Citat:
Ursprungligen postat av
Svartediket
Har du en kilde til denne påstanden?
Det er første gang jeg hører noen påstå at journalister som hevder å skulle dekke
saken objektivt, kommer med et slikt utsagn om en etterforskning som fremdeles pågår.
Såvidt meg bekjent er det kun forsvarer Holden som så langt har uttalt noe slikt.
Forøvrig, dersom det stemmer at disse journalistene har sagt noe slikt, står ikke
uttalelsen særlig godt ettersom den kom for godt over et år siden.
Det ligger i så fall på sumo, du får søke der på årsdagen eller like etter.
Jeg så det på direktesendingen.
Selvfølgelig har journalistene som har fulgt saken fra start og skrevet bok om den en mening om hvordan den står, ikke gjør deg dum.
De ga akkurat samme begrunnelse som meg, at det ikke har kommet noe nytt etter den langvarige og meget grundige etterforskningen og det burde det.
Nå har det gått så lang tid at vi ikke lenger venter på prøvesvar eller analyser fra ransakingen.
De har ingenting.
Det ser vi også nå når de går ut med de digitale sporene, de har ingen form for kobling mellom GM og TH, da hadde han vært tatt.
Håpet for dere som hater TH og vil ha han i fengsel er syltynt, for å si det mildt.
Det eneste som står igjen for dere nå er at GM skal bli tatt og at det skal finnes en kobling til TH.
Hittil så er det ingenting - INGENTING - som tyder på at det ønsket kommer til å oppfylles.