2022-05-26, 10:10
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Jag känner att Henrik är så tråkig så klockorna stannar. Men jag tycker Jessica är vidrig.

2022-05-26, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Det kan vara så att Jessica vinner, har en teori om detta. Det är därför hon försöker vara på god fot med alla deltagare nu i efterhand när man ser på instagram, detta för att visa oss tittare att hon är "snäll" och att deltagarna ska tycka om henne. I Robinson var hon ju inte schysstaste deltagaren om man säger så och hon är nog rädd att ses som ovärdig vinnare av oss och även att deltagare ska sprida skit om henne.

Där sa du nåt.
2022-05-26, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakkajen
Förutom i det sociala spelet där han eliminerade hela sitt lag första dagen i sammanslagningen trots att de hade ett röstningsövertag med Joels extra röst. Han vill inte vara en i mängden, han hade kunnat tagit fyra från sitt egna lag och Hanna & co hade rykt en efter en.

Men nej han är ju en snowflakehippie som ska vara unik och sticka ut, bättre att ta med Philip och Peter till högborgen. Låt de största hoten från motståndarsidan äta upp sig. I det ögonblicket raserades allting och Nordarna kunde åka räkmacka genom hela sammanslagningen till finalveckan.

Jag instämmer i ALLT! Har aldrig förstått varför han blev en sån favorit bland alla tittare.
2022-05-26, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

2022-05-26, 11:35
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1

2022-05-26, 11:41
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemuppet
Ni som klagar på att karaktärer som Shevin, Hayes, Peter med mera är med: är inte det lite grejen? Det ska finnas en variation liksom, man gillar vissa ogillar andra osv.
Visst är det så. Vi älskar att hata vissa personer. Dom irriterar oss, dom stör oss, men usch vad tråkigt det vore utan dom.

Tänk en säsong med 10 stridspittar som kämpar och bygger läger, men sen bara sitter tysta runt lägerelden med armarna i kors varje kväll. Skulle det vara bättre?
2022-05-26, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Visst är det så. Vi älskar att hata vissa personer. Dom irriterar oss, dom stör oss, men usch vad tråkigt det vore utan dom.

Tänk en säsong med 10 stridspittar som kämpar och bygger läger, men sen bara sitter tysta runt lägerelden med armarna i kors varje kväll. Skulle det vara bättre?
Ja!!! Det skulle vara otroligt mycket bättre! Rätt vinnare, inga pakter, ärligt spel.

Men varför skulle ärliga människor sitta tysta med armarna i kors?
2022-05-26, 11:53
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemuppet
Ni som klagar på att karaktärer som Shevin, Hayes, Peter med mera är med: är inte det lite grejen? Det ska finnas en variation liksom, man gillar vissa ogillar andra osv.
Visst men nu tycker jag alla är gråa i lite olika nyanser. Alla är lika tråkiga att lyssna på i synkarna. Oavsett vad jag tycker om de olika personerna så skulle jag aldrig orka med ett föredrag av någon av dom, vet inte om det är dialekt, sättet dom pratar eller om det är vad dom säger, förmodligen en kombination. Mattias och även Hayes och Elin hade en utstrålning som stack ut från övriga.
2022-05-26, 11:57
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Ja!!! Det skulle vara otroligt mycket bättre! Rätt vinnare, inga pakter, ärligt spel.

Men varför skulle ärliga människor sitta tysta med armarna i kors?
Det verkar som the island skulle passa dig bättre. Robinson ÄR pakter och socialt spel.

Ärliga var det du som sa. Jag sa stridspittar, vilket måste innebära tysta, starka män som inte har något vettigt att komma med. Man hör bara ett "jaha ja" eller ett "jo men visst" då och då.
2022-05-26, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Det verkar som the island skulle passa dig bättre. Robinson ÄR pakter och socialt spel.

Ärliga var det du som sa. Jag sa stridspittar, vilket måste innebära tysta, starka män som inte har något vettigt att komma med. Man hör bara ett "jaha ja" eller ett "jo men visst" då och då.
Visst, jag håller med dig, även om jag tex föredrar Elitsoldaterna. Med tanke på klurighet tycker jag om Australiens version av Robinson. Smarta deltagare, som själva styr spelet. I Sverige är det enbart TV4 som styr allt. Linn och eventuellt Jessica är de enda som skulle kunnat klara sig i Australien.

Jag förstår inte hatet mot Jessica. Hon ville inte ha en tjejpakt. Hon hjälper sina vänner. Hon svek mobbaren. Hon är smart i pussel. Hon lurar medspelarna.
2022-05-26, 12:22
Medlem
Shevins tiktok: shevsson

Skrämmande hur elak och nitisk hon är i kommentarerna där, noll självinsikt. Bevis nog att Jessica och Peter inte förtjänar en vinst som spelar efter en så hemsk persons visa.
2022-05-26, 12:34
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Shevins tiktok: shevsson

Skrämmande hur elak och nitisk hon är i kommentarerna där, noll självinsikt. Bevis nog att Jessica och Peter inte förtjänar en vinst som spelar efter en så hemsk persons visa.

Shevin den största mobbaren i Robinsons historia, dessutom med noll självinsikt om sig själv, tur att hon försvann

Peter en lat mobbare som är otroligt korkad

Jessica smartare, men mobbare av rang, vilket är konstigt då hon borde va tvärt om med en son som har problem. Men falskare person är svårare att hitta.

Kan inte se en ända person som jag vill se vinna Robinson av dom som är kvar i den sämsta upplagan nånsin, slutade titta då Joel åkte ut, men det va uselt redan innan det. Skönt att fyllesnickaren också vart utröstad fast efter allt va klart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in