Citat:
Ursprungligen postat av
farbror_barbro
En annan sak som kännetecknar vissa skribenter är att de registrerade sig i januari 2022 och som av en händelse skrev sitt första inlägg i just denna tråd 24/2.
När man talar om dem står de i farstun.
Vi är många som "registrerat" oss nyligen ja, och jag är en av dem. Gör detta någon skillnad för våra åsikter? Det är inte datumen ovanför avataren som gör innehållet mer eller mindre legitimt. Det finns heller inga såkallade betalda rysstroll i denna tråden. Mer eller mindre alla de som utmärker sig som ovanligt positiva till det stooooooooora moderlandets göranden här är antingen förtidspensionerade balubaser, 23 åriga andra generationens smågrabbar som fått höra ekot från tv'n i deras vardagsrum där 42 nötter sitter på golvet och glor in i parabolen, hårdknäckta SD'are som smutsar ner en politisk agenda med sin inavlade okunskap eller helt enkelt övervintrade proletärer som fortfarande tror att man skapar gemenskap och hållbarhet genom att vara emot allt bara för den eviga diskussionens skull. Men,men......Var snäll och döm inte oss alla pågrund utav vårat registreringsdatum. Tummen upp!
(tillägg - för övrigt är jag politiskt riktad åt SD själv, men denna tråden har faktiskt fått mig att börja fundera på alternativ.....snacka om kontraproduktivt)