Citat:
Ursprungligen postat av
Ahlborg40
Tack så mycket!

Igår och idag kände jag så starkt för att bara lata mig och hoppa över träningen att jag t.o.m. tog av mig träningskläderna när jag efter många men och om tagit på mig dem. Båda dagarna tvingade jag på mig kläderna igen efter jag suttit en stund så nu står jag på crosstrainern när jag svarar dig.
Har du och ni andra några psykologiska verktyg för hur man varje dag kör på utan att först tveka en hel del så pass att man tar av sig träningskläderna när man efter många men och om först fått de på?
Här i veckan kom jag på att en vecka innan bilderna hade de vägt mig på sjukhuset och då var jag 76 kg så du har nog rätt, jag är 165 lång. Men jag har sett kvinnor som varit tjockare3 än mig och ändå haft snyggare kropp än min

Hur går det här Ahlborg40, hoppas allt är bra.
Bara att trä på sig kläderna med vetskapen att hur trött man än är så kommer pulsökningen vid uppvärmningen göra att man piggnar till.
Man orkar alltid träna men ibland Ids man inte, dessa dagar är det bara att gå till gymmet och göra så mycket man orkar, något är bättre än inget.
Vad gäller det sista så kan det ju vara att dessa kvinnor dragit vinstlotten i det genetiska lotteriet eller så har de varit vältränade innan de gick upp i vikt, det spelar i vilket fall ingen roll. Du är du och du har en bra grund att bygga vidare på, det kan bli hur bra som helst. Dock är självkritiken hård ibland och luppgranskningen på varje kubikcentimeter hud hård.
Men satsar du kommer du må bättre, leva längre och se bättre ut. Älska dig själv, sen andra. Och fortsätt uppdatera!