Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Du har inte skrivit ett enda intressant inlägg i tråden. Låtsas inte vara nån "objektiv expert sansad i mitten mellan alla galningar". Du är en bindgalen Ukrainadåre, med skillnaden att du är tråkigare och mindre läsvärd t.o.m. än många andra dårar på din sida.
Haha, nej, jag förstår att du inte tycker det. Fakta verkar vara helt ointressant för dig.
Det är tragiskt när man, som vuxen människa, är så bortkollrad (närmast som ett litet barn) att man inte kan ta till sig fakta och information om saker och ting som man påstår sig veta något om. Det gör nämligen ofta du och skrattaren här inne, ni vräker ur er sådant ni uppenbarligen inte har den ringaste förståelse för eller erfarenhet av, och försöker framstå som "sanningssägare" och "intellektuella", medan det enda ni i realiteten lyckas med är att framstå som bindgalna och grundlurade.
Jag är inte expert på någonting, däremot har jag väldigt bra koll på en hel del vapensystem och tekniken bakom dem, militär strategi och taktik, samt militärhistoria, något ni uppenbarligen saknar.
Jag har alltid sagt att jag inte kan något om fotboll, och att det därför innebär att jag är tyst när andra diskuterar fotboll.
Att klistra in meningslösa propagandaartiklar, skriva lögner och dumheter, det kan vem som helst göra. Till och med du.