2022-05-24, 22:50
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Du är väldigt fokuserad på fiktiva våldtäkter.
Du tänker att ukrainska kvinnor ljuger om att de våldtagits av ryska fredssoldater?
Samma fredssoldater som fredsbombat Mariupol sönder och samman? Som hotar resten av världen med freds-satan2 och att fredsdöda samtliga civila i Storbritannien?
Citera
2022-05-24, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Ryssarna har helt enkelt väldigt otur. Utsatta för ständiga komplotter från ondskefulla väst som vill erbjuda ett bättre alternativ för kloakfolk på vilket mirakellösningen alltid är angreppskrig, sällan skådat barbari, plundring/svält och tortyr, massvåldtäkter, koncentrationsläger osv. Nu har man haft det marginellt bättre efter det senaste massiva hotet mot mänskligheten, Sovjetunionen aka bolsjevismen, tack vare Västs uppfinningar men det hade inte varit Ryssland om man inte kände peniskomplex för detta och var tvungen att flexa lite Storrysslandsdrömmar på den senaste diktatorns, man fått fram, ålderns höst. Ett folk med peniskomplex som förfogar över kärnvapen kommer tyvärr alltid kräva ett NATO.

Ett land som paraderar runt med massförstörelsevapen man kallar SATAN och skrävlar över hur mycket syre thermobariska missiler kräver har säkert goda avsikter.

Det är väst som har gett den namnet Satan idiot, sluta sup såhär sent på kvällen. Det riktiga namnet är RS-28 Sarmat.
Citera
2022-05-24, 22:55
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlowTheClaymores
Vad händer med den där 50 km långa ryska kolonnen som skall göra kaos med Kiev? Är den framme snart?
HELT FEL! Den var 60 km lång. Men den blev kaos i Kiev och kom aldrig fram.
Du hittar den som siffror i statistiken över ryssar som bitit i gräset.
Citera
2022-05-24, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spugge
Andelen med den uppfattningen är rimligen högre i öst, bland de som direkt skulle drabbas av ryska terrorn.

Det var 77% i ockuperat område.
Citera
2022-05-24, 23:02
Medlem
WasntIt42s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Ryssarna har helt enkelt väldigt otur. Utsatta för ständiga komplotter från ondskefulla väst som vill erbjuda ett bättre alternativ för kloakfolk på vilket mirakellösningen alltid är angreppskrig, sällan skådat barbari, plundring/svält och tortyr, massvåldtäkter, koncentrationsläger osv. Nu har man haft det marginellt bättre efter det senaste massiva hotet mot mänskligheten, Sovjetunionen aka bolsjevismen, tack vare Västs uppfinningar men det hade inte varit Ryssland om man inte kände peniskomplex för detta och var tvungen att flexa lite Storrysslandsdrömmar på den senaste diktatorns, man fått fram, ålderns höst. Ett folk med peniskomplex som förfogar över kärnvapen kommer tyvärr alltid kräva ett NATO.

Ett land som paraderar runt med massförstörelsevapen man kallar SATAN och skrävlar över hur mycket syre thermobariska missiler kräver har säkert goda avsikter.
Ungefär där tiden stannade ja........1963 moscow. Resten behövs inte sägas eftersom du sa allt
Citera
2022-05-24, 23:03
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Americanwest
Det är väst som har gett den namnet Satan idiot, sluta sup såhär sent på kvällen. Det riktiga namnet är RS-28 Sarmat.
Några tips i all välmening:
  1. Om du vill låtsas vara västerlänning så måste du förstå att vi inte kallar oss "väst". Jag har faktiskt aldrig mött en person som kallar sig "väst". Vi tycker för övrigt bättre om personer som inte håller på och chatta under falsk flagg. Våga stå fram som ryss och sluta fjanta dig.
  2. Jag vågar påstå att jag talar för samtliga svenskar när jag säger att vi skiter högaktningsfullt i vad ni ryssar kallar era massförstörelsevapen. Om ni ska hålla på att hota resten av världen så spelar det ingen som helst roll om ni mördar civila med Satan 2, RS-28 Samat eller сумасшедший иван кассетная бомба.
Citera
2022-05-24, 23:07
Medlem
har inte haft möjlighet att hålla mig uppdaterad på sistone. Men har Ukraina gett upp eller uppmanar man utländska trupper att ta plats för de inte längre existerande ukrainska trupperna?
Citera
2022-05-24, 23:07
Medlem
WasntIt42s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Americanwest
Sluta upp med att bete dig som en stackare som ena sekunden använder engelska för ditt 19 åriga språk och i nästa sekund klandra det som det värsta du vet. 19 åriga balubaser som hört pappa sitta vid köksbordet och säga - USA är ondskan oavsett min son, kan tyvärr inte bli tagna på allvar eller annat än desperata nötter som försvarar sin dörrport mer än sanningen.
Citera
2022-05-24, 23:08
Medlem
WasntIt42s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
har inte haft möjlighet att hålla mig uppdaterad på sistone. Men har Ukraina gett upp eller uppmanar man utländska trupper att ta plats för de inte längre existerande ukrainska trupperna?
De utlänska trupperna kommer närmre ja
Citera
2022-05-24, 23:16
Medlem
WasntIt42s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman
Några tips i all välmening:
  1. Om du vill låtsas vara västerlänning så måste du förstå att vi inte kallar oss "väst". Jag har faktiskt aldrig mött en person som kallar sig "väst". Vi tycker för övrigt bättre om personer som inte håller på och chatta under falsk flagg. Våga stå fram som ryss och sluta fjanta dig.
  2. Jag vågar påstå att jag talar för samtliga svenskar när jag säger att vi skiter högaktningsfullt i vad ni ryssar kallar era massförstörelsevapen. Om ni ska hålla på att hota resten av världen så spelar det ingen som helst roll om ni mördar civila med Satan 2, RS-28 Samat eller сумасшедший иван кассетная бомба.
Du har förbannat rätt i det! Jag kallar mig själv för en vilsen svensk i Texas, och när någon ifrågasätter det så kör jag ett finger i mitt mitt vänstra öra samtidigt som jag harklar ur mig - long live Kentucky......for moscows sake
Citera
2022-05-24, 23:22
Medlem
Francois-Maries avatar
Någon som sett detta på annat håll?

Citat:
Ukraine blew up a Russian train, hundreds of Russian tanks were destroyed
Sabotage groups coordinated with the Ukrainian army in the city occupied by Russia. Putin's army used the railways to transport weapons and personnel through the occupied areas - and organize shelling into more territory. But, as a form of protest and to impede the operation, saboteurs joined Ukrainian soldiers to place explosives in a long line along the railway, destroying a Russian train carrying military equipment. .

https://www.youtube.com/watch?v=LK_74OSRGVY
Citera
2022-05-24, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WasntIt42
De utlänska trupperna kommer närmre ja
Det är i de flesta fall "lol" man får använda sig av när det gäller att beskriva rysk militärs effektivitet och beteende:
https://www.dw.com/en/ukraine-forces-in-kharkiv-push-through-to-russian-border-as-it-happened/a-61808824
Citat:
Ukraine forces in Kharkiv push through to Russian border
Det verkar som Putins bonndrängar och obildade undersåtar fungerar bättre mot obeväpnade (eller ryska styrkor) än vad de gör i regelrätt strid?
(FB) Rysk militär skjuter två civila i ryggen
(FB) DailyMail: Ryssland skjuter sina sårade soldater i Ukraina istället för att ge vård
(FB) Butja - Ukrainas Srebrenica?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in