2022-05-25, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clutchshooter
Snarare att Zelesnki bönar och ber om att få till en fred och försöka rädda ansiktet.
Vi får se....
Citera
2022-05-25, 13:00
Medlem
Knut-Annes avatar
Jag tror och hoppas att det är sista stöten fienden kan sätta in nu.
Att vi om några dagar får se en orkeslös fiende.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pojkrumsromantiker
Jag kan berätta för dig VAD han jobbar mot för mål. För allas bästa. För frihet, fred och framgång - din insinuerade femtekolonnare.

Slava Ukraini!
man blir så trött på dessa konspirationsteoretiker,, Bildt är CIA Spion, bildt vet varför estonia sjönk,, soros+Wallenberg styr världen, vaccinet är endast skapat för att förslava oss, osv osv,, hur många dårar finns det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
Vi får se....
Du kan inte på allvar tro att ryssarna ’bränner sitt sista krut’, eller gör du det?
Citera
2022-05-25, 13:01
Medlem
Arnstads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojkrumsromantiker
Jag kan berätta för dig VAD han jobbar mot för mål. För allas bästa. För frihet, fred och framgång - din insinuerade femtekolonnare.

Slava Ukraini!

Och för folkmördande oljeprospektörer i Afrika
Citera
2022-05-25, 13:01
Bannlyst
Nu ser vi det som förmodligen är ryssbarbarernas dödsryckningar
Citera
2022-05-25, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Jag tror och hoppas att det är sista stöten fienden kan sätta in nu.
Jag tror de gör ett sista ryck nu,, sen slocknar veken obönhörligt,, o Putin har bara att ta till repet😳😳
Citera
2022-05-25, 13:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av QuietExit
Ryssland börjar tömma sina museum på stridsvagnar https://twitter.com/Militarylandnet/status/1529393107858599936?s=20&t=5hsjdSqzRefDfxRIqdrzfg

Haha! Kan man få se en återgång av kavallerichocker till häst. Det är väl det som väntar efter Putin bränt sina museiföremål.
Citera
2022-05-25, 13:04
Medlem
Citat:
Du kan inte på allvar tro att ryssarna ’bränner sitt sista krut’, eller gör du det?
Det tror jag, ja förutom de sista t62 , samt några gamla mynningsladdare,,, de vore jävligt fint om Japan o kina o Finland börja knapra lite på Ryssland nu när de har fullt upp på annat håll..,,
Citera
2022-05-25, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattarhaha
Jubel och glädje mötte befrielsestyrkorna;

https://t.me/intelslava/29873

🇷🇺🇺🇦⚡Svetlodarsk is liberated by the LPR forces: local residents greet the defenders of Donbass with jubilation

"'we have been waiting for so long! It simply cannot be expressed in words,” say local residents who have taken to the central streets of Svetlodarsk. Anthems sound in the city, the flag of Russia flies over the city council building.

Påtal om möte, en ensam Ryss anordnade ett möte med ödet för dessa 6 Ukrainare som tillfångatogs;

https://t.me/intelslava/29878

🇷🇺🇺🇦⚡Sergeant Denis Shamalyuk alone was able to capture six nationalists at once. It happened during a patrol. Denis noticed a group of saboteurs who were preparing an ambush. I approached them and threw two grenades.

Two destroyed, the rest surrendered.

En soldat som slagits för sitt folks frihet mot Ukrainsk terror fick krama sin mamma för första gången på 8 år;

https://t.me/intelslava/29879

🤗 Hugged my mom for the first time in years!

The LPR soldier returned to his parents' house, where he could not go for 8 years.

On the first day of the liberation of Svetlodarsk, they are together again.
Ja Putins krig i östra Ukraina har utan tvivel särat på många familjer. Han har def. mycket att stå toiíll svar för den lille mannen i Kreml. Putins 8 års lågintensiva krig i Ukraina sätter ju sina spår. Undrar hur många etniska ryssar boende i östra Ukraina som fått sätta livet till under dessa 8 år av rysk ockupation. Och fortfarande är dom ju inte befriade från ryska förtryck som nu sker via separatisterna tillika kommunisterna Putin allierat sig med. Fascísm och kommunism i oskön förening. Stackar människor. Inte undra på att ryssen är så hatad i hela det fria demokratiska Ukraina.
Citera
2022-05-25, 13:06
Medlem
Citat:
Vänta nu, visste du inte att Bildt har gett hemliga uppgifter till CIA?
Säkert någon sanning i någon konspirationsteori, men du tror på resten ochså: kemtrail, ingen månlandning, flat earth,, ?
Citera
2022-05-25, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
Det tror jag, ja förutom de sista t62 , samt några gamla mynningsladdare,,, de vore jävligt fint om Japan o kina o Finland börja knapra lite på Ryssland nu när de har fullt upp på annat håll..,,
Så där har vi problemet. Det är för att det är Ryssland som styr upp Ukraina som ni stör er på. Hade det varit USA så hade ni älskat det och skrikit ’let’s kill some nazis’ som Brad Pitt i filmen Fury.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in