Citat:
Ja du - den enda som finns kvar att hejja på är Henrik från gamla Lag Öst men som visserligen fegade ur på slutet vid Öråd och röstade ut Joel istället för Peter
Tror som dig att Henrik vinner duellen i Örådet och Hanna åker ut.
Lite irriterande att åse att Jessica lurar Filip till att tro att Hanna varit illojal gamla Lag Nord vilket hon INTE har varit alls. Lättlurad karl som hellre ville ha Henrik som kompis tydligen. Fast jag tycker trots allt att alla verkar ha en tro om att de är Vänner. I en tävling som Robinson har man inga vänner alls utan enbart ett gäng ryggdunkare en kortare period fram till Finalveckan. Linn sa ju rakt ut vid sin sista måltid med alla att hon inte skulle sakna någon och jag tror hon var en av de få (förutom Mattias) som har förstått att det faktiskt är en tävling och att alla är konkurrenter och inget annat. Hon önskade att Joel skulle få komma in i Finalveckan men det var inte som Vän utan för att han drömde om det och hon unnade honom den chansen fast hon såg ju honom som konkurrent också ändå och hon visste innan att Joel troligtvis skulle bli utröstad. Det stod ju mellan henne och Joel i Örådet som begav sig.
Även om det kändes trist att Linn åkte ut så såg man hur glad hon ändå var när hon sprang därifrån.
Tror som dig att Henrik vinner duellen i Örådet och Hanna åker ut.Lite irriterande att åse att Jessica lurar Filip till att tro att Hanna varit illojal gamla Lag Nord vilket hon INTE har varit alls. Lättlurad karl som hellre ville ha Henrik som kompis tydligen. Fast jag tycker trots allt att alla verkar ha en tro om att de är Vänner. I en tävling som Robinson har man inga vänner alls utan enbart ett gäng ryggdunkare en kortare period fram till Finalveckan. Linn sa ju rakt ut vid sin sista måltid med alla att hon inte skulle sakna någon och jag tror hon var en av de få (förutom Mattias) som har förstått att det faktiskt är en tävling och att alla är konkurrenter och inget annat. Hon önskade att Joel skulle få komma in i Finalveckan men det var inte som Vän utan för att han drömde om det och hon unnade honom den chansen fast hon såg ju honom som konkurrent också ändå och hon visste innan att Joel troligtvis skulle bli utröstad. Det stod ju mellan henne och Joel i Örådet som begav sig.
Även om det kändes trist att Linn åkte ut så såg man hur glad hon ändå var när hon sprang därifrån.