Flashback bygger pepparkakshus!
2022-05-26, 11:26
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threefifty
Fan vad jag hatar uttrycket "det är dags för en kvinna att"

Det är ju för helvete den som är mest värdig en vinst som ska vinna, och just nu är det Henrik och Filip.

Hanna är en person som gör att man hatar jämställdhet ännu mer.

I mina ögon är det personen jag helst hade velat hamna på en öde ö som jag tycker ska vinna, skulle inte klara en dag med Hanna

Mmm…. så märkligt och uttjatat. Men visst, Hanna har ju skjutit sig i foten. Jessika borde vara det naturliga största hotet.

Är hon ett socialt geni, den där Jessika?
2022-05-26, 11:29
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Först omröstning och sen duell, om jag inte missminner mig. Men produktionen står över svea rikes lag ändrar på reglerna lite som de känner för.

Såpass. Jo det känns allt som att de styr ganska mycket ibland. Samtidigt kan jag tycka det är ganska bra med lite twists. Det blir rätt tråkigt och förutsägbart när en grupp bildar en pakt och sen systematiskt plockar ut de som är i minoritet. Så var det alltid förr och det är säkert det man vill undvika.
2022-05-26, 11:34
Medlem
Citat:
Först omröstning och sen duell, om jag inte missminner mig. Men produktionen står över svea rikes lag ändrar på reglerna lite som de känner för.

Garanterat att det var två blodshämnder i de två unorna i förra örådet. Klart de ville spara duellen inför sista örådet.
2022-05-26, 11:42
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Garanterat att det var två blodshämnder i de två unorna i förra örådet. Klart de ville spara duellen inför sista örådet.

Mhm verkligen. Hade varit kul om Joel, som åkte ut i förra örådet, synat bluffen och slagit sönder båda urnorna innan någon hann stoppa honom.
2022-05-26, 11:42
Medlem
Citat:
Det var bara en urna kvar, och den innehöll duellen.
2022-05-26, 11:44
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Det var bara en urna kvar, och den innehöll duellen.
????
2022-05-26, 11:44
Medlem
Hur tolkar ni bilderna där Anders säger "Det är dags för final"? Är det en hinderbana eller bara plankan?
2022-05-26, 11:54
Medlem
Citat:
Fan vad jag hatar uttrycket "det är dags för en kvinna att"

Det är ju för helvete den som är mest värdig en vinst som ska vinna, och just nu är det Henrik och Filip.

Hanna är en person som gör att man hatar jämställdhet ännu mer.

I mina ögon är det personen jag helst hade velat hamna på en öde ö som jag tycker ska vinna, skulle inte klara en dag med Hanna

Jag hatar också det!! "det är dags för en kvinna att"
Nu fattar jag efter många år vad det är för sorts personer som säger så.
Svaga mentalt, oppurtunistiska feminister och PK kvinnor.

Mästarnas Mästare är ett perfekt exempel.. Kvinnorna har kortare sträckor, lättare vikter och fast de oftare är smalare än männen har männen en extra list när de ska gräva sig under ett hinder..
Det är ingen som tjatar på jämställdhet då. Men alltid kryper det fram "det är dags för en kvinna att"
Tänk att på bästa sändningstid höra Foppa säga "hoppas att Tony Rickardsson tar sig till final, skulle vara kul med en final med bara män" helvetet skulle brinna över!!! women privilege #EmmaGreen !
2022-05-26, 12:33
Medlem
XtraXs avatar
Men vafan trodde urnan med duellen gjort sitt, nu vinner säkert Hanna. jäkla trams.
2022-05-26, 12:42
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Men vafan trodde urnan med duellen gjort sitt, nu vinner säkert Hanna. jäkla trams.

Henrik höll dubbelt så länge som Hanna i den senaste statiska tävlingar (påse över spik), 12-15min vs 30 min. Borde vara lugnt, men man vet aldrig, kampsportaren Hassan åkte ju ut på Malin Åkermans pensionerade morsa i denna duell.
2022-05-26, 12:45
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Henrik höll dubbelt så länge som Hanna i den senaste statiska tävlingar (påse över spik), 12-15min vs 30 min. Borde vara lugnt, men man vet aldrig, kampsportaren Hassan åkte ju ut på Malin Åkermans pensionerade morsa i denna duell.

Hoppas hoppas, får väl säga att Hanna såg ut att ha lite mer problem än Henrik (det lilla vi fick se).
2022-05-26, 13:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peregrinus82
Sålänge inte Linn är vinnare är jag glad.. men mest värdig är Filip..
Och han har juh hållit sig "mellan" i hela Robinson, men nu ser man hans tävlarinstinkt. ler..
Han är inte ett dugg värdig - en feg liten råtta.

Vi var så nära vänner så jag vågade inte ta upp det - jag gick bakom ryggen på dig istället ..

Hanna - oavsett annat - har hela tiden varit rak och frontat människor när hon vill ha svar eller inte gillar något.

Jag hoppas Henrik vinner om Hanna ryker - han är den som inte kört falskspel och snatter bakom ryggen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in