2022-05-24, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Pussig at de glemte å vaske vekk slepe og sprox sporene.
ja och slepe spåren
Formann skrev jo det....
Citera
2022-05-24, 21:03
Medlem
Citat:
du hoppar över fakta så klaga inte på mig nu, TH har SV4 som slott, TH ville inte ha polisen i huset annat än att utreda kidnappningen, han har planerat ett mord i snart 30 år och inte minst vi har sett flera gånger att SV4 är den perfekta platsen utifrån både spår, alibi, tid och känslor

Nei, jeg hopper ikke over noen fakta. Jeg ser at du har dine egne "fakta".

TH klagde faktisk på at det tok for lang tid før åstedsgranskere kom til S4. Da hadde det vel gått en dag eller to. Han ville altså ha boligen undersøkt, noe som rimer dårlig med at han visste at AE var drept der, eller at det var spor etter vasking av åstedet.

Du tror altså at TH har planlagt dette drapet i 30 år? Hvorfor ventet han så lenge, hvis målet var å drepe AE allerede for 30 år siden? Ventet han på at kryptovaluta ble oppfunnet?
Citera
2022-05-24, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Hva er det du ikke skjønner? TH har en medhjelper, det er politiets hypotese og det passer perfekt.

Ingen kidnapper tar risikoen med å bli værende på åstedet i lang tid uten å vite at det ikke er fare for at noen dukker opp.

Men en som medvirker til drap tar altså risikoen ved å bli værende på åstedet i lang tid? Er det ikke verre å bli tatt på fersken for drap, enn kidnapping?
Citera
2022-05-24, 21:08
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Nei, jeg hopper ikke over noen fakta. Jeg ser at du har dine egne "fakta".

TH klagde faktisk på at det tok for lang tid før åstedsgranskere kom til S4. Da hadde det vel gått en dag eller to. Han ville altså ha boligen undersøkt, noe som rimer dårlig med at han visste at AE var drept der, eller at det var spor etter vasking av åstedet.

Du tror altså at TH har planlagt dette drapet i 30 år? Hvorfor ventet han så lenge, hvis målet var å drepe AE allerede for 30 år siden? Ventet han på at kryptovaluta ble oppfunnet?

men han ville inte att de skulle gå upp på övervåningen då kidnappningen inte hade skett där
om du hade brytt dig om att titta på fakta kring ärendet hade du också vetat att TH alltid lägger ner tid på att planera och inte minst är han bra på att delplanera saker över tid där han bygger på planer allt eftersom...
du kan inte skilja på teorier och fakta och det är inte mitt fel....
Citera
2022-05-24, 21:09
Medlem
Citat:
Men en som medvirker til drap tar altså risikoen ved å bli værende på åstedet i lang tid? Er det ikke verre å bli tatt på fersken for drap, enn kidnapping?

Hva er det du lurer på? Det er ingen logikk i noe som helst av det du skriver.
Citera
2022-05-24, 21:11
Medlem
Citat:
du hoppar över fakta så klaga inte på mig nu, TH har SV4 som slott, TH ville inte ha polisen i huset annat än att utreda kidnappningen, han har planerat ett mord i snart 30 år och inte minst vi har sett flera gånger att SV4 är den perfekta platsen utifrån både spår, alibi, tid och känslor
Ja en GM fant nok ut at huset i Sv4 hadde den perfekte beliggenheten, slik huset lå innerst i en blindvei og skjermet for innsyn med bl.a. høye hekker. Men GM er nok en helt annen enn du tror.

Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg blir ikke overrasket om noen foreslår at forbrytelsen ble planlagt før huset ble bygd.
Men en så langvarig planlegging synes ikke jeg at høres sannsynlig ut
.

Citat:
Åh du bevisar än en gång att du är en total idiot, lär dig och räkna innan du skriver strunt...
Du kan regne selv.
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Godt spørsmål.

De har bodd i Sloraveien 4 på Fjellhamar siden ca 1981 da huset ble bygget.

Mao så har ekteparet bodd ca 11 år på andre steder enn i dag tidligere.

https://minfil.com/Cd6eD7rdb5/Grunnboksutskrift_0230_107_200_0_0_pdf
Senast redigerad av z-z-z 2022-05-24 kl. 21:15.
Citera
2022-05-24, 21:46
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg misforsto nok noe av det du skrev. Beklager! Jeg vet ikke hva årsaken er, for vanligvis forstår jeg det meste av det som skrives på svensk.
Du har rett i at TH har arbeidet langsiktig med sine forretningsprosjekt o.l.

skitsnack, du skriver dagligen att du inte förstår och att jag kallar dig en idiot är inte för att du ska känna dig underlägsen men du tänker helt klart som en och jag har alltid gillat att kalla en spade för en spade
Citera
2022-05-24, 21:53
Medlem
Citat:
men han ville inte att de skulle gå upp på övervåningen då kidnappningen inte hade skett där
om du hade brytt dig om att titta på fakta kring ärendet hade du också vetat att TH alltid lägger ner tid på att planera och inte minst är han bra på att delplanera saker över tid där han bygger på planer allt eftersom...
du kan inte skilja på teorier och fakta och det är inte mitt fel....

Badet i 2.etasje hadde sin egen historie, som involverte TEH. Da er det vel ikke så vanskelig å forstå at han mente det ikke hadde med kidnappingen å gjøre?

Hvis dette er et langsiktig planlagt drap av TH, da burde han jo skjønne at en kidnapping ville bli like godt etterforsket som et drap, og at saken ville bli etterforsket i årevis etterpå. I tillegg fikk politiet mange flere spor å jobbe med. Eneste fordelen for GM, var at saken ble holdt borte fra avisene en stund. Men det kunne han ikke forvente.
Citera
2022-05-24, 21:57
Medlem
Citat:
Selvsagt vil det være grunn til bekymring hvis man tar livet av noen i et hus som man vet skal granskes ned til minste detalj av åstedsgranskere.

Alternativet vil jo være å utføre drapet et ukjent sted. Det finnes absolutt ingen gode grunner til å planlegge å utføre et drap i S4, når AE uansett skulle bortføres.

I utgangspunktet var det nok ingen planer om å kline ned stedet med dna og div i slepespor, men nå ble det nå en gang slik. Under la oss kalle det kampens hete. Og etter at døden inntraff.
Senast redigerad av Kokadu 2022-05-24 kl. 21:59. Anledning: Tillegg
Citera
2022-05-24, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
I utgangspunktet var det nok ingen planer om å kline ned stedet med dna og div i slepespor, men nå ble det nå en gang slik. Under la oss kalle det kampens hete.

Godt at vi er enige om noe.
Citera
2022-05-24, 22:00
Medlem
Citat:
Godt at vi er enige om noe.

Og etter at døden inntraff etter kvelning.
Citera
2022-05-24, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Og etter at døden inntraff etter kvelning.

Det er vel ikke 100% slått fast ennå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in