2022-05-24, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qup
Wetback, nignog, simp.. Spelar vi lingo? Vad är en simp??

En Simp, är en vit Nignog.
Citera
2022-05-24, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Minst 14 döda stod det nyss. Verkar som det är barn i grundskolan som dödats

Så hemskt och onödigt !!!

Edit: såg att du skrev det
Stackars föräldrar. Vilken mardröm för dem. Barnet går till skolan som vanligt men kommer aldrig mer hem. Föräldrarnas liv är nog förstörda för all framtid.
Citera
2022-05-24, 23:52
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Que? har du bilder på när han simmar över Rio Grande?

Jepp, finns i början av tråden - sök och du skall finna...
Citera
2022-05-24, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Jag har svarat och du menar att om han hetat Michael Jackson så hade han inte varit invandrare . Vi fattar . Jimmy Osterberg (Iggy Pop) och Donald Trumpf däremot, där snackar vi invandrare.

Ja, det var ju du som sa att Donald Trump skulle vara invandrad? Då är han väl det? Från en normal klan. För du erkände ju själv att han inte hade mördat några..
Citera
2022-05-24, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pekkasus
Jaha, men dom kanske hade stoppat han snabbare om dom hade dualies (du vet dubbelpistolerna i cs:go)

Dom hade kunnat stoppat honom snabbare om dom hade fått ha concealed carry inuti i skolan. För många våldverkare som har vapen där. Precis som det ser ut här med..
Citera
2022-05-25, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Det ser du ju på hans namn. Hade vi inte den diskussionen nyss? Du tycker inte att jag ska gå ifrån ämnet, men bryr dig inte om att vi sitter här och korspostar?

Sug min kuk först blatte.. Sen ska jag ge dig en chans att fortsätta diskutera.

Och dessutom säger namnet tydligt att han är närmare en nignog..
Ättlingar till invandrade spanjorer är lika lite invandrare som dito till engelska bosättare. Snubben kan förstås tänkas vara född i Latinamerika, men är i sådant fall likförbannat en frukt av spansk (europeisk) kolonialism, precis som med vita amerikaner.

Har ytterst ytterst svårt att tro att det här dådet är rasmotiverat. Han sköt sin egen farmormor och därefter ett antal små barn plus lärare i en stad med 78% latinos/hispanics.
Citera
2022-05-25, 00:02
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Om bara lärarna hade varit beväpnade så hade barnen levt nu. Hoppas dom döda barnens föräldrar är nöjda.

Antingen är det en svart ung man eller så är det någon psykstörd vit incel.

Det här inlägget åldrades som mjölk. Det visade sig vara en latino som är den misstänkta skytten, enligt media i alla fall. Förresten kvinnor är inte endast hål som behöver knullas. Det där incelargumentet är väldigt förlegat.
Citera
2022-05-25, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Ättlingar till invandrade spanjorer är lika lite invandrare som engelska bosättare. Snubben kan förstås tänkas vara född i Latinamerika, men är i sådant fall likförbannat en frukt av spansk (europeisk) kolonialism, precis som med vita amerikaner.

Har ytterst ytterst svårt att tro att det här dådet är rasmotiverat. Han sköt sin egen farmormor och därefter ett antal små barn plus lärare i en stad med 78% latinos/hispanics.

Man ser ju på han att han är ett satanistiskt psykfall. Det är inte kvantfysik direkt o bara skicka ut den där.
Citera
2022-05-25, 00:04
Avstängd
Kyrkbackens avatar
Sluta prata om GM är invandrare eller inte snälla rara. Ni fuckar upp tråden med ert jävla dravel.
Citera
2022-05-25, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Dom hade kunnat stoppat honom snabbare om dom hade fått ha concealed carry inuti i skolan. För många våldverkare som har vapen där. Precis som det ser ut här med..

Bara i USA har vi sådana här skjutningar med sådan här frekvens i väst.

Bara i USA har privatpersoner en extremt okontrollerad tillgång till skjutvapen i väst.

Jag vet att det är väldigt svårt att lägga ihop 1 och 1 för dig, men det är inte ditt fel!
Senast redigerad av pekkasus 2022-05-25 kl. 00:07.
Citera
2022-05-25, 00:06
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
USA är ett riktigt jävla skitland. Fattar inte hur folk vågar handla eller gå skola när vilken galning som helst kan få tag i vapen.

Rätten att bära vapen väger tyngre. Media skriver bara om dessa undantagsfall, inte om när "armed citizens" avvärjer massakrer och grova brott. Dessa fall är betydligt fler. En analys av proportionalitet ger därför NRA rätt. Dessutom får inte vem som helst äga vapen i USA. Det är en myt.
Citera
2022-05-25, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pekkasus
Bara i USA har vi sådana här skjutningar med sådan här frekvens.

Bara i USA har privatpersoner en extremt okontrollerad tillgång till skjutvapen.

Jag vet att det är väldigt svårt att lägga ihop 1 och 1 för dig, men det är inte ditt fel!

Du, vi har skitmycket vapen här i Sverige cirkulerandes med.. Men dom som har det är enbart massa brottslingar.. Kvinnor o barn har blivit skjutna ute på öppen gata..

Så det där argumentet kan du vrida på hur jävla mycket du vill. Själv föredrar jag o ha lite mer skjutvapen till mig själv här.. Vad du tycker är problemet med skjutvapen sedan skiter jag fullständigt i. Folk som er brukar ofta vara muppar. Fy fan vad många som har dött bara för ni sitter där o gnäller om att det skulle vara olagligt att ha fri tillgång till o skydda sig själva..

Det där med o lägga ihop 1 och 1.. Tror jag är lite mer DITT eget problem!.. Men du kan sitta där och vara pacifist, medans resten av världen springer runt och pangar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in