2022-05-26, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo

Hahaha. Ja hon tillhör ju inte snygg-normen direkt så de flesta tycker väl som du. Men det finns vi där ute som hon faller i smaken Anders verkar också lite förtjust i henne
2022-05-26, 13:18
Medlem
"Mobbare", tror ni det är grundskola eller era konflikträdda jävlar? Problemet är när någon som "mobbar" som ni så fegt kallar det suger, som Shevin. Då är det problem.

Hanna är ju avskyvörd
2022-05-26, 13:29
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Ja!!! Det skulle vara otroligt mycket bättre! Rätt vinnare, inga pakter, ärligt spel.

Men varför skulle ärliga människor sitta tysta med armarna i kors?
Så länge tävlingen handlar om att rösta ut någon så kommer det finnas pakter.
2022-05-26, 13:39
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber

Hanna är ju avskyvörd
Precis. Av de som är kvar så är hon minst värd som vinnare, vidrigt benrangel.
2022-05-26, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Ja verkligen skittråkigt att hon åkte ut. Den enda som var kvar som man hejade på. Jag gillade henne för det fanns inga krussiduller
samma här
2022-05-26, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Shevin den största mobbaren i Robinsons historia, dessutom med noll självinsikt om sig själv, tur att hon försvann

Peter en lat mobbare som är otroligt korkad

Jessica smartare, men mobbare av rang, vilket är konstigt då hon borde va tvärt om med en son som har problem. Men falskare person är svårare att hitta.

Kan inte se en ända person som jag vill se vinna Robinson av dom som är kvar i den sämsta upplagan nånsin, slutade titta då Joel åkte ut, men det va uselt redan innan det. Skönt att fyllesnickaren också vart utröstad fast efter allt va klart.
bra sagt
2022-05-26, 15:04
Medlem
Jag väntar ännu på vikttävling, vattengaller och stå på stolpe/planka.

Gissar att finalen blir en bana med att göra upp eld på slutet.

Just nu hejar jag inte någon. Henrik och Dessi kom in för sent. Filip och Jessica gillar jag inte.
2022-05-26, 15:56
Medlem
Hoppas verkligen att Henrik vinner över "Mouth of Sauron" i duellen....
2022-05-26, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Shevins tiktok: shevsson

Skrämmande hur elak och nitisk hon är i kommentarerna där, noll självinsikt. Bevis nog att Jessica och Peter inte förtjänar en vinst som spelar efter en så hemsk persons visa.
Kan säga att det är samma visa på instagram. Hon är även väldigt barnslig i sina svar, hon fick en fråga om hon hade mobbat någon på bästa sändningstid, istället för att bemöta frågan någorlunda vuxet så börjar hon snacka om att personen har klamydia. Shevin tror säkert hon är skit rolig eftersom hon aldrig växt upp.
2022-05-26, 16:09
Medlem
Enda givna på söndag är att Jessica blir topp 3. Tror de vi är dumma när de visar en röst på Jessica i slutet och få oss att tro hon hänger löst? Löjligaste avslöjandet att just hon inte kommer röstas ut.
2022-05-26, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unicornlife97
Där sa du nåt.
Javisst. Jessica lägger ner mycket tid på att se bra ut nu efteråt så det har avslöjat henne. Fast hoppas såklart att jag har fel och att Henrik eller Filip vinner. Bästa är ju om säsongen ställs in nu dock.
2022-05-26, 17:33
Medlem
ojojoj3s avatar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in