåkingsbilder av det han så, sier jo sitt om troverdigheten...

Han trodde vel han skulle lure politiet til å lage en fantomtegning for etterlysning.

Ikke vet jeg, det blir bare for dumt.
Citera
2022-05-26, 22:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Kan du ikke lese? Jeg skrev at du sa at det ikke fantes kamera der, altså ikke inne som du nå vrir det til.

Svadagenreator og nettroll er du.
AEH var hjemme og våken. Alarmen var av. Kamera inne er ikke relevant da, få det inn i hodet.

Men jeg vet du elsker å krangle om uvesentligheter.
Citera
2022-05-26, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
AEH var hjemme og våken. Alarmen var av. Kamera inne er ikke relevant da, få det inn i hodet.

Men jeg vet du elsker å krangle om uvesentligheter.

Nei, du bare juger for å vinne diskusjoner, det var poenget mitt.

Du har vært uredelig helt fra start så det er nok sånn du er som person ellers også.
Citera
2022-05-26, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Hvor hadde han sett pingvinmannen før. Utenfor boligen. Ingen andre overvåkningsvideoer viser mannen. Th var ikke på jobb når han gikk forbi. Det var før han kom på jobb.
Utenfor Futurum.

I notatet som er overlevert til politiet, kommer det frem at milliardæren gjentatte ganger i september og oktober 2018 observerte en person utenfor Futurum.

https://www.tv2.no/a/11534584/

Citat:
"Rødt og hvitt lys.
Videoopptakene viser følgende observasjoner, ifølge politiet:

1. Kl. 07:56:01 – 07:56:19 - Rødt lys som ikke beveger seg sett på gangveien. Kl. 07:56:30 – 07:56:23 - Hvitt/lyst lys som beveger seg minimalt mot andemateplassen. Politiet antar at dette er et kjøretøy.
2. Kl. 08:56:49 – 08:57:09 – Lyst/hvitt lys beveger seg fra området andemateplassen mot Sloraveien 4. Politiet antar at dette er et kjøretøy"

https://www.nettavisen.no/nyheter/hagen-saken-politiet-etterlyser-mystisk-bil-som-var-ved-boligen-til-anne-elisabeth-hagen-da-hun-fors vant/s/12-95-3424035310
Er dette en bil som står i ro på gangveien (i nærheten av S4?) med bremselys på?

Og deretter kjører den bilen (bort fra huset i S4) mot andematplassen?
Vedkommende ser ikke ut til å ha hatt det travelt, ettersom bilen sto i ro og deretter bevegde seg minimalt mot andematplassen.

"Kl. 07:56:30 – 07:56:23 ", er dette trykkfeil? Hva skal det i så fall stå?

Bil som ble kjørt snarvei over plenen i retning S4 (eventuelt i "rett øyeblikk") kan kanskje ha vært villedning for å få det til å se ut som om det var på det tidspunktet forbrytelsen skjedde?

Luemannen ("pingvinmannen") kan kanskje også ha vært skuespill/villedning? Telefonmannen var kanskje en tilfeldig forbipasserende?

Kanskje sperresteinen ble fjernet i 7.56-tiden av sjåføren til den observerte bilen?
"I notatet som er overlevert til politiet, kommer det frem at milliardæren gjentatte ganger i september og oktober 2018 observerte en person utenfor Futurum"

Noen som vet nøyaktig når overvåkningskameraene ble montert på Futurum?
Citera
2022-05-26, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Han trodde vel han skulle lure politiet til å lage en fantomtegning for etterlysning.

Ikke vet jeg, det blir bare for dumt.

Ja, politiet spør seg nok hvorfor TH synes det var mye viktigere med en selvtegnet skisse, fremfor et skikkelig overvåkingsbilde.
Citera
2022-05-26, 22:56
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Hadde det ikke vært for at Chr**ter Tr*ms*al satt inne da forbrytelsen ble gjort, så hadde jeg vært sikker på han visste noe, han har jo en fot inne i alt sånnt "dirty" greier
CT er den største lystløgneren som går på to ben i norge. Om han hadde påstått at han viste noe, så hadde det bare vært jug. Flere ganger har han bevisst gitt media og politiet falsk og oppdiktet informasjon om andre for selv å slippe straff i andre saker.

Når det er sagt, så har CT på lik linje med veldig mange andre som har blitt spekulert inn i tråden her, linker til flere andre som er nevnt. Han har i alle fall null med denne saken å gjøre. Kvalm type uten integritet og egne baller.
Citera
2022-05-26, 22:59
Medlem
Slettsnokens avatar
Det er ikke rart TT nekter å lage en tidslinje, den må inneholde masse feil for å «frikjenne» TH, og da faller eksistensgrunnlaget til trådkvelerne.
Citera
2022-05-26, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Det er ikke rart TT nekter å lage en tidslinje, den må inneholde masse feil for å «frikjenne» TH, og da faller eksistensgrunnlaget for trådkvelerne.

Helt korrekt
Citera
2022-05-26, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Det er ikke rart TT nekter å lage en tidslinje, den må inneholde masse feil for å «frikjenne» TH, og da faller eksistensgrunnlaget for trådkvelerne.

Ja, og uansett vil TT nekte å forholde seg til en oppdatert tidslinje, så det er ingen poeng i å lage noe som de likevel ikke vil ta innover seg.
Citera
2022-05-26, 23:07
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Jeg er vel en av de som du feilaktig kaller for "TT". Hadde jeg vært god på å lage detaljerte tidslinjer så hadde jeg laget den for lang tid siden. Men ettersom jeg ikke er noe god på å lage slike tidslinjer har jeg drevet og maset på dere om noen kan lage en slik tidslinje.
Du driver samme skuespill som TH som påstås å være digital analfabet. Det skulle vært avgift på spørsmålstegn her inne, da hadde du vært bankerott for lengst.
Citera
2022-05-26, 23:09
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Jeg er vel en av de som du feilaktig kaller for "TT". Hadde jeg vært god på å lage detaljerte tidslinjer så hadde jeg laget den for lang tid siden. Men ettersom jeg ikke er noe god på å lage slike tidslinjer har jeg drevet og maset på dere om noen kan lage en slik tidslinje.

Men hvor finner du alt dette gamle søppelet som du drar frem hele tiden da?

Et eller annet sted i hukommelsen din må jo dette dukke opp, i hvert fall nok til at du klarer å søke det opp og sitere det, så enten har du hukommelse som en elefant, eller så bare lyver du om at du ikke har det.

Har du bestemt deg ennå, for hvilket alternativ du vil gå for?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in